Lowlands 2023

hendrik1

Gouden Tip
17 nov 2018
274
221
Maar het is toch niet dat je geen verslag kan doen? Als ik mijn werk wil doen dat maak ik soms ook eerst kosten voordat ik het terug verdien. Simpel een investering doen. Als je dat tientje al niet wil investeren dan kom je imo wel voor de lol en niet om iets goeds te schrijven, want anders ben je bereid om dat minimaal bedrag te betalen.

ik zie hier geen negatieve tendens in over de kwaliteit van journalistiek. Ze moeten er alleen iets meer voor over hebben.
Ik ben het met je eens indiaantje. Wat is 10 euro als je verder gratis naar binnen mag waar andere 30 keer zoveel betalen. Zij vragen daarna in de meeste gevallen toch ook geld om hun stukken weer te lezen.
 
  • Leuk
Waarderingen: eva84

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.353
5.049
De tendens wordt hier vanuit Amerika gezet …. De tendens zal straks alleen maar voor de hoogst betalende media zijn. Weg onafhankelijkheid, lang leve de commercie, lang leve MOJO
Ze vragen het voor iedere media. Dus niets hoogbetalende. En alsof de media moet klagen over commercie. Die staan al op de banken als ze al €10,00 moeten betalen. Alsof hun artikelen niet vol staan met advertisement.

We praten over een tientje hoor, 30x minder dat wij allemaal betalen.
 

DanielNedelko

Randprogramma
4 jul 2022
105
202
Volgens mij is het niemand om dit bedrag te doen. Het gaat om het principe dat journalisten moeten betalen om hun werk te mogen doen, en dat dit tientje het begin van een hellend vlak is. En ergens begrijp ik dat wel.

Maar voor nu gaat er een bedrag ter waarde van 0,3 Hans Worst naar een goed doel, dus zullen we het in plaats van over principes weer over Lowlands hebben?
 

yumi

Campingartiest
27 jun 2019
98
174
Zojuist Turnstile gezien in 013, publiek ging compleet uit z’n dak en de band is enorm gegroeid sinds dat ik ze in de X-Ray heb gezien. Ben benieuwd wat de op Lowlands gaan brengen dit jaar!
Helemaal eens. Ik was ook bij het optreden in de 013 en Turnstile is live nu echt op hun top.

De band speelde rete scherp, de vocals waren fel maar zuiver. In positieve zin klonk het geheel erg als op de plaat, plus een extra dubbele dosis energie.

De muziek voelt ook echt gemaakt om op te moshpitten door voldoende tempo verschillen, momenten van rust tegenover de momenten van ontlading.

Kunnen best een grote plek op het festival aan.
 
  • Leuk
Waarderingen: fernak

Lowlandicus

Dagopener
10 apr 2019
691
633
Helemaal eens. Ik was ook bij het optreden in de 013 en Turnstile is live nu echt op hun top.

De band speelde rete scherp, de vocals waren fel maar zuiver. In positieve zin klonk het geheel erg als op de plaat, plus een extra dubbele dosis energie.

De muziek voelt ook echt gemaakt om op te moshpitten door voldoende tempo verschillen, momenten van rust tegenover de momenten van ontlading.

Kunnen best een grote plek op het festival aan.

Staan volgens de Pukkelpop thread daar zelfs op de mainstage. Ik verwacht ze op Lowlands wel in de Bravo denk ik zo, maar hoop op de iets kleinere Heineken
 
  • Leuk
Waarderingen: fernak

stijnos7

Campingartiest
9 jul 2022
65
108
Een aantal streams gevolgd van PP23 en ook al ziet het er tof uit, het festival trekt me gewoon echt niet. Hoop niet dat ik hiermee mensen op hun pinkpop teen stoot:oops:. RHCP, p!nk en robbie williams zijn dan ook niet echt artiesten die ik per se hoef te zien. Maar daardoor des te meer zin Lowlands! Begint echt al weer te kriebelen inmiddels. Aanvankelijk was ik niet zo enthousiast over de aangekondigde namen, maar hoe meer ik luister, hoe voller mijn 'want to see' en 'must see' lijstje wordt. Inmiddels is dat lijstje zelfs langer dan die van de vorige editie, en die vond ik al geweldig! Had ook wel met opgehoopte knaldrang te maken natuurlijk. Afijn, nog (maar) 58 nachtjes slapen!
 

Bob105

Support act
18 jun 2021
810
1.015
Een aantal streams gevolgd van PP23 en ook al ziet het er tof uit, het festival trekt me gewoon echt niet. Hoop niet dat ik hiermee mensen op hun pinkpop teen stoot:oops:. RHCP, p!nk en robbie williams zijn dan ook niet echt artiesten die ik per se hoef te zien. Maar daardoor des te meer zin Lowlands! Begint echt al weer te kriebelen inmiddels. Aanvankelijk was ik niet zo enthousiast over de aangekondigde namen, maar hoe meer ik luister, hoe voller mijn 'want to see' en 'must see' lijstje wordt. Inmiddels is dat lijstje zelfs langer dan die van de vorige editie, en die vond ik al geweldig! Had ook wel met opgehoopte knaldrang te maken natuurlijk. Afijn, nog (maar) 58 nachtjes slapen!
Voor mij persoonlijk heeft Lowlands dit jaar de meest interessante line-up van Nederland. Alleen BKS kwam in de buurt. Het mag van mij morgen beginnen.

Wel benieuwd wanneer de laatste namen komen en wat er nog tussen zit? Ik mis bijvoorbeeld nog wel wat Nederlandse inkoppertjes. Wies, Personal Trainer, Elephant etc.
 

stijnos7

Campingartiest
9 jul 2022
65
108
Voor mij persoonlijk heeft Lowlands dit jaar de meest interessante line-up van Nederland. Alleen BKS kwam in de buurt. Het mag van mij morgen beginnen.

Wel benieuwd wanneer de laatste namen komen en wat er nog tussen zit? Ik mis bijvoorbeeld nog wel wat Nederlandse inkoppertjes. Wies, Personal Trainer, Elephant etc.

Ben ik ook erg benieuwd naar! Al ben ik bang dat het enkel nog de Hacienda namen betreft?

Ben het ook eens met wat je zegt qua line-up en qua Nederlandse inkoppertjes. Ik zou heel graag bijvoorbeeld Sef, Spinvis (alweer) of Sophie Straat op LL zien :)
 

Bob105

Support act
18 jun 2021
810
1.015
Ben ik ook erg benieuwd naar! Al ben ik bang dat het enkel nog de Hacienda namen betreft?

Ben het ook eens met wat je zegt qua line-up en qua Nederlandse inkoppertjes. Ik zou heel graag bijvoorbeeld Sef, Spinvis (alweer) of Sophie Straat op LL zien :)
Volgens mij heeft iemand ze geteld eerder, maar ik dacht dat we nog wel 20/25 acts missen. Als dat klopt, dan zou je nog wel een opener van de Bravo/India/Heineken kunnen verwachten. Ook in hun berichtgeving lijkt er nog wel wat te gaan komen.
 

stijnos7

Campingartiest
9 jul 2022
65
108
Volgens mij heeft iemand ze geteld eerder, maar ik dacht dat we nog wel 20/25 acts missen. Als dat klopt, dan zou je nog wel een opener van de Bravo/India/Heineken kunnen verwachten. Ook in hun berichtgeving lijkt er nog wel wat te gaan komen.

Gaaf! Ik laat me graag verrassen. Vind de line-up al meer dan dikke prima, dus alles is nu mooi meegenomen :).
 

Bob105

Support act
18 jun 2021
810
1.015
Toch even snel gekeken. Vorig jaar stonden er 105 +/- acts op het dagprogramma van de Alpha, bravo, Heineken, India, Lima en de X-ray, waar we nu 97 aankondigingen hebben. Hier zitten ook namen voor de nacht tussen. Dat zou betekenen dat je nog ongeveer 10-15 namen mist voor de lagere spots, aangezien de grote en middelgrote namen al wel bekend zijn.

Of ze hebben een podium eruit gehaald, wat mij niet waarschijnlijk lijkt. Maar je weet het maar nooit...met die dure Eilish🤭
 

stijnos7

Campingartiest
9 jul 2022
65
108
Toch even snel gekeken. Vorig jaar stonden er 105 +/- acts op het dagprogramma van de Alpha, bravo, Heineken, India, Lima en de X-ray, waar we nu 97 aankondigingen hebben. Hier zitten ook namen voor de nacht tussen. Dat zou betekenen dat je nog ongeveer 10-15 namen mist voor de lagere spots, aangezien de grote en middelgrote namen al wel bekend zijn.

Of ze hebben een podium eruit gehaald, wat mij niet waarschijnlijk lijkt. Maar je weet het maar nooit...met die dure Eilish🤭

Mooie NS-achtige oplossing zou dat zijn. We bieden u minder (dienstregeling of artiesten) voor meer geld! Krimpflatie... Fingers crossed dat er nog een mooie worp namen komt.
 
  • Thinking
Waarderingen: Bob105

Benjamin

Support act
20 mrt 2015
920
81
Ben ik ook erg benieuwd naar! Al ben ik bang dat het enkel nog de Hacienda namen betreft?

Ben het ook eens met wat je zegt qua line-up en qua Nederlandse inkoppertjes. Ik zou heel graag bijvoorbeeld Sef, Spinvis (alweer) of Sophie Straat op LL zien :)

Ik mis toch nog echt wel een Sticks en inderdaad Sophie straat (Beide waren erg leuk/tof in de Tivoli) , kan me gewoon niet voorstellen dat ze niet op LL staan, dus verwacht nog wel 1 rijtje namen.
 

Bob105

Support act
18 jun 2021
810
1.015
Ik mis toch nog echt wel een Sticks en inderdaad Sophie straat (Beide waren erg leuk/tof in de Tivoli) , kan me gewoon niet voorstellen dat ze niet op LL staan, dus verwacht nog wel 1 rijtje namen.
Sticks wel al op DTRH. Wat het niet gelijk uitsluit uiteraard. We hebben al wel wat Nederlandse hiphop, dus kans lijkt me klein(er).
 
  • Leuk
Waarderingen: Benjamin

Gebruikers die dit onderwerp bekijken