Lowlands 2023

teunajax

Geliefde act
18 jul 2018
1.765
2.347
Dat zijn nieuwe toiletblokken toch naast de Bravo? kan mij niet herinneren dat die er vorig jaar ook waren. Erg toffe foto's in ieder geval.
Klopt! Die zijn van links naar rechts verplaatst denk ik, als ik de plattegronden vergelijk.
 

gesp

Support act
11 jun 2018
1.103
325
Mijn tip voor kamperen is een (opklapbaar) campingstoeltje mee. Vond het heel wat jaren overdreven en leek lastig mee te nemen, maar dit valt mee en is toch wel erg comfortabel.

Verder neem ik wat kaasstengels en croissants mee om de eerste honger wat te stillen. En een sixpackje of twee Brand en nog wat blikken IPA voor de eerste dag, jopen of two chefs brewing.

En in de ochtend: hoe eerder je het eerste biertje opent, hoe minder lauw ze worden.
 
  • Leuk
Waarderingen: eva84

superginger

Dagopener
5 feb 2016
570
167
Had vorig jaar voor t eerst vitamine pillen mee en dat houdt je toch best fit. Verder is t bij mij een dieet van brood met Nutella, noedels, appels en uiteraard klok op kamertemperatuur in de ochtend.
 
  • Leuk
Waarderingen: eva84, daily en Joris

fiesta

Gouden Tip
20 jun 2018
280
325
Heeft er iemand nog lowlands camping lifehacks die hij of zij wil delen? :)
Niet bij de greppels staan als je niet wil dat je tent wordt ondergezeken. En als je laat bent en je denkt dat is nog een mooie plek think again. Er is een reden dat die plek nog niet bezet is. Dan sta je met je tent in het volle licht van een bouwlamp, wordt je wakker gedreund door een generator of erger. Broodje rookworst in de ochtend is een goede bodem. En als je ver van het terrein staat en je gaat low budget lap dan met je vrienden een weekendkluis en stop die vol met wijn in zak, whiskey en gin in plastic flesje, enz. Iets waarvan het niet zo erg is dat het beetje lauw is.
 
Laatst bewerkt:

Broodrooster

Randprogramma
21 apr 2021
122
177
Wij nemen vaak een tempex (piepschuim) box met ijs erin. Blijft 24 uur goed. Met mazzel zelfs 32. Heb Lowlands gedm’t om te vragen of ze ook zakken met ijs verkopen in die supermarkt, dat zou wel ultiem zijn!
 
  • Leuk
Waarderingen: eva84

Reislustig

Playlistbediener
20 jun 2023
30
81
Wij nemen vaak een tempex (piepschuim) box met ijs erin. Blijft 24 uur goed. Met mazzel zelfs 32. Heb Lowlands gedm’t om te vragen of ze ook zakken met ijs verkopen in die supermarkt, dat zou wel ultiem zijn!
Zo'n box is wel zeker zo slecht voor het milieu als een wegwerp partytent... 🫥
Ik ben ook van team lauw bier (liefst Leffe Blond) en wodka gemixt met spa cactus-citroen smaakt lauw heel prima!
 
  • Leuk
Waarderingen: eva84 en freezeroz

smearsel

Campingartiest
2 feb 2019
84
158
Ik kon op die timetable van Lowlands zelf steeds maar moeilijk zien wat wanneer begon en eindigde, dus ik heb er zelf maar één gemaakt. Dacht gooi hem even hier neer, misschien dat iemand er nog wat aan heeft. Heb een export van de Lowlands clashfinder als uitgangspunt genomen en die uitgebreid met o.a. de ArmadiLLow lineup. https://docs.google.com/spreadsheets/d/1svIrNKSQ-NgNpDcgbiT1ldR5HdQpI6kz3ncOspO8SYg/edit?usp=sharing

Vind het zelf in Excel/Sheets vaak wel handig, dan kun je wat nauwkeuriger dan in Clashfinder markeren wat de voorkeuren zijn. Valt als je zo'n ding maakt wel gelijk op dat Lowlands veel artiesten op vrij willekeurige tijden laat spelen (om 16:25 of tot 18:10 bijvoorbeeld, rond dat dan af naar half of kwart over denk ik dan)
 
Laatst bewerkt:

Gebruikers die dit onderwerp bekijken