Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Vind het nog steeds raar om te zien dat terwijl het weer echt prachtig wordt er zoveel tickets beschikbaar zijn. Andere festivals is dit echt niet zo (bijv Loveland vandaag in Amsterdam) met mooi weer in het vooruitzicht
Vind het nog steeds raar om te zien dat terwijl het weer echt prachtig wordt er zoveel tickets beschikbaar zijn. Andere festivals is dit echt niet zo (bijv Loveland vandaag in Amsterdam) met mooi weer in het vooruitzicht
Maar hoeveel is het als percentage van het aantal bezoekers? Als er 60.000 kaartjes verkocht zijn is 600 maar 1% van het totaal. Dat lijkt me toch niet extreem veel. Bij BKS stonden er ook best wel veel te koop terwijl het toen ook prachtig weer was.
Ik heb een 2 opblaasbare veldbedden voor Lowlands gekocht. Deze wil ik in een pop up tent XL van Quechua doen. Wat denken jullie, gaat dit passen??????
Maar hoeveel is het als percentage van het aantal bezoekers? Als er 60.000 kaartjes verkocht zijn is 600 maar 1% van het totaal. Dat lijkt me toch niet extreem veel. Bij BKS stonden er ook best wel veel te koop terwijl het toen ook prachtig weer was.
Best Kept heeft ook maar max 25000 bezoekers en was volgens mij niet uitverkocht. Stond de week ervoor op 2 platformen te koop en waren er in elk geval zoveel dat ik mijn kaartje voor iets meer dan de helft van de originele prijs heb kunnen kopen. Volgens mij stond hier op het forum ergens hoeveel kaartjes er normaalgesproken in de resale gaan en dat was echt veel hoger dan ik dacht. Als je een feestje hebt voor 100 man en er is er 1 ziek is dat toch ook geen abnormaal aantal? Ook hier zullen er toch ziek zijn, geld tekort hebben, toch op vakantie gaan, enz. Jammer dat de handelaren waarschijnlijk al lang hun kaartjes voor 400 euro verkocht hebben en dit veelal kaartjes zijn van mensen die wel wilden, maar niet kunnen.
Ik heb een 2 opblaasbare veldbedden voor Lowlands gekocht. Deze wil ik in een pop up tent XL van Quechua doen. Wat denken jullie, gaat dit passen??????
Oeeehh lastige, ik zou denk ik op de vrijdag gaan voor Deki Alem en Nia Archives.
Zaterdag L'impératrice en toch Loyle Carner ook al heb ik hem al tig keer gezien (wordt gewoon altijd zo vrolijk van hem hahha)
En de zondag Turnstile en Mezerg (met They Hate Change als goede derde)