Lowlands 2022 - Nieuws en geruchten

djessnl

Randprogramma
16 mrt 2018
228
224
Het is ook helemaal niet zo zwart wit. Ik heb ontzettend veel artiesten die ik wil zien gedurende de dag, en ik ga bij Noisia op zondag ook waarschijnlijk heus wel wat gebruiken. Lekker concerten checken en een beetje daydrinking in de zon om s'avonds te beuken. Prima toch? Best of both worlds.

(Hannah Montana als Sam Fender vervanger?)
 
  • Leuk
Waarderingen: Broodrooster en blokkie5

gguuss

Dagopener
15 jan 2014
532
170
Ik snap dat er hier mensen zijn die liever Slipknot dan Stromae hadden gezien en dat er wordt geroepen om de tamme Impalas maar als je straks aan 1000 random LL gangers vraagt wie ze liever hebben Stromae of Slipknot denk ik dat 80% zegt Stromae en de Tamme Impalas hebben er de laatste editie al gestaan. En dan had iedereen geroepen, ALWEER?!?! Dus je doet het nooit goed.

En ik zie ook liever een internationale topper dan een NL act. Maar tijdens die NL act kun je ook naar GO-A of naar floating points. Vooral die laatste is ook geen kleine naam.

Natuurlijk kan deze line Up minder in je straatje passen maar met Acts als Arctic Monkeys, Stromae, Sam Fender (als hij komt), Kiwanuka, 1/2 Oasis, Glass Animals, Jungle, Tash Sultana, Aurora, Caribou enz… kun je deze line Up ook niet neersabelen zoals sommige dat doen. Het kan niet helemaal jou ding zijn. Voor heel veel andere is het wel top!
Logisch. Mensen die slipknot willen zien, gaan niet naar Lowlands. Dus je 80% voorspelling is een beetje een open deur.

En tamme impalas? Hoe oud ben je?
 

Lowlandsje

Playlistbediener
19 jul 2022
21
42
Even een ander vraagje dat ongetwijfeld vaker voorbij is gekomen: hoe streng zijn ze met drankcontroles? 4 sixpackjes per persoon vinden wij als groep wat weinig. We willen gewoon een bolderkar volgooien, maar is dat een heel groot risico?
 
Laatst bewerkt:

jeroenjeroen

Playlistbediener
15 jun 2022
7
9
Even een ander vraagje dat ongetwijfeld vaker voorbij is gekomen: hoe streng zijn ze met drankcontroles? 4 sixpackjes per persoon vinden wij als groep wat weinig. We willen gewoon een bolderkar volgooien, maar is dat een heel groot risico?
Mijn ervaring is dat de bewaking vooral bezig is met wapens, glas en grote gasflessen buiten de deur te houden. Met de enorme hoeveelheid mensen die binnen wilt komen heeft eenheden drank per persoon uitrekenen geen prioriteit. Ik ga er vanuit dat met deze personeelstekorten de rij nog langer gaat worden. Echter kwam ik tot nu toe altijd op drukke momenten binnen en ik kan me voorstellen dat een ijverige bewaker op een rustig moment moeilijk zou kunnen doen.
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: eva84

Pompompidom

Dagopener
14 jun 2021
567
477
Look GIF

Laatste dag dom kijken op werk aangebroken! Morgen tasje inpakken. 🎉
 

eva84

Dagopener
30 jan 2019
535
587
Even een ander vraagje dat ongetwijfeld vaker voorbij is gekomen: hoe streng zijn ze met drankcontroles? 4 sixpackjes per persoon vinden wij als groep wat weinig. We willen gewoon een bolderkar volgooien, maar is dat een heel groot risico?
Daar hebben ze geen tijd voor. Die hoeveelheden staan denk ik alleen maar in het regelement zodat je niet een aanhangwagen vol meeneemt om je eigen handeltje te beginnen op de camping.
 
  • Leuk
Waarderingen: Pompompidom

eva84

Dagopener
30 jan 2019
535
587
Het is ook helemaal niet zo zwart wit. Ik heb ontzettend veel artiesten die ik wil zien gedurende de dag, en ik ga bij Noisia op zondag ook waarschijnlijk heus wel wat gebruiken. Lekker concerten checken en een beetje daydrinking in de zon om s'avonds te beuken. Prima toch? Best of both worlds.

(Hannah Montana als Sam Fender vervanger?)
LL is best of both worlds helemaal mee eens 👍🏻behalve dan de zondag. Maandag toch weer min of meer fris voor de tocht naar huis.
 

djessnl

Randprogramma
16 mrt 2018
228
224
LL is best of both worlds helemaal mee eens 👍🏻behalve dan de zondag. Maandag toch weer min of meer fris voor de tocht naar huis.
In principe eens maar laat dat nou net de dag zijn met de dnb artiesten die ik wil zien. Pittig maar helaas hahaha.


Ik word wel echt een beetje gek van de ontzettend uiteenlopende weerberichten. Ik wil vandaag of morgen wel een beetje weten waar ik aan toe ben.

De drank is in ieder geval al gepremixed (wat flesjes in Duitsland gehaald) , de breakers (en gembershotjes) in de vriezer (gaan hopelijk als koelelementen fungeren) en tegen beter weten in haal ik wel een partytent bij de HEMA Camping Winkel. Hopen dat die krengen niet donderdagochtend gelijk uitverkopen. Maar volop in de prep dus!
 
  • Leuk
Waarderingen: eva84

roluf

Geliefde act
11 feb 2015
1.529
817
Logisch. Mensen die slipknot willen zien, gaan niet naar Lowlands. Dus je 80% voorspelling is een beetje een open deur.

En tamme impalas? Hoe oud ben je?
Als het een open deur is, zijn de boekingen toch logisch. Slipknot is gewoon niet voor het grootste deel van de Lowlands doelgroep.
 

JazzyJazz

Playlistbediener
9 aug 2017
34
63
Er is volgens mij niemand die dit niet prima vindt. Inderdaad ieder zijn ding.

Grootste harddrug is gewoon vrij verkrijgbaar.

Maar ik vind het oprecht hilarisch en gezellig om daar te zijn. De meest leuke gesprekken gehad. De muziek doet me niks, maar de mensen. Echt briljant.
Als je zaterdagnacht een gozer over het terrein ziet lopen met led-schoenen, glow sticks, veel neon en glow in the dark lenzen moet je daar dan zeker even mee gaan praten. Ik lul waarschijnlijk de oren van je kop zaterdagnacht😜

Wat betreft het ‘zien-en-gezien-worden’ publiek. Ik heb niet het idee dat er veel mensen naar LL komen die niet voor de muziek komen (of het nou dag, nacht of combi is). De groep mensen die naar Awake (of Tomorrowland, waar volgens mij nog veel minder mensen voor de muziek naartoe gaan) om gezien te worden gaat denk ik echt niet 4 dagen lang in een tentje zitten😂
Wel denk ik dat er inderdaad meer mensen zijn nu die vooral voor de nacht komen, maar EvE zij laatst ook dat dat op een gegeven moment een bewuste keuze is geweest. Persoonlijk vind ik het fantastisch dat ik de hele dag live muziek kan zien en dan ‘s nachts ook bij toffe dj’s kan dansen.

P.S. nog maar 2 nachtjes slapen!!
 

gguuss

Dagopener
15 jan 2014
532
170
Als het een open deur is, zijn de boekingen toch logisch. Slipknot is gewoon niet voor het grootste deel van de Lowlands doelgroep.
Eens. Maar hoe je het omschreef vond ik vreemd. Alsof je in een volle arena vraagt of ze liever Feyenoord of Ajax zien en vervolgens concluderen dat alle voetballiefhebbers liever Ajax zien. Anyway. Have fun!
 
  • Leuk
Waarderingen: eva84

DanielNedelko

Campingartiest
4 jul 2022
96
184
Als je zaterdagnacht een gozer over het terrein ziet lopen met led-schoenen, glow sticks, veel neon en glow in the dark lenzen moet je daar dan zeker even mee gaan praten. Ik lul waarschijnlijk de oren van je kop zaterdagnacht😜

Wat betreft het ‘zien-en-gezien-worden’ publiek. Ik heb niet het idee dat er veel mensen naar LL komen die niet voor de muziek komen (of het nou dag, nacht of combi is). De groep mensen die naar Awake (of Tomorrowland, waar volgens mij nog veel minder mensen voor de muziek naartoe gaan) om gezien te worden gaat denk ik echt niet 4 dagen lang in een tentje zitten😂
Wel denk ik dat er inderdaad meer mensen zijn nu die vooral voor de nacht komen, maar EvE zij laatst ook dat dat op een gegeven moment een bewuste keuze is geweest. Persoonlijk vind ik het fantastisch dat ik de hele dag live muziek kan zien en dan ‘s nachts ook bij toffe dj’s kan dansen.

P.S. nog maar 2 nachtjes slapen!!
Exact dit ja. De meeste mensen gaan niet naar Lowlands om met hun pink omhoog nieuwe bandjes te leren kennen. De meeste mensen gaan naar Lowlands voor feest. Dat manifesteert zich alleen overdag wat anders dan ‘s nachts. Overdag is het eindeloos bier drinken en door gevoelige liedjes ouwehoeren, ‘s nachts met lichtgevende attributen. Ik erger me soms aan beide, want ik sta wél graag met mijn pink omhoog, maar als je daar niet tegen kunt is zo’n festival misschien gewoon niet de de goeie plek voor je.
 
  • Leuk
Waarderingen: AudioWout

eva84

Dagopener
30 jan 2019
535
587
Exact dit ja. De meeste mensen gaan niet naar Lowlands om met hun pink omhoog nieuwe bandjes te leren kennen. De meeste mensen gaan naar Lowlands voor feest. Dat manifesteert zich alleen overdag wat anders dan ‘s nachts. Overdag is het eindeloos bier drinken en door gevoelige liedjes ouwehoeren, ‘s nachts met lichtgevende attributen. Ik erger me soms aan beide, want ik sta wél graag met mijn pink omhoog, maar als je daar niet tegen kunt is zo’n festival misschien gewoon niet de de goeie plek voor je.
200.gif
 

roluf

Geliefde act
11 feb 2015
1.529
817
Eens. Maar hoe je het omschreef vond ik vreemd. Alsof je in een volle arena vraagt of ze liever Feyenoord of Ajax zien en vervolgens concluderen dat alle voetballiefhebbers liever Ajax zien. Anyway. Have fun!

Jij ook heel veel plezier!!
 

Pompompidom

Dagopener
14 jun 2021
567
477
Ik heb mijn caravan al vol gepakt met XXL dozen eieren voor al die mensen die bij ons komen ontbijten.
Ontbijtbuffet. Lekker. Volgens mij sta ik met de groepscamping in de buurt van de caravan/camper plek dus kan best even aanschuiven. Hahahaha.
 
  • Haha
Waarderingen: eva84

Gebruikers die dit onderwerp bekijken