Lowlands 2023

teunajax

Geliefde act
18 jul 2018
1.750
2.335
Drank samenstelling (met 2 personen):

- Bevroren sixpack Hoegaarden Wit (of vergelijkbaar)
- Neppe despo
- IPA'tjes (wat Picnic levert, waarschijnlijk Two Chefs)
- Pak rode wijn voor de laatste dag
- Waterflesje gevuld met jenever
- Bavaria 8.6
- Wat halve liters pils als opvulling
 
  • Leuk
Waarderingen: eva84

djessnl

Randprogramma
16 mrt 2018
231
228
Ik denk een flesje Limoncello puur, koud natuurlijk lekkerder maar prima, flesje Salmari, wellicht premix Aperol Spritz. Wat Don Papa cola. Ik weet het ook nog niet helemaal.

Is Ijwit lauw prima denken jullie?
 

smearsel

Campingartiest
2 feb 2019
84
158
Was m'n bericht nog wat aan het bewerken, maar je was me al voor 😅. Vind het in zo'n sheet wel fijn dat ik iets preciezer kan aangeven wat ik wel en niet wil zien, aangezien ik nog wel eens ergens een halve set van mee wil pakken en dan naar een must-see verkas.
 

freezeroz

Campingartiest
14 feb 2023
54
87
Ik doe elk jaar wat drinken in een koeltas en leg die na aankomst op de parkeerplaats, onder mijn auto.
Blijft lekker koel en helpt je de parkeer plaats file èn de terugreis beter te doorstaan.
 
  • Leuk
Waarderingen: mgbss

tosti

Playlistbediener
4 aug 2023
32
71
In de app hebben alle foodstands tags, maar ze zijn niet klikbaar of te filteren. Kan dat op Android wel? Of moeten we MOJO lief aankijken om dit toe te voegen?
 

Bijlagen

  • IMG_7821.png
    IMG_7821.png
    149 KB · Weergaven: 6

Broodrooster

Randprogramma
21 apr 2021
122
177
Zo'n box is wel zeker zo slecht voor het milieu als een wegwerp partytent... 🫥
Ik ben ook van team lauw bier (liefst Leffe Blond) en wodka gemixt met spa cactus-citroen smaakt lauw heel prima!
Wij nemen m altijd weer mee en hergebruiken ;). Dingen zijn 40 euro bij de groothandel, dus die laat ik echt niet liggen baha
 
  • Leuk
Waarderingen: eva84

gesp

Support act
11 jun 2018
1.101
324
27, 28 graden wel op het randje van nog vol te houden overdag. In de nacht wel lekker dat het warmer blijft. Wel een heel stuk beter dan het weer nu en de afgelopen weekenden.

Moeilijk voor te stellen dat we over een week dit weer hebben en de eerste festivaldag er op hebben zitten.
 
  • Leuk
Waarderingen: eva84, anniek en @Marc

gesp

Support act
11 jun 2018
1.101
324
Ook vrij definitief de route uitgestippeld:

Stukje Nabihah Iqbal - The Haunted Youth - Echt! - Snail Mail - einde Bicep - misschien stuk Cordae en Nothing But Thieves - Pusha T - Underworld - John Coffey - even rondlopen in de nacht.

Ezra Collective - Boygenius - Liv.e - Foals - Florence + Machine - M83 - Bravo / India

PVA - Dry Cleaning - Fever Ray - Wunderhorse - Billie Eilish - ?

Zin in!
 

djrmml

Nieuw lid
12 aug 2023
1
0
Mocht iemand nog opzoek zijn naar een campingplek(large) onze groep heeft er nog eentje over tegen gereduceerde prijs!

Laat even weten wanneer je interesse hebt of iemand weet die er nog naar opzoek is.
 

nieuwsgierig

Campingartiest
3 feb 2020
61
58
Bicep, FATM, Foals, Pusha T, clipping, Two Shell (of nouja, die tekens/ code) , LSDXOXO vs VTSS, Loyle. Maar uiteindelijk geen planning, alleen richting🤣
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken