Lowlands 2023

Ploegie

Playlistbediener
23 feb 2015
28
17
Verkopen met gemak de 013 uit, dus dat is enige indicatie. Verwacht ze ook in de Heineken, ook kijkende naar de website waar ze in het blokje onder de headliners staan.
 

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.386
1.067
Je programmeert ze toch naar de Nederlandse Markt, niet naar de plek op de US posters.. Op wat voor podia zouden ze hier spelen..
Dat hangt af van de promotor / manager van de band. Die “verkoopt” ze voor een bepaalde spot op het festival. Ik denk zelf ook Heineken.
 

Mits

Campingartiest
2 aug 2022
63
48
Wat is de capaciteit Bravo/Heineken eigenlijk, volgens mij verschilt dit niet heel erg toch?
 

LLoww

Campingartiest
9 jun 2022
87
172
Nog 1 kaart gezocht om mijn groep compleet te maken, wie maakt me los? Uiteraard met een mooie doch bescheiden winst.
 

Mits

Campingartiest
2 aug 2022
63
48
Hopelijk zetten ze bakar op een beetje lekkere tijd neer en niet als laatste in de x-ray
 

Beaudelaire

Campingartiest
28 sep 2022
70
86
Vorig jaar kwam half juni het theaterprogramma, dus dat zal er volgende week ook wel zijn. Qua muziek namen zijn we redelijk compleet (los van Armadillo etc).
 

MasterJub

Randprogramma
12 okt 2022
199
434
Ik verdiep me steeds meer in de acts die komen, en ik moet zeggen dat ik het nog druk ga krijgen.
Ben erg benieuwd naar de indeling en wat allemaal past.
Ik heb vooral veel zin in alle indie/postpunk/gitaarherrie, daarnaast vind ik het aanbod hiphop ook wel interessant en natuurlijk De Jeugd van Tegenwoordig.
 

Novis95

Campingartiest
11 mei 2023
78
191
Ik ben mezelf sinds een week of twee helemaal verloren in het oeuvre van Nothing but Thieves. Ik heb ze ooit als voorprogramma van Muse gezien maar daar staat me eigenlijk niet zoveel meer van bij als ik heel eerlijk ben. Nadat Amsterdam en Welcome to the DCC voorbijkwamen in de Lowlands-playlist ben ik me iets meer gaan verdiepen en inmiddels staan ze ergens bovenaan mijn prioriteitenlijstje voor augustus. Zeer benieuwd!
 

Greyhound

Gouden Tip
9 jun 2021
329
369
Thats a good thing, heb lowlands al gemailed. Mocht Aldi de sponsor worden dan is SchultenBrauHaus ook een goede al zeg ik zelf.
Klok = bier!! Ik heb 'm hoor! Heb weinig affiniteit met die drank, dat blijkt wel.
Wat hebben we al gehad: Dommelsch, Grolsch, Heineken?

:giggle:
 

r-pzkfw

Campingartiest
13 mrt 2018
78
14
Klok is de perfecte sponsor.
Immers voor de liefhebber ook lekker op kamertemperatuur....Al moet ik eerlijk toegeven dat het bier bij de tent vaak warmer is dan kamertemperatuur
 
  • Leuk
Waarderingen: UpInSmoke

Gebruikers die dit onderwerp bekijken