Lowlands 2023

Ik zit overigens al dagen te wachten op de eerste wappie die ons komt vertellen dat we absoluut niet naar Lowlands moeten en al helemaal niet ons moeten laten prikken door de muggen van Bill Gates. Waar mensen tegenwoordig in geloven....

hahaha ik moest even zoeken en tuurlijk kwam ik op het riool genaamd twitter tegen wat je bedoelde. Drie woorden: what the fuck. Denk dat een 'links woke festival' (ook al ergens voorbij zien komen) als LL sowieso niks is voor dat soort mensen.

• Haha
Waarderingen: Bob105
Haha misschien zijn het mensen die zo erg balen dat ze geen kaartje hebben en dus maar onzin opschrijven, zodat er weer wat vrij komt.

• Leuk
Waarderingen: Joris
Haha misschien zijn het mensen die zo erg balen dat ze geen kaartje hebben en dus maar onzin opschrijven, zodat er weer wat vrij komt.
Ik heb ook nog geen kaartje.

Wisten jullie trouwens dat Vodafone op Lowlands een nieuw soort 5G mast gaat testen? Stond op Facebook. Voor de meeste mensen levert dat helemaal geen gevaar op. Alleen bezoekers met exact vier ledematen schijnen soms last te krijgen van kokend ruggenmerg, dus als je tot deze selecte doelgroep behoort kun je het beste het zekere voor het onzekere nemen en je kaartje tegen een redelijke prijs doorverkopen. Wil ik wel bij helpen.

Ik heb ook nog geen kaartje.

Wisten jullie trouwens dat Vodafone op Lowlands een nieuw soort 5G mast gaat testen? Stond op Facebook. Voor de meeste mensen levert dat helemaal geen gevaar op. Alleen bezoekers met exact vier ledematen schijnen soms last te krijgen van kokend ruggenmerg, dus als je tot deze selecte doelgroep behoort kun je het beste het zekere voor het onzekere nemen en je kaartje tegen een redelijke prijs doorverkopen. Wil ik wel bij helpen.
Vodafone? Dat gaat allemaal in opdracht van het WEF hoor! :mad:

Zal ik alvast even sfeerbeheer bellen voor dit een friet versus patat draadje wordt?
Doe maar. Hopelijk programmeert Lowlands volgend jaar dan weer een stuk matiger. Kunnen we daar weer lekker over zeuren i.p.v. dit soort bijzaken.

Overigens staan Frank Carter & The Rattlesnakes op zaterdag 18 augustus op het Nirwana tuinfeest. Kleine moeite om de oversteek naar Biddinghuizen te maken lijkt me? (Alhoewel we al best ruim zitten in het hardere genre). Lijkt me heerlijk wakker worden als alphaopener om gelijk de hele boel te slopen.

• Leuk
Waarderingen: @Marc
Ik heb wel weer trek in nieuwe namen. Zal Lowlands echt The Walkmen laten lopen dit jaar? Begin er nu wel voor te vrezen. Zou mooie late India naam zijn.

Overigens staan Frank Carter & The Rattlesnakes op zaterdag 18 augustus op het Nirwana tuinfeest. Kleine moeite om de oversteek naar Biddinghuizen te maken lijkt me? (Alhoewel we al best ruim zitten in het hardere genre). Lijkt me heerlijk wakker worden als alphaopener om gelijk de hele boel te slopen.
Zou mooi zijn! Ben alleen bang dat namen van dat kaliber niet meer komen helaas.

Vorig jaar kregen we volgende week nieuwe namen, dus lang zal het niet meer duren.
Welke noemenswaardige namen zaten er toen tussen?

Zou mooi zijn! Ben alleen bang dat namen van dat kaliber niet meer komen helaas.

Welke noemenswaardige namen zaten er toen tussen?
Zou ook wel een Carter overkill worden zo langzamerhand.

Wat relevante Nederlandse namen dus nog

Tegelijkertijd waren er ook jaren dat de laatste worp wel grote(re) namen bevatte. Uitgesloten is het nog niet (en hoop doet leven).

Ik mis toch nog echt wel een Sticks en inderdaad Sophie straat (Beide waren erg leuk/tof in de Tivoli) , kan me gewoon niet voorstellen dat ze niet op LL staan, dus verwacht nog wel 1 rijtje namen.
Sophie Straat is wel aangekondigd voor de PkP donderdag, denk dat je die dan wel met een potlood op mag schrijven.

• Leuk
Waarderingen: Benjamin

Users who are viewing this thread