Lowlands 2022 - Nieuws en geruchten

roluf

Geliefde act
11 feb 2015
1.529
817
Ik heb de Lowlands Corona variant te pakken vandaar iets later dan gepland mijn festival verslag. Gelukkig wel pas maandag ziek geworden.

Donderdag om 7 uur van huis vertrokken en om 1 uur stond de tent. Het feest begint altijd voor mij en mijn vrienden in de rij. Gezellig met iedereen om je heen ouwehoeren en lekker biertjes drinken. Daarna een plekje zoeken op camping 4 maar dat was kansloos. Half camping 4 was omgetoverd in easycamp. Dus terug naar 5. Heel relax plekje gevonden. Elke nacht rustig kunnen slapen. Om een uurtje of 5 het terrein op. Silent disco lijkt pas op gang te komen na 9 uur. Daarvoor komt er echt meuk uit die koptelefoons. En uiteindelijk lag ik om een uurtje of 2 op 1 oor.

Vrijdag viel eigenlijk heel veel tegen. Florence Aman, Wet Leg, FKJ, Kamal, ze hebben allemaal leuke liedjes maar weinig overtuiging in de performance. Helaas alleen het einde gezien van Klangstof en Balthazar want dag klonk wel goed en werd met enthousiasme gespeeld. Wel genoten van Kiwanuka. Mooie set, wel heel jammer dat hij Home Again niet speelde en dat er veel rumoer in het voorvak was. Uiteindelijk afgesloten met Aurora en Sam Fender. Twee heerlijke acts Aurora was betoveren. En ik was zo blij dag Sam Fender er was en wat was hij goed. Geweldige band ook mee, de Pyro voegde ook echt iets toe. Er werd gecrowdsurfd voor mij de beste show van het weekend! Hierna nog even kijken bij de Opposites. Leuk niet meer dan dat en hier en daar op verschillende podia een dansje gewaagd.

Vrijdag begon fantastisch met de Coke singalong, was echt even vrolijk en blij! Daarna genoten bij Remi Wolf. Tuurlijk is het een beetje plat maar wat een energie en wat een stem. Ze had alleen wel haar borsten in haar shirt mogen houden, was niet best. Daarna naar de Lathums. Zo spontaan, strak gespeeld, het publiek ging helemaal mee, top optreden! Hierna door naar Weval en the Kooks. Geen hoogtepunten maar wel gewoon leuk. Daarna de fout van het weekend gemaakt door Fred Again over te slaan als ik alle verhalen mag geloven. Maar daardoor wel een hele mooie plek bij Oscar and the Wolf. Goede strake show van een duidelijk geëmotioneerde Oscar. Heel dansbaar! En daarna mocht ik eindelijk The Monkeys live gaan zien. Iets wat ik al heel lang wou. Het was waanzinnig druk in het voorvak waardoor het niet mogelijk was helemaal uit je dak te gaan. Maar verder vond ik het fantastisch. Ik snap wat iedereen hier bedoeld maar serieus die drummer! Wat een power en ritme. Heerlijk set, flink meegeschreeuwd, af en toe toch even gesprongen ook al werd dat niet door iedereen gewaardeerd. Maar wat ben ik blij dat ik deze helden live heb mogen aanschouwen! Daarna nog wat los dansjes en daarna weer heerlijk rustig slapen op camping 5.

Zondag weer een top opener met Palaye Royal. Hele goede grote pit! Lekker al die Emo rockers om je heen. Fijn publiek! Daarna door naar hierna een beetje staan dutten bij Arlo Parks, 10 minuten gekeken bij Geese maar dat vond ik niet best. Daarna met een hele grote groep goede bekende flink staan dansen bij Caribou om vervolgens in de bravo te blijven wachten op een mooi plekje voor James Blake. Top optreden! Zoveel gevoel. Ik had mister Blake nog niet eerder live gezien maar wtf! Diepe bassen, super intiem, maar toch dansbaar! Afsluiten samen met Slowthai! Daarna door naar Gold Kimono, was een groot feest. Dit wordt de nieuwe grote Nederlandse act! En toen kwam het hoogtepunt van het weekend, Rufus du Sol! Wat een fantastische ligt show! Super toffe opbouw in de set en het publiek ging goed mee! Heerlijk! Daarna Stromae nog even van veraf een half uur bekeken. Zag er indrukwekkend uit!

Daarna rustig richting het autootje gelopen en om half 3 lag ik in mijn mandje! En maandag werd ik goed ziek wakker.

Lowlands bedankt voor alle drankjes, feestjes en dat onbeschrijfelijke Lowlands gevoel! Wat hou ik van jou! En tot volgend jaar.
 

roluf

Geliefde act
11 feb 2015
1.529
817
Ik herken jullie gevoel over de pratende en voordringende mensen. Maar in alle tenten behalve in de Alpha is het zo dat Als je zorgt dat je een beetje op tijd bent en een goed plekje vooraan hebt je hier bijna geen last van hebt! Hoe meer je naar achter gaat hoe rumoeriger het wordt.
 
  • Leuk
Waarderingen: eva84

redle

Randprogramma
15 apr 2019
164
106
Ik herken jullie gevoel over de pratende en voordringende mensen. Maar in alle tenten behalve in de Alpha is het zo dat Als je zorgt dat je een beetje op tijd bent en een goed plekje vooraan hebt je hier bijna geen last van hebt! Hoe meer je naar achter gaat hoe rumoeriger het wordt.

Zelfs vooraan in voorvakken wordt er gepraat. Maar klopt, hoe verder naar achter, hoe minder de sfeer. Daarom ook zo zonde dat als je wilt lullen je niet gewoon iets meer naar achteren gaat staan
 

eva84

Dagopener
30 jan 2019
535
589
Serieus 50 euro voor een parking ticket? Voor de volgende x, zet hem hier bij de rai neer voor 15 euro voor de hele dag. Ben je ook nog eens veel makkelijker op de ring. Je moet alleen nog eventjes met de metro naar Station Rai.
Nee 30 euro met service fee geloof ik. Ik weet niet precies wat ik heb afgerekend omdat het allemaal snel snel moet maar ruim naar boven afgerond kwam het op bijna 300 euro en dan ben je alleen binnen.
 

ArjanZwolle

Playlistbediener
24 aug 2017
30
48
Terwijl ik lekker van het zonnetje op mijn balkon geniet heb ik besloten ook maar mijn samenvatting van Lowlands te schrijven.

Dit jaar besloten om niet met de groep te gaan, maar afzonderlijk met een van m'n beste maten (gewoon lekker spontaan zien wat je wil zien zonder rekening te hoeven houden met een hele groep).

Donderdagochtend rond half 9 stonden we in de rij voor de ingang. Denk dat we iets over half 10 binnen waren en hebben toen een mooi plekje bemachtigd achteraan camping 2. Hele weekend stonden we in de ochtend lekker in de schaduw en konden daardoor makkelijk tot een uurtje of 11 blijven liggen zonder onze tent uit te branden. Daarnaast hadden we voor elke ochtend maaltijdshakes mee waarop we de dag goed konden starten.

Party tent opgezet, koptelefoons opgehaald en in de avond silent disco meegepakt. Bijna hele avond/ nacht in de Bravo gestaan en rond een uurtje of 2 lag ik in m'n bed.

Vrijdag gestart met Wet Leg (6,5). Paar nummertjes meegepakt. Vond ze leuk klinken op het album, maar na een goede start zakte het voor mij toch een beetje in en zijn ergens halverwege de set doorgelopen om de rest van het terrein te ontdekken (was eerste keer Lowlands van m'n maat). Wat bekenden gesproken en goed de tijd genomen om te beseffen dat na 3 jaar wachten we eindelijk op Lowlands waren. Daarna nog even terug naar de camping gelopen om weer terug te gaan naar de Alpha voor Balthazar (8,5) (in corona tijd zijn we beiden fan van deze band geworden). Heerlijk show gezien en intens genoten van onze eerste must see. Daarna even in het weiland naast de Alpha gaan zitten en wachtend op een van mijn favoriete artiesten, Kiwanuka (8). Show was buitengewoon goed en daarnaast prachtige achtergrond zangeressen. Hierna door de regen terug gerend naar de tent om vervolgens een ingestorte party tent aan te treffen. Was blij dat m'n eigen tent niet verzopen was. Na een korte nap zijn we naar de Bravo gegaan voor Sam Fender (9,5). Voor mij was dit de show van het weekend. Werd volledig weggeblazen. Wat een stem en wat kan die man gitaar spelen. Van z'n stemproblemen was duidelijk niets meer te merken. Na Sam zijn we doorgelopen naar de Alpha om toch maar even The Opposites te checken (7). Show vond ik best vermakelijk, maar kwam op mij toch een beetje als puberaal over en komen voor mij toch te kort voor een headliner-status (prima voor in de namiddag in de Alpha trouwens). In de nacht hebben we in de Bravo nog (delen van) Floating Points, Overmono en Four Tet gezien. Vooral de eerste en de laatste vond ik goed klinken.

Zaterdag zijn we gestart met Altin Gun (8). We stonden buiten de Bravo en hebben helaas maar de halve show gezien, maar het klonk erg goed. Daarna door gegaan naar Goldband (8). Leuke en zeer vermakelijke live show. Heb een paar keer de vergelijking met the opposites voorbij zien komen, maar ik vind dit toch echt een veel leukere live act. Eerder weggegaan bij Goldband om BADBADNOTGOOD (4) mee te pakken in de Bravo. Het geluid leek niet helemaal lekker te zijn op de plek waar wij stonden. Uiteindelijk zijn we halverwege de show weggelopen, omdat wij er ons toch meer van verwacht hadden. Hoorde anderen dat het best goed was geweest. Daarna terug naar de camping voor een powernap gegaan. Bring me the horizon (5,5) gezien van de overkant van het meer bij de Alpha. Show zag er best leuk uit, maar de muziek is gewoon minder ons ding. Na even gezeten te hebben zijn we doorgelopen om wat bekenden te ontmoeten. In de avond Oscar & The Wolf (7,5) gezien vanaf het gras. Klonk best leuk en zag eruit als een groot feest. Daarna het Alpha terrein overgestoken om met de rest van de groep Arctic Monkeys (9) te zien. Ondanks dat sommige recensies matig waren heb ik met de rest van onze groep intens genoten, gedanst en vrijwel alles mee geschreeuwd. Dat Alex Turner weinig interactie met het publiek had boeide mij niks. In mijn ogen zonder poespas rete strak de setlist afgewerkt (ja, deze had beter gekund). Zo was m'n maatje teleurgesteld dat ze When The Sun Goes Down (zoals gewoonlijk) niet spelen. Ook ik zou graag nummers als Mardy Bum, Fluorescent Adolescent, From The Ritz To The Rubble en A Certain Romance op de setlist terugzien, maar helaas.. wellicht ooit. In de nacht nog lekker gebeukt bij KI/KI.

De zondag zijn we lekker laat begonnen. Rustig onze shake gedronken en daarna rest van de groep op het terrein ontmoet. Tash Sultana (7,5) klonk heerlijk bij de Alpha. Alleen had ik gehoopt dat ze wat meer nummers zou doen. Het was nu meer een lange jam sessie met tussendoor nog pretty lady en eindigend met jungle. Na Tash hebben we wat biertjes gedronken en daarna nog een stukje Burna Boy (6,5) gezien. Klonk best grappig, maar was niet helemaal ons ding. Met een deel van de groep vervolgens richting de Bravo gelopen voor James Blake (3). Het zal wel compleet aan ons hebben gelegen. Mensen om ons heen leken er helemaal in te zitten, maar ons deed het echt helemaal niks. Vooral een loeiharde bass die uiteindelijk ons deed besluiten na 2,5 nummer weg te lopen en een hapje te gaan eten. We besloten na een stop op de camping (waar de wastafels vakkundig werden gesloopt door een groep die het leuk vond om hier een feestje te houden), terug te gaan naar de Alpha om op tijd te zijn voor Stromae. Voor Stromae nog de twee grootste hits van Lewis Capaldi (7,5) meegepakt. Klonk overigens best goed en hij was zelf vermakelijker dan ik had verwacht. Daarna Stromae (9). Weergaloze live show met alles wat je mag verwachten van een headliner. Schitterende afsluiter die het hele veld op de benen kreeg.
In de nacht nog even de laatste set van Noisia gezien. Helaas moest ik tussendoor snel op en neer naar de wc van de camping rennen.. daarna nog Kobosil in de Bravo gezien, gruwelijk lekkere techno set.

Lowlands was weer intens genieten en volgend jaar ben ik er sowieso weer bij. Wat een prachtig festival blijft het ook!
 

djessnl

Randprogramma
16 mrt 2018
228
224
Ik heb getwijfeld over de sauna. Thuis vind ik het heerlijk om naar zon resort te gaan maar op lowlands durfde ik het niet. Mag je badkleding aan? Of moet je naakt met handdoekje?
Hier baal ik ook van, had ik eigenlijk gewoon moeten doen. Oh well!
 
  • Leuk
Waarderingen: eva84

smearsel

Campingartiest
2 feb 2019
83
150
Zal ook maar even een verslagje typen.

Donderdag redelijk op tijd het tentenkamp op kunnen zetten en richting de avond even het terrein bekeken. Véél te enthousiast geweest met de alcohol, dus kan hier weinig noemenswaardigs over zeggen. Wel wat kippenvleugels gegeten bij het Aziatische stuk die volgens mij wel goed waren(?)

Vrijdag hadden we willen beginnen met Prins S en de Geit, maar dat was zo druk dat we überhaupt niet geprobeerd hebben om die tent in te lopen. Was mijns inziens verstandiger geweest als ze de andere podia iets eerder lieten beginnen dan de Xray. Dan maar Cleopatrick. Toen zij aan hun set begonnen kwam ik erachter dat ik het ritsje van mijn aangemeten oordoppen open had laten staan, en één van de twee eruit is gevallen. Heb deze helaas niet meer teruggevonden. Omdat Cleopatrick sowieso tegenviel maar even nieuwe oordoppen gekocht, een patat stoofvlees gehaald bij tussen de India en Bravo (wat een enorme bak eten voor die drie munten zeg!) en op tijd een plekje gezocht voor FKJ. Dat was een redelijke herhaling van 2019, al voegde de twee extra bandleden wel wat toe aan de ervaring! Was een leuk optreden. Ook de ~40 minuten die we van Balthazar zagen vielen zeker niet tegen! Even een rondje over het terrein gelopen en vervolgens een plekje op de heuvel gezocht voor Michael Kiwanuka. Wat was dat prachtig! Zowel hijzelf als de zangeressen die hij mee had zaten er werkelijk iedere noot bovenop. Helaas barstte de hemel vervolgens open, en konden wij niet de weg naar een schuilplek vinden. Het was oprecht alsof ik met al m'n kleren aan in een zwembad was gesprongen. In ieder geval een wijze les geleerd: Volgend jaar een extra paar schoenen meenemen. Na Kiwanuka vijf minuutjes van Jungle gezien, maar we waren zó nat en hadden het zó koud dat we maar naar de camping zijn gegaan om te douchen. We zijn vervolgens een tijdje bij de tent blijven zitten om bij te komen, hierdoor helaas Koreless gemist. Op een gegeven moment toch maar weer m'n zeiknatte schoenen aangetrokken om naar The Opposites te lopen. Precies wat we ervan verwachtten, maar niet echt waar we op dat moment zin aan hadden. Vanaf het terrasje bij de Italiaan in de buurt van de Alpha een stuk geluisterd en toen maar doorgelopen naar de bravo voor Floating Points. Wat daar neer werd gezet was erg divers! Zeker niet je standaard techno setje. Toen ik halverwege Overmono even de tent uitliep om een biertje te halen had ik eigenlijk helemaal geen zin meer om de drukte door te moeten om weer een fatsoenlijke plek te claimen in de Bravo, dus maar naar de tent gegaan. Wat meerdere mensen hier zeggen klopt wel, de achterste rijen zijn echt niet te doen zo druk, maar eenmaal binnen is het een stuk beter vertoeven.

Zaterdag begonnen bij Altin Gün. Had hier nul verwachtingen van, maar dat viel me niets tegen! Niet direct iets wat ik zelf op zou zetten, maar ze speelden goed. Van een afstandje een paar minuten Goldband gezien om tot de conclusie te komen dat het - ondanks dat ze er wel een feestje van maakten - niet mijn muziek is. Daarom maar even gaan zitten en in m'n eentje naar Weval gegaan. Dit was echt boven verwachting! De laatste keer dat ze op Lowlands stonden heb ik ze een kwartier gezien, maar wou de groep weg en ben ik maar meegegaan. Erg blij dat ik ze nu het volle uur heb kunnen zien. Nog even richting Glass Animals gelopen om met m'n groep te meeten, die blijkbaar in het voorvak stonden. Daar was het totaal niet druk, dus ik kon daar 10 minuten voor tijd met het grootste gemak naar binnen lopen. Was wel leuk om Heat Waves te horen, meer kan ik er niet echt over zeggen. Vervolgens zijn we even naar wat andere mensen gelopen die buiten bij The Kooks stonden. Dit klonk niet slecht, maar was zo druk dat ik niet echt de behoefte voelde om er te blijven staan. Jammer dat je buiten de Bravo vaak ook geen hol ziet van de optredens. Daarom maar teruggelopen richting de Alpha voor Bring Me The Horizon. Had al wat van ze opgezocht op uit m'n hoofd Glastonbury maar vond dat thuis niet zo spannend klinken. Live kwam het echter een stuk beter tot z'n recht! Wel jammer dat werkelijk niets spontaan is met deze band, zelfs de praatjes tussen de nummers door waren letterlijk woord voor woord hetzelfde als wat ik op Youtube gezien had. Halverwege wouden de maten waar ik mee was graag naar de tent, dus maar even teruggelopen naar veld 4. Vrij op tijd weer teruggegaan voor Fred Again... Wat was het daar ongekend druk zeg! Gelukkig wel een plekje kunnen vinden, maar het eerste half uur was er nauwelijks bewegingsruimte binnen. M'n maten hadden het hierdoor na 20 minuten voor gezien gehouden, maar ben erg blij dat ik het nog wat tijd heb gegeven. Zo rond het moment dat hij We've Lost Dancing inspeelde ontstond er wat ruimte en ontplofte die hele tent. Vetste optreden dat ik tot dat moment gezien had. Daarna de groep weer even opgezocht die aan de rand van de Lima stonden te wachten voor Nu Genea. Na een paar nummers met een kleine delegatie besloten dat we een goede plek wouden voor Pendulum, en dat bleek een erg goed idee. Wat hebben die gasten de tent afgebroken zeg! Iedereen zong alles mee, de show was dik en de muziek hard. Fijne mix van oud en nieuw werk, ook. Uiteindelijk één van m'n twee favoriete optredens van het weekend geworden. We hadden eerst nog wat van Artic Monkeys willen zien, maar zijn uiteindelijk blijven staan voor de after in de Bravo. Fatima Yamaha was lekker inkomen (What's A Girl To Do blijft goud). Daarna Eris Drew & Octo Octa. Had hier niet al te hoge verwachtingen van omdat die laatste me op DGTL wat tegenviel, maar dit viel me alles mee! Moet wel zeggen dat ze prima drie kwartier minder hadden mogen krijgen, had richting het eind wel het idee dat ze vaak hetzelfde trucje aan het doen waren. Hierna nog een half uurtje Ki/Ki gezien, die een fijne set draaide maar waar het ineens zo druk was dat ik er niet fatsoenlijk inkwam. Na 40 keer aangestoten te worden ben je er wel een keer klaar mee..

Zondag zijn we begonnen bij Froukje. Weer zo'n act waar ik vooraf niet echt enthousiast van werd, maar die uiteindelijk erg meeviel. Iets voor het einde van haar set had een deel het wel gezien en zijn we even bij Palaye Royale gaan kijken. Kwamen aanlopen toen ze een Seven Nation Army cover aan het spelen waren. Sorry, maar dan ben je mij al kwijt. Nog een kwartiertje blijven staan en het werd wel beter, maar overtuigde nooit. Een paar vrienden zaten een stukje buiten de Bravo, waar we nog een stukje van Koffee meekregen. Die muziek is niet aan mij besteed, maar buiten zittend was het wel prima. Toen de rest van de groep ook voortijdig terugkwam uit de Bravo zijn we vast een mooi plekje op de heuvel gaan zoeken voor Tash Sultana. Dit was erg gaaf! Hoe ze al die instrumenten bespeelt deed me wel denken aan FKJ, maar dan met iets meer tempo erin. Omdat Tash Sultana zo goed was met lichte tegenzin twee nummers voor het einde weggegaan, omdat ik had toegezegd dat ik naar Caribou te komen. Gelukkig was dat ook érg tof! Never Come Back was heel leuk om eens live te horen. Daarna bleek dat twee gasten uit de groep vanwege wat verplichtingen al rond een uur of 7 wouden vertrekken, dus we zijn even wat gaan eten en toen naar de camping gelopen om wat te rusten en ze uit te zwaaien. Daarna van buiten de Lima een minuut of 20 gehoord van Goldkimono. Niet super aandachtig geluisterd, maar het klonk niet slecht! De rest wou vervolgens vast een plek zoeken voor Stromae, maar ik had het hele weekend al m'n zinnen gezet op Rufus Du Sol, dus daar een half uur van tevoren een mooi plekje vooraan bemachtigd. Wat was dat ongekend vet zeg! De muziek plus de lichtshow, wauw. Samen met Pendulum was dit met afstand mijn favoriete optreden van Lowlands dit jaar. Daarna nog even bij Kills Birds binnengewandeld. Dat bandje had wel een lekkere energie, maar het was volgens mij niet altijd even zuiver. In de XRay blijven staan voor Daphni, wat drie kwartier lang erg vet was. Daarna was de tent zo druk werd dat ik maar ben weggegaan richting de India voor wat D&B. Nog een paar platen van Posij & Former meegepikt, maar het was wat te kort om daar wat zinnigs over te zeggen. Wat mensen uit m'n groep hadden de weg naar de India na Stromae inmiddels ook gevonden, dus daar nog een half uurtje The Upbeats & Halogenix meegepakt voordat we even bij Fjaak gingen kijken. Zowel de India als de Bravo waren op dat moment erg tof. Tijdens Amelie Lens nog even richting Noisia gelopen, maar het was zo warm en druk daar dat we het maar gauw teruggingen. Gelukkig was het in de Bravo wél goed vertoeven! De hele nacht was er meer dan genoeg ruimte en was ook de temperatuur prima. Amelie draaide ook echt prima. Tegen half drie hielden ook de laatste vrienden het voor gezien, maar ik ben nog even blijven staan om de laatste energie er bij Kobosil uit te stampen. Wat draaide die man hard, zeg. Om vijf uur compleet gebroken maar voldaan terug naar de tent gegaan.

Al met al echt een top weekend gehad! Was vooraf niet mega enthousiast over de lineup, maar ik heb me bij de meeste artiesten echt goed vermaakt en de groep was ook bijzonder gezellig dit jaar. Ben ook wederom erg te spreken over het aanbod in voedsel bij Lowlands. Het verschil met een feest als Defqon is daarin echt dag en nacht. Nu vast dromen over de lineup van volgend jaar, en nog 51 weken aftellen tot de volgende editie..
 

koekebakker

Gouden Tip
15 jun 2022
306
300
Ben ook wederom erg te spreken over het aanbod in voedsel bij Lowlands. Het verschil met een feest als Defqon is daarin echt dag en nacht.

Het eten blijft top. Ook al staan er veel oude bekenden tussen. Van het eten helaas de okonomiyaki gemist. Wel de bahn xao gegeten. De pannenkoek blijft de klassieker. De pulled paddo was opvallend lekker. Maar de beste deal is nog steeds de nasi rames tempeh van de vegan indo. 3.5 munt! Bij de crushi krijg je dan veel minder waar voor je geld, maar dit was wel echt lekker. Heb ik nog iets echt gemist van het eten?
 
  • Leuk
Waarderingen: smearsel en eva84

roluf

Geliefde act
11 feb 2015
1.529
817
Bij die karma kebab heb ik op ieder moment van de dag een mega rij zien staan. Zelf niet geprobeerd. Wat maakt die zo goed?
De smaak vindt ik waanzinnig en je kunt zelf onbeperkt side toppings toevoegen. Ik heb daar mensen 5 keer knoflook saus zien toevoegen.
 
  • Leuk
Waarderingen: eva84

teunajax

Geliefde act
18 jul 2018
1.660
2.222
De smaak vindt ik waanzinnig en je kunt zelf onbeperkt side toppings toevoegen. Ik heb daar mensen 5 keer knoflook saus zien toevoegen.

Dit inderdaad. Gecombineerd met een lading knoflooksaus en sriracha- is het sowieso de ultieme late-night dronken snack, maar ook als avondeten is het heerlijk. Toen ik zondagnacht een van de vier allerlaatste karma kebab broodjes van het festival bemachtigde voelde ik me de gelukkigste man op aarde.

Andere favorieten zijn overigens de ramen (dit jaar helaas niet aan toegekomen), vrijwel alles van de Turk en de Koreaan, de rotdog van Hans Worst en sinds dit jaar de okonomiyaki.
 
  • Leuk
Waarderingen: eva84

gesp

Support act
11 jun 2018
1.090
299
Rode bietenburger en karma kebab erg lekker. Had ook een prima vrij pittige kipcurry.
 
  • Leuk
Waarderingen: eva84

Gloaming

Gouden Tip
15 aug 2022
253
169
Wat zal een Opposites gekost hebben voor headline spot? Ook al staan ze als afsluiter, zal toch wel een koopje zijn geweest?
 
  • Leuk
Waarderingen: eva84

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.766
8.330
Wat zal een Opposites gekost hebben voor headline spot? Ook al staan ze als afsluiter, zal toch wel een koopje zijn geweest?
Blijf me vooral afvragen wat EvE bedoelde met een headlineshow ‘opgeblazen tot headlinerniveau’, iets wat hij echt 10 keer benoemd heeft ofzo.

De Staat pakte inderdaad uit met een wereldproductie maar de Opposites zag er, op de filmpjes toch, heel goedkoop uit. Of mis ik iets?
 

Davidd

Gouden Tip
7 jul 2021
435
760
Blijf me vooral afvragen wat EvE bedoelde met een headlineshow ‘opgeblazen tot headlinerniveau’, iets wat hij echt 10 keer benoemd heeft ofzo.

De Staat pakte inderdaad uit met een wereldproductie maar de Opposites zag er, op de filmpjes toch, heel goedkoop uit. Of mis ik iets?
Ik heb van een afstandje staan kijken naar the opposites, maar ik snap ook niet wat hij hier mee bedoelde. Bij de Staat zag je inderdaad dat er veel geld gestoken is in de productie en (geweldige) licht show erom heen. Dit viel mij bij the opposites erg tegen.
 
  • Leuk
Waarderingen: @Marc

JazzyJazz

Playlistbediener
9 aug 2017
34
63
Blijf me vooral afvragen wat EvE bedoelde met een headlineshow ‘opgeblazen tot headlinerniveau’, iets wat hij echt 10 keer benoemd heeft ofzo.

De Staat pakte inderdaad uit met een wereldproductie maar de Opposites zag er, op de filmpjes toch, heel goedkoop uit. Of mis ik iets?
Het was echt dramatisch slecht. Mijn vriendin is/was fan van Oppo (reden dus dat ik er stond) en zelfs die vond het echt heel slecht. Totaal headliner onwaardig.

Heb ook het gevoel dat we volgend jaar duidelijk gaan zien welke kant LL op gaat bewegen. Nog meer 'plat/mainstream' scoren? Of terug naar de artiesten die je echt raken? Ik hoop uiteraard het laatste, maar ben heel benieuwd. Had wel het idee dat een paar van de 'YouTube sensaties' zoals PinkPantheress door de mand vielen, dus hopelijk gaan ze daar wat minder op af.
Scheelt denk ik voor volgend jaar ook een hoop dat de programmeurs nu veel meer artiesten van tevoren live kunnen zien, door corona moest er denk ik ook een aantal keer een beetje op de gok geprogrammeerd worden.
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

eva84

Dagopener
30 jan 2019
535
589
Ik heb weinig gezien van de show maar ik miste bijvoorbeeld al de thunderdome vlaggen die in de gashouder overal naar beneden kwamen toen ze het hardere stuk van het concert begonnen. Dikke lasershow toen ook in de gashouder. In de alpha niets van gezien/gemerkt.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken