Lowlands 2022 - Nieuws en geruchten

Lowlandicus

Dagopener
10 apr 2019
652
575
Ik vind de Heineken-tent Lowlands-onwaardig lelijk. Neem aan dat ze nog sparen voor een uniek ontwerp.

Van buiten heel lelijk inderdaad. Ik meen dat deze tent in 2018 is gekomen en zou fungeren als tijdelijke tent (ivm betere zichtlijnen, geen palen), maar heel veel meer weet ik daar niet over. Van binnen is het overigens een prima tent.
Nieuwe Alpha is opzich niet lelijk, maar ik mis echt de sfeer van de oude Alpha. Wellicht als ze de overkoepeling/tent wat verder doortrekken wordt het iets 'intiemer'.
De nieuwe Bravo vind ik wel echt geweldig, beter dan de oude (waar overigens ook niets mis mee was)
 
  • Leuk
Waarderingen: Greyhound en @Marc

roluf

Geliefde act
11 feb 2015
1.529
817
Als ik in de Alpha ben sta ik altijd in het voorvak. Dan vindt ik de beleving echt prima. Ik zou niet weten hoe het van ver af is…
 
  • Leuk
Waarderingen: @Marc

Lowlandicus

Dagopener
10 apr 2019
652
575
Oke we hebben dus JXDN en Noah Cyrus als afvallers tot nu toe? Stonden beide niet op mijn planning, maar hopelijk komen er waardige/internationale vervangers.
Donny Benet heeft nog een plekje vrij op vrijdag de 19e, maar die kans acht ik vrij klein. Mag sowieso komen van mij in ieder geval :)
 

wsslvrwrt

Gouden Tip
18 jul 2022
321
331
Maarja Pukkelpop is ook “gecanceld” dus t klopt gewoon niet helemaal daar
 

Bijlagen

  • EFCD9CA9-164D-4E79-847E-9E14A0BD1B9D.png
    EFCD9CA9-164D-4E79-847E-9E14A0BD1B9D.png
    437,6 KB · Weergaven: 2

GorgeousGeorge

Nieuw lid
4 aug 2022
2
1
Na jaren op de gewone camping gestaan te hebben nu naar de Camper Camping. Heeft iemand hier ervaring met het krijgen van toegang met je camper? Ik bedoel dan vooral; hoe weet je welke plek je moet hebben, wordt je camper binnenstebuiten gekeerd etc?
 

StevieU2

Support act
1 jun 2016
1.113
453
Na jaren op de gewone camping gestaan te hebben nu naar de Camper Camping. Heeft iemand hier ervaring met het krijgen van toegang met je camper? Ik bedoel dan vooral; hoe weet je welke plek je moet hebben, wordt je camper binnenstebuiten gekeerd etc?
Je camper wordt niet binnenste buiten gekeerd. het enige waar ze streng op zijn, zijn de grote gasflessen. En de tickets worden gecheckt.
Verder krijg je een plek aangewezen op basis van binnenkomst, gewoon aansluiten in de rij eigenlijk.
We stonden donderdag best lang in de file voordat we erin konden
 
  • Leuk
Waarderingen: GorgeousGeorge

koekebakker

Gouden Tip
15 jun 2022
306
300
Ik ben van plan dit jaar toch een stoeltje mee te nemen. Een krukje is leuk, maar wil ook wat steun in de rug tijdens het ontbijt in de ochtend. Hebben jullie tips voor eentje om aan te schaffen?
 
  • Leuk
Waarderingen: @Marc

redle

Randprogramma
15 apr 2019
164
106
Iemand die ervaring heeft met de groepscamping? Heb m dit seizoen voor het eerst, maar wordt vrij weinig informatie over gegeven. Hoe weten we welke 10x10 meter van onze groep is, zetten ze van te voren stukken af op naam van de hoofdboeker of iets? Lijkt mij niet dat ze een extra mannetje bij die plekken neerzet die gaat checken of je dr ook echt mag staan.

Weet iemand die dit al eens heeft gedaan hoe dit in zijn werk gaat?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken