Lowlands 2023

El Branco

Gouden Tip
18 feb 2017
419
374
Ik had altijd wel een zwak voor EvE, maar ik merk dat dat de laatste jaren begint af te nemen. Die extra servicekosten zijn imo nog wel uit te leggen, maar die 20 procent extra is gewoon totaal debiel en biedt zo een perfect platform voor zwarthandelaars die lekker makkelijk wat geld kunnen verdienen hiermee. En dan zeggen dat de bezoekers dit acceptabel vinden...
Precies. Mijn mening is gewoon. Mocht je je kaart na aanschaf weer willen verkopen dan -10% .Risico verkoper. En dan is gelijk de handel eruit. Dan weer in de verkoop voor de normale prijs. Zo hebben we een goed systeem . Tickemaster heeft zo zijn omboekings kosten terug.
Ben al 20 jaar ongeveer geweest maar dit jaar slaat alles. En uit principe koop ik dit jaar ook niks al zijn ze straks 100 euro.staan er nog genoeg te koop Ben wel klaar met deze praktijken.
Voor de rest wens ik iedereen een geweldig LL weekend.
 

m123

Nieuw lid
11 aug 2023
1
0
Heyy forumleden, lees al een tijdje mee naar had nu een vraag nadat ik op de plattegrond keek, ik zie daar staan dat er supermarkten aanwezig zijn. Kan je hier blikken bier en eten goedkoop inkopen? Dan hoef ik niet alles van huis mee te nemen namelijk.
 
  • Thinking
Waarderingen: pietmoeskops

koolkeith

Playlistbediener
23 jun 2023
21
29
Heyy forumleden, lees al een tijdje mee naar had nu een vraag nadat ik op de plattegrond keek, ik zie daar staan dat er supermarkten aanwezig zijn. Kan je hier blikken bier en eten goedkoop inkopen? Dan hoef ik niet alles van huis mee te nemen namelijk.
Nee, niet goedkoop. Blikken waren altijd sixpack 5 munten.
 

Jean Cloud

Playlistbediener
9 aug 2023
5
11
Precies. Mijn mening is gewoon. Mocht je je kaart na aanschaf weer willen verkopen dan -10% .Risico verkoper. En dan is gelijk de handel eruit. Dan weer in de verkoop voor de normale prijs. Zo hebben we een goed systeem . Tickemaster heeft zo zijn omboekings kosten terug.
Ben al 20 jaar ongeveer geweest maar dit jaar slaat alles. En uit principe koop ik dit jaar ook niks al zijn ze straks 100 euro.staan er nog genoeg te koop Ben wel klaar met deze praktijken.
Voor de rest wens ik iedereen een geweldig LL weekend.
Probleem met oplossingen die zeggen geen winst (of zoals jij zelfs verlies) via het TM systeem, dat je de zwarte handel weer in gaat. Dan gaan mensen weer via marktplaats verkopen, want daar is wel winst te behalen. Dan zijn de tickets onveilig en gaat het geld naar doorverkopers die niks met het festival te maken hebben.
 
  • Leuk
Waarderingen: Sjakie de Wit

LLoww

Randprogramma
9 jun 2022
120
218
Meestal wordt de merchandise voor het festival al wel aangekondigd, zou dat nog komen?
 

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
2.833
1.740
Meestal wordt de merchandise voor het festival al wel aangekondigd, zou dat nog komen?
Heb al wel een advertentie van America Today langs zien komen, die doen dus weer de merch dit jaar. Deel van de kleding was ook al zichtbaar
 
  • Leuk
Waarderingen: eva84

Arndb

Playlistbediener
16 apr 2023
8
5
Goeiemorgen! Ik lees ook al tijden mee, maar ik heb volgens mij nog niet eerder gereageerd. Voor de berichten over de line up volg ik dit topic al een tijd graag :).

Die America Today advertentie heb ik ook gezien. Het zag er niet zo mooi uit, vond ik. Ik ben wel benieuwd naar plato signeer sessies en evt. merch van artiesten zelf, dat spreekt me toch meer aan.

Vraagje - weet iemand ongeveer hoe lang je erover doet met de pendelbus vanaf het LL terrein naar Lelystad station? Ik kan me dat niet goed meer herinneren van vorig jaar. Probeer een inschatting te maken hoe veel tijd het zou kosten van het terrein naar Amsterdam Centraal te geraken.
 

Jaxie

Playlistbediener
19 jul 2023
47
86
Heyy forumleden, lees al een tijdje mee naar had nu een vraag nadat ik op de plattegrond keek, ik zie daar staan dat er supermarkten aanwezig zijn. Kan je hier blikken bier en eten goedkoop inkopen? Dan hoef ik niet alles van huis mee te nemen namelijk.
Trust me, niets is goedkoop op Lowlands. Dus het is geen slecht advies om zoveel mogelijk zelf mee te nemen.
 
  • Leuk
Waarderingen: piep

markvdrheijden

Randprogramma
7 jun 2022
148
289
Probleem met oplossingen die zeggen geen winst (of zoals jij zelfs verlies) via het TM systeem, dat je de zwarte handel weer in gaat. Dan gaan mensen weer via marktplaats verkopen, want daar is wel winst te behalen. Dan zijn de tickets onveilig en gaat het geld naar doorverkopers die niks met het festival te maken hebben.
Hoe wil je een kaartje via Marktplaats overnemen als dit alleen via het gesloten systeem van TM mogelijk is? Bovendien ben je er als koper zelf bij. Ik vind dit wel een goed voorstel.
 

Molis040

Campingartiest
6 aug 2022
98
148
Hoe wil je een kaartje via Marktplaats overnemen als dit alleen via het gesloten systeem van TM mogelijk is? Bovendien ben je er als koper zelf bij. Ik vind dit wel een goed voorstel.
Te koop aanbieden via Marktplaats.. Ticketmaster mailadres vragen en doorsturen.

Zo heb ik ook een kaartje verkocht via de Festileaks Whatsapp groep. Maar dan dus voor de normale €300 zonder dat daar een opslag van ticketmaster op zit.
 

markvdrheijden

Randprogramma
7 jun 2022
148
289
Te koop aanbieden via Marktplaats.. Ticketmaster mailadres vragen en doorsturen.

Zo heb ik ook een kaartje verkocht via de Festileaks Whatsapp groep. Maar dan dus voor de normale €300 zonder dat daar een opslag van ticketmaster op zit.
Daar heb je gelijk in, maar blijft staan dat je wel zeker weet een geldig kaartje te hebben.

De doorverkopers die de maximale 20 procent vragen zijn wellicht lullo's, maar ik vermoed dat dit systeem de Viagogo's van deze wereld toch redelijk buitenspel zet. En dat vind ik veel belangrijker dan dat er nog her en der kaarten met winst worden doorverkocht.
 
  • Leuk
Waarderingen: superginger en Molis040

priolietwi

Playlistbediener
17 jan 2023
17
11
Hi! Gaat het bij 8L drank om 8L alcohol of in het totaal 8L. Kan je bijvoorbeeld een tray bier meenemen en daarnaast nog water/fanta/cola etc
 

pietmoeskops

Campingartiest
3 jun 2020
98
202
Hi! Gaat het bij 8L drank om 8L alcohol of in het totaal 8L. Kan je bijvoorbeeld een tray bier meenemen en daarnaast nog water/fanta/cola etc

Uit de FAQ op de LL website; Glas is taboe op het gehele terrein, dus ook op de campings. Alleen bij aankomst mag je 8 liter drank meenemen (totaal van de inhoud van alle verpakkingen, zowel alcoholisch als non-alcoholisch), en alléén op de camping. Als je je polsbandje omhebt, is het niet toegestaan nogmaals drank mee te nemen van buiten het terrein of de parkeerplaatsen. Let op: ook glazen jampotten, cosmeticaverpakkingen etc zijn niet toegestaan.
Het is toegestaan om één open blikje drinken per keer mee te nemen wanneer je vanaf de camping het festivalterrein op loopt.
 

Jean Cloud

Playlistbediener
9 aug 2023
5
11
Daar heb je gelijk in, maar blijft staan dat je wel zeker weet een geldig kaartje te hebben.

De doorverkopers die de maximale 20 procent vragen zijn wellicht lullo's, maar ik vermoed dat dit systeem de Viagogo's van deze wereld toch redelijk buitenspel zet. En dat vind ik veel belangrijker dan dat er nog her en der kaarten met winst worden doorverkocht.
Dan kun je alsnog opgelicht worden. “Maak het geld maar over, dan stuur ik het kaartje door”.

Zolang het binnen het platform blijft weet je het zeker. Maar dan moet je verkopers wel een incentive geven om daar daadwerkelijk te blijven. Vandaar dat de mogelijkheid om winst te maken er niet zomaar af kan.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken