Lowlands 2023

nieuwsgierig

Campingartiest
3 feb 2020
61
58
Dillema: trein + pendelbus of volledige busreis?
Busreis scheelt al in ieder geval een overstap en sjouwen. Nadeel is dat de bus toch ook wacht op laatkomers en het laden van alle bagage soms wat tijd inneemt. Ik hou van opschieten dus tel intern tot 1000 tot we ein-de-lijk wegrijden.
 
  • Geweldig
Waarderingen: J_M

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.405
1.084
Lang leve het huisje met stroom op park met zwembad. 4 dagen ook zelf nog beetje afkoelen in de ochtend om daarna het Alpha miva podium in de volle zon te kunnen trotseren. Gelukkig zijn we daar maar weinig. Baal wel van het missen van de donderdag hangen bij de tent of de silent disco. Moet donderdag nog werken en die koptelefoons zijn echt altijd al uitverkocht.
Welk park staan jullie?
 

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.405
1.084
De witte wieven in Nunspeet.
Okay, wij al een tijdje bij Europarcs. Mijn ouders hadden daar een huisje. Helaas hebben ze dat verkocht. Vorig jaar daar wel gaan kamperen. Mijn vrouw trekt de festival camping niet zo.

Mooi plekje aan het water. In de ochtend even zwemmen in het Veluwemeer. Fietsen mee. In de ochtend ontbijten aan het water. Stroom. Douches dichtbij. Past goed bij mijn 49 jaar 😆
 
  • Leuk
Waarderingen: MarkD, eva84 en fiesta

fiesta

Gouden Tip
20 jun 2018
272
320
Okay, wij al een tijdje bij Europarcs. Mijn ouders hadden daar een huisje. Helaas hebben ze dat verkocht. Vorig jaar daar wel gaan kamperen. Mijn vrouw trekt de festival camping niet zo.

Mooi plekje aan het water. In de ochtend even zwemmen in het Veluwemeer. Fietsen mee. In de ochtend ontbijten aan het water. Stroom. Douches dichtbij. Past goed bij mijn 49 jaar 😆
Oh dat was wel heel luxe! Maar kamperen is daar ook wel prima te doen daar volgens mij. Wij jarenlang bij het aquacentrum gekampeerd, maar ben toch wel blij dat ik in echt bed kan liggen. De festivalcamping trek ik ook echt niet meer of ze moeten een bejaardensectie met ketamanverbod bouwen.
 
  • Haha
Waarderingen: @Marc

El Branco

Gouden Tip
18 feb 2017
419
374
Volgens mij beginnen er toch al een aantal te zweten of ze de extra kaarten nog kwijt kunnen. Prijzen zakken steeds verder weg. Voor een antal een goede les. En als je echt niet kunt was en is het ook een gok of je hem nog kwijt raakt.
 
  • Leuk
Waarderingen: eva84 en pietmoeskops

Davidd

Gouden Tip
7 jul 2021
474
819
ja de aantallen blijven ook nogsteeds omhoog gaan met kaarten die te koop staan:
Type verkoop:Aantal:Totaal Tickets
1 ticket
321​
321​
2 tickets
97​
194​
3 tickets
11​
33​
4 tickets
1​
4​
5 tickets
1​
5​
6 tickets
0​
0​
7 tickets
0​
0​
8 tickets
1​
8​
Totaal:
565

Ook leuk om te zien dat die idioot die 8 tickets voor meer dan 400 per stuk probeert te verkopen er nog steeds tussen staan.
 

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.405
1.084
Volgens mij beginnen er toch al een aantal te zweten of ze de extra kaarten nog kwijt kunnen. Prijzen zakken steeds verder weg. Voor een antal een goede les. En als je echt niet kunt was en is het ook een gok of je hem nog kwijt raakt.


Je bent er maar druk mee voor iemand die niet gaat 😅
 
  • Leuk
Waarderingen: erifra en daily

El Branco

Gouden Tip
18 feb 2017
419
374
ja de aantallen blijven ook nogsteeds omhoog gaan met kaarten die te koop staan:
Type verkoop:Aantal:Totaal Tickets
1 ticket
321​
321​
2 tickets
97​
194​
3 tickets
11​
33​
4 tickets
1​
4​
5 tickets
1​
5​
6 tickets
0​
0​
7 tickets
0​
0​
8 tickets
1​
8​
Totaal:
565

Ook leuk om te zien dat die idioot die 8 tickets voor meer dan 400 per stuk probeert te verkopen er nog steeds tussen staan.
En dan hebben we marktplaats er nog niet bij . Daar staat ook nog zat. Zelfs div glamping plaatsen
 
  • Leuk
Waarderingen: eva84

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.405
1.084
De eerste 🤣. Sta tot mijn enkels in de blubber op Huntenpop. Hopelijk droogt alles goed voor volgende week
Heb ook nog een laagje modder op mijn festival Vans van vorige week vrijdag op Brakrock. Geeft extra bescherming heb ik ooit eens in een film gezien met Arnold, volgens mij was het Predator 🤔
 
  • Leuk
Waarderingen: piep

El Branco

Gouden Tip
18 feb 2017
419
374
Volgens mij beginnen er toch al een aantal te zweten of ze de extra kaarten nog kwijt kunnen. Prijzen zakken steeds verder weg. Voor een antal een goede les. En als je echt niet kunt was en is het ook een gok of je hem nog kwijt raakt.


Je bent er maar druk mee voor iemand die niet gaat 😅
Ja Marc inderdaad . Hopelijk verandert er een keer wat. Het is natuurlijk niet alleen LL. Maar geld voor meer concerten. En ja ondanks dat boycot ik het maar eens. Hopelijk zijn er nu een paar die een hoop centjes kwijt zijn.( Zal niet door mij aleen komen.)🤘Zodat we in het vervolg weer normaal een kaartje kunnen aanschaffen . En niet dat het met 10 sec is uitverkocht terwijl er nog niks bekent is. En 20 sec later je de hoofdprijs proberen op te leggen. Fuck Itt 😂😂😂 zo dat gezecht hebbende. Nogmaals een geweldig LL en geniet bij Turnstile. Had ik normaal ook gedaan.
 

daily

Randprogramma
23 mrt 2020
249
314
Ja Marc inderdaad . Hopelijk verandert er een keer wat. Het is natuurlijk niet alleen LL. Maar geld voor meer concerten. En ja ondanks dat boycot ik het maar eens. Hopelijk zijn er nu een paar die een hoop centjes kwijt zijn.( Zal niet door mij aleen komen.)🤘Zodat we in het vervolg weer normaal een kaartje kunnen aanschaffen . En niet dat het met 10 sec is uitverkocht terwijl er nog niks bekent is. En 20 sec later je de hoofdprijs proberen op te leggen. Fuck Itt 😂😂😂 zo dat gezecht hebbende. Nogmaals een geweldig LL en geniet bij Turnstile. Had ik normaal ook gedaan.
Mensen die kochten om te verkopen deden dat meteen tijdens de verkoop en hebben de kaaarten de afgelopen maanden direct kunnen verkopen. Wat er nu opkomt is gewoon heel veel mensen die niet meer kunnen, net als de afgelopen jaren
 

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.405
1.084
Ja Marc inderdaad . Hopelijk verandert er een keer wat. Het is natuurlijk niet alleen LL. Maar geld voor meer concerten. En ja ondanks dat boycot ik het maar eens. Hopelijk zijn er nu een paar die een hoop centjes kwijt zijn.( Zal niet door mij aleen komen.)🤘Zodat we in het vervolg weer normaal een kaartje kunnen aanschaffen . En niet dat het met 10 sec is uitverkocht terwijl er nog niks bekent is. En 20 sec later je de hoofdprijs proberen op te leggen. Fuck Itt 😂😂😂 zo dat gezecht hebbende. Nogmaals een geweldig LL en geniet bij Turnstile. Had ik normaal ook gedaan.
Laat ik voorop stellen dat ik je volledig begrijp en steun, maar ik heb ook het gevoel (aanname van mijn kant) dat je principe je nu in de weg staat om toch te gaan en heb je daar uiteindelijk jezelf mee. Dat vind ik zo zonde.

Mojo / Live Nation gaat hier niet wakker van liggen. Ook de “gemiste” omzet etc. daar malen ze niet om.

Misschien maar gewoon accepteren dat het is wat het is, maar om daar nou één van de mooiste weekenden van het jaar voor te missen. Wat ik al schreef, zonde ❤️
 

El Branco

Gouden Tip
18 feb 2017
419
374
Laat ik voorop stellen dat ik je volledig begrijp en steun, maar ik heb ook het gevoel (aanname van mijn kant) dat je principe je nu in de weg staat om toch te gaan en heb je daar uiteindelijk jezelf mee. Dat vind ik zo zonde.

Mojo / Live Nation gaat hier niet wakker van liggen. Ook de “gemiste” omzet etc. daar malen ze niet om.

Misschien maar gewoon accepteren dat het is wat het is, maar om daar nou één van de mooiste weekenden van het jaar voor te missen. Wat ik al schreef, zonde ❤️
Soms moet je bij je gevoel blijven. Ik weet ook dat ik dit niet alleen verander. Maar het leuke om er een jaar naar toe te leven was na die 10sec voorverkoop al weg . En ik ga geen ander winst laten maken over de festivalgangers die er echt voor gaan. Ondanks dat ik LL en alles van de weg af kan zien staan vanaf hier.
Wel lief van je🤩😘
 

markvdrheijden

Randprogramma
7 jun 2022
151
296
Ja Marc inderdaad . Hopelijk verandert er een keer wat. Het is natuurlijk niet alleen LL. Maar geld voor meer concerten. En ja ondanks dat boycot ik het maar eens. Hopelijk zijn er nu een paar die een hoop centjes kwijt zijn.( Zal niet door mij aleen komen.)🤘Zodat we in het vervolg weer normaal een kaartje kunnen aanschaffen . En niet dat het met 10 sec is uitverkocht terwijl er nog niks bekent is. En 20 sec later je de hoofdprijs proberen op te leggen. Fuck Itt 😂😂😂 zo dat gezecht hebbende. Nogmaals een geweldig LL en geniet bij Turnstile. Had ik normaal ook gedaan.
Ze worden nu voor 300 euro aangeboden, dus geen doorverkoper maakt winst op het kaartje dat je koopt.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken