Mooie weloverwogen en luxe keuzes. Ik snap als je Michael Kiwanuka al (zo goed en gaaf) dit festivalseizoen hebt gezien gaat voor de andere acts.Ik heb inmiddels de tijd genomen om rustig over wat clashes na te denken en ook aan de loop tijden te denken. (Eten is meestal snel halen en tijdens een optreden weg werken of op een dood moment). FKJ gaat het toch winnen van wet leg want die laatste al eens gezien en ga ik waarschijnlijk veel zien de komende jaren. Ik kijk tijdens Liam wil of ik die liever af zie of eerder weg ga voor Sam Fender. Ik begin ook te overwegen om Michael kiwanuka helemaal over te slaan voor hele optredens van the murder capital en parquet courts. Zo magisch als in the Barn van Werchter vanaf ongeveer de eerste rij gaat het denk ik toch niet worden.
Damn, die vrijdag is echt een lastige dag plan technisch.
Ik vind het vooral heel jammer dat er soms veel teveel te zien is en bijvoorbeeld op het begin van de zaterdag voor mij weer veel te weinig.
Voor Liam heb ik hetzelfde, alleen gaat de voorkeur nu nog uit naar Sam Fender, maar stel dat het gaaf en goed is, dan kan ik daar ook gewoon blijven.
Wat hebben we het toch lastig met al die luxe keuzes