Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Verkopen met gemak de 013 uit, dus dat is enige indicatie. Verwacht ze ook in de Heineken, ook kijkende naar de website waar ze in het blokje onder de headliners staan.
Vorig jaar kwam half juni het theaterprogramma, dus dat zal er volgende week ook wel zijn. Qua muziek namen zijn we redelijk compleet (los van Armadillo etc).
Ik verdiep me steeds meer in de acts die komen, en ik moet zeggen dat ik het nog druk ga krijgen.
Ben erg benieuwd naar de indeling en wat allemaal past.
Ik heb vooral veel zin in alle indie/postpunk/gitaarherrie, daarnaast vind ik het aanbod hiphop ook wel interessant en natuurlijk De Jeugd van Tegenwoordig.
Ik ben mezelf sinds een week of twee helemaal verloren in het oeuvre van Nothing but Thieves. Ik heb ze ooit als voorprogramma van Muse gezien maar daar staat me eigenlijk niet zoveel meer van bij als ik heel eerlijk ben. Nadat Amsterdam en Welcome to the DCC voorbijkwamen in de Lowlands-playlist ben ik me iets meer gaan verdiepen en inmiddels staan ze ergens bovenaan mijn prioriteitenlijstje voor augustus. Zeer benieuwd!
Magie, funk, emotionele verhalen en spektakel; dit is het theater- en dansprogramma van LL23! In theatertent Juliet zit je gedurende het weekend front row bij deze 10 theater- en dansgezelschappen:
Klok is de perfecte sponsor.
Immers voor de liefhebber ook lekker op kamertemperatuur....Al moet ik eerlijk toegeven dat het bier bij de tent vaak warmer is dan kamertemperatuur