Lowlands 2023

hendrik1

Gouden Tip
17 nov 2018
274
221
Ja, ik hoor je. Dit zou ik ook geen waardige namen vinden.

Anderzijds ben ik nogsteeds aan het pushen voor Childish Gambino die niet meer optreedt noch muziek maakt hahaha, we dromen allemaal weleens.

Heeft Post Malone eigenlijk ooit op LL gestaan?
Post malone stond er in 2016, overdag in de Bravo
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.313
1.318
Vind het bij Ben Howard best jammer dat hij vrij snel vrij groot werd. Maar die gast heeft echt wel een paar mooie nummers gemaakt die in kleinere intieme sessies beter tot zijn recht komt.
Eens. Al zou in het donker in de Heinekentent wel prima zijn denk ik.
 

hendrik1

Gouden Tip
17 nov 2018
274
221
Vind het bij Ben Howard best jammer dat hij vrij snel vrij groot werd. Maar die gast heeft echt wel een paar mooie nummers gemaakt die in kleinere intieme sessies beter tot zijn recht komt.
Volgens setlist.fm had hij al 40x in Nederland gespeeld voordat hij headliner werd in 2015, valt dus wel mee hoe snel 😂
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.327
1.775
Van de namen die dit weekend bekend werden gemaakt bij andere festivals in augustus, hoop ik vooral op FKA Twigs en Shygirl.

Suede zou ik ook wel weer eens mooi vinden.
 

emilejol

Dagopener
1 sep 2020
583
371
Ik ga een gokje wagen:

De Dijk - Billie Eilish - Blur​

Foals - Nothing But Thieves - Rosalía - Charlotte De Witte - puscifer - Måneskin​

De Dijk is denk ik een geschikte Nederlandse headliner voor Lowlands! Momenteel zou ik geen andere Nederlandse act kunnen bedenken (op goldband na) die zoveel volk naar de Alpha kan trekken! Billie Eilish tourt precies dan en het lijkt me sterk als ze er niet staat! Blur is een puur gokje, kans is denk ik groter dat we die op BKS gaan vinden… in dat geval zouden The Strokes of The Killers er denk ik staan! (The Killers zou mij persoonlijk wel blij maken)
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.153
5.457
Ik ga een gokje wagen:

De Dijk - Billie Eilish - Blur​

Foals - Nothing But Thieves - Rosalía - Charlotte De Witte - puscifer - Måneskin​

De Dijk is denk ik een geschikte Nederlandse headliner voor Lowlands! Momenteel zou ik geen andere Nederlandse act kunnen bedenken (op goldband na) die zoveel volk naar de Alpha kan trekken! Billie Eilish tourt precies dan en het lijkt me sterk als ze er niet staat! Blur is een puur gokje, kans is denk ik groter dat we die op BKS gaan vinden… in dat geval zouden The Strokes of The Killers er denk ik staan! (The Killers zou mij persoonlijk wel blij maken)
1 headliner zou iets Belgisch zijn heb ik horen vallen.
 
  • Thinking
Waarderingen: Dr. Hannibal

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.307
5.756
Ik ga een gokje wagen:

De Dijk - Billie Eilish - Blur​

Foals - Nothing But Thieves - Rosalía - Charlotte De Witte - puscifer - Måneskin​

De Dijk is denk ik een geschikte Nederlandse headliner voor Lowlands! Momenteel zou ik geen andere Nederlandse act kunnen bedenken (op goldband na) die zoveel volk naar de Alpha kan trekken! Billie Eilish tourt precies dan en het lijkt me sterk als ze er niet staat! Blur is een puur gokje, kans is denk ik groter dat we die op BKS gaan vinden… in dat geval zouden The Strokes of The Killers er denk ik staan! (The Killers zou mij persoonlijk wel blij maken)
Heeft De Dijk niet net hun allerlaatste afscheidshows gespeeld in Paradiso? Of gaan die ook gewoon weer vrolijk door volgend jaar? Leek mij toch echt een definitief vaarwel, “na in totaal 83 concerten in Paradiso viel gisterenavond dan echt het doek voor De Dijk” staat er op de socials van het podium zelf… maar je weet het natuurlijk nooit.

Puscifer heeft bij mijn weten alleen nog maar een handjevol bevestigde shows in juni en begin juli staan, geen reden om aan te nemen dat die nog in Europa gaan zijn rond Lowlands.

Billie Eilish lijkt me inderdaad wel een zeer waarschijnlijke. Rosalia en zoals je zegt ook Blur zullen wel meer gegadigden voor zijn eerder in het seizoen. De rest weet ik de tourschema’s niet van.
 
Laatst bewerkt:

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.157
4.281
De Dijk is gestopt, die gaan echt niet binnen een jaar weer optreden.
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.313
1.318
Lijkt mij eerlijk gezegd niet helemaal betrouwbaar. Enige naam qua grootte zou Stromae kunnen zijn en die zie ik echt niet terugkomen.

Tamino, Oscar and the Wolf, dEUS, K’s Choice, Angele, Soulwax, Selah Sue of Gotye zie ik allemaal echt niet afsluiten. Misschien Soulwax tot 01uur dan, na een grote naam.
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.153
5.457
Lijkt mij eerlijk gezegd niet helemaal betrouwbaar. Enige naam qua grootte zou Stromae kunnen zijn en die zie ik echt niet terugkomen.

Tamino, Oscar and the Wolf, dEUS, K’s Choice, Angele, Soulwax, Selah Sue of Gotye zie ik allemaal echt niet afsluiten. Misschien Soulwax tot 01uur dan, na een grote naam.
Je zal wel zien. Beetje out of the box denken.
 
  • Wow
Waarderingen: MarkD

Gebruikers die dit onderwerp bekijken