Lowlands 2023

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
2.839
1.748
Ik moet er niet aan denken. Ik neem in 1 keer alles mee. Een volle back-pack op mijn rug en een kleinere op mijn buik.
Ik zorg er voor dat ik zo weinig mogelijk bij me heb, maar toch compleet en van alle gemakken voorzien.
Die extra keer lopen is niet zo erg hoor. Zorgt er voor dat je met minder zooi in de rij staat en je loopt gewoon even met je biertje heen en weer. Vaak zijn er toch nog wel vrienden die later aankomen, kan je ze meteen opzoeken.

Maar he, ieder z'n eigen ervaring!
 
  • Leuk
Waarderingen: MissNut en eva84

mgbss

Support act
15 feb 2019
790
476
Ik moet er niet aan denken. Ik neem in 1 keer alles mee. Een volle back-pack op mijn rug en een kleinere op mijn buik.
Ik zorg er voor dat ik zo weinig mogelijk bij me heb, maar toch compleet en van alle gemakken voorzien.
Voor beiden valt wat te zeggen, maar hoe ouder ik word, hoe meer ik van nóg meer gemakken mij wil voorzien. En een daarvan is een goed bed en dat zorgt ervoor dat ik het niet meer in één keer kan doen.

Maar zoals Joris hierboven al zegt, meestal waaien om 14.00/15.00 weer wat mensen aan. Lopen we op ons gemakje naar de auto, even beetje rondkijken en voor je het weet ben je weer terug.
 
  • Leuk
Waarderingen: eva84 en UpInSmoke

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.346
5.039
Ik had al wat namen verwacht ondertussen. Benieuwd waarmee ze gaan komen kwa dance namen nog, Heb het idee dat er al vrij veel bekend is eigenlijk.
 

r-pzkfw

Campingartiest
13 mrt 2018
78
14
Ik had al wat namen verwacht ondertussen. Benieuwd waarmee ze gaan komen kwa dance namen nog, Heb het idee dat er al vrij veel bekend is eigenlijk.
had inderdaad ook al wat verwacht.
Heb qua dance namen toch nog een beetje hoop op Skrillex. Vind zijn laatste album echt tof. Veel beter dan zijn eerdere platen
 
  • Leuk
Waarderingen: eva84

Broodrooster

Randprogramma
21 apr 2021
122
177
Jeff Mills zou heel vet zijn indd! Misschien Eelke Kleijn of Joris Voorn nog? Die remix van Transmission krijgt bizar veel airplay op de radio de laatste tijd. En natuurlijk Idris Elba die de Hacienda komt afbreken :')

Zou 't wel treurig vinden als ze met Reinier Zonneveld gaan komen, gezien die ongeveer elk elektronisch festival in NL headlinet..
 

mgbss

Support act
15 feb 2019
790
476
Jeff Mills zou heel vet zijn indd! Misschien Eelke Kleijn of Joris Voorn nog? Die remix van Transmission krijgt bizar veel airplay op de radio de laatste tijd. En natuurlijk Idris Elba die de Hacienda komt afbreken :')

Zou 't wel treurig vinden als ze met Reinier Zonneveld gaan komen, gezien die ongeveer elk elektronisch festival in NL headlinet..
Sorry, maar ik hoop toch op wat spannendere namen dan Reinier Zonneveld, Joris Voorn of Eelke Kleijn.

Helemaal gezien wat er afgelopen jaar in de Bravo stond, kan ik me bovenstaande namen niet zo snel voorstellen.
 
  • Leuk
Waarderingen: davadude en eva84

Broodrooster

Randprogramma
21 apr 2021
122
177
Ik was ook enigszins cynisch hoor, haha ;-). T is meer dat ik net even keek naar wat 'populair' is momenteel, Zou 't ook vetter vinden als ze ineens een Laurent Garnier de Bravo laten afsluiten. Legend.
 
  • Leuk
Waarderingen: davadude en mgbss

stijnos7

Campingartiest
9 jul 2022
65
108
DJ's die ik heeeeeeel graag (nog een keer) wil zien en waarvan ik dus ook hoop dat ze komen: 👉Skin on Skin👈, Honey Dijon, Folamour, Mall Grab, Job Jobse, Alignment, Partiboi69, Bambounou, MCR-T
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: wsslvrwrt

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
2.839
1.748
Heeft Black Cadmium er al gestaan de laatste keren? Anders kun je die alvast met potlood opschrijven. Zelfde geldt voor VUUR
 

Greyhound

Gouden Tip
9 jun 2021
329
369
DJ's die ik heeeeeeel graag (nog een keer) wil zien en waarvan ik dus ook hoop dat ze komen: 👉Skin on Skin👈, Honey Dijon, Folamour, Mall Grab, Job Jobse, Alignment, Partiboi69, Bambounou, MCR-T
In dat straatje hoop ik op Tale of Us. Maar little chance...
 
  • Leuk
Waarderingen: stijnos7

koekebakker

Gouden Tip
15 jun 2022
324
322
Ik zie een Franse avond in de bravo met Folamour en Bambounou nog wel gebeuren. Mijn verwachtingen waar elektronische acts staan:
Afsluiter Alpha: Charlotte De Witte, Underworld
Avond Bravo: Bicep, Moderat
India: Dimension, Nia Archives
Bravo: Jayda G, Palms Trax, SPFDJ, Gladde Paling
X-ray: Sherelle, JYOTY, ¥///0 $#£[[ (Two Shell?)
 

Arndb

Playlistbediener
16 apr 2023
8
5
Ik denk dat je Young Marco als bravo afsluiter ook wel met potlood op kan schrijven, niet? Logische combinatie met Palms Trax op dezelfde avond. VUUR zie ik idd ook wel komen!

Ik zie bicep en moderat beiden echt eerder aan het begin v/d avond. Een beetje zoals Pendulum afgelopen editie bijv.

Hoop verder ook nog steeds dat Bonobo geboekt is...
 

Sjakie de Wit

Geliefde act
17 feb 2014
1.533
1.998
Ik denk dat je Young Marco als bravo afsluiter ook wel met potlood op kan schrijven, niet? Logische combinatie met Palms Trax op dezelfde avond. VUUR zie ik idd ook wel komen!

Ik zie bicep en moderat beiden echt eerder aan het begin v/d avond. Een beetje zoals Pendulum afgelopen editie bijv.

Hoop verder ook nog steeds dat Bonobo geboekt is...
Staat al op BKS, in hoeverre dat invloed heeft.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken