Lowlands 2022 - Nieuws en geruchten

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.385
1.066
Ik heb inmiddels de tijd genomen om rustig over wat clashes na te denken en ook aan de loop tijden te denken. (Eten is meestal snel halen en tijdens een optreden weg werken of op een dood moment). FKJ gaat het toch winnen van wet leg want die laatste al eens gezien en ga ik waarschijnlijk veel zien de komende jaren. Ik kijk tijdens Liam wil of ik die liever af zie of eerder weg ga voor Sam Fender. Ik begin ook te overwegen om Michael kiwanuka helemaal over te slaan voor hele optredens van the murder capital en parquet courts. Zo magisch als in the Barn van Werchter vanaf ongeveer de eerste rij gaat het denk ik toch niet worden.

Damn, die vrijdag is echt een lastige dag plan technisch.
Mooie weloverwogen en luxe keuzes. Ik snap als je Michael Kiwanuka al (zo goed en gaaf) dit festivalseizoen hebt gezien gaat voor de andere acts.

Ik vind het vooral heel jammer dat er soms veel teveel te zien is en bijvoorbeeld op het begin van de zaterdag voor mij weer veel te weinig.

Voor Liam heb ik hetzelfde, alleen gaat de voorkeur nu nog uit naar Sam Fender, maar stel dat het gaaf en goed is, dan kan ik daar ook gewoon blijven.

Wat hebben we het toch lastig met al die luxe keuzes 😉
 
  • Leuk
Waarderingen: Brian en daily

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.284
1.284
Heh, wat gek inderdaad. Ik krijg ook zomaar een ticket in mijn winkelmandje.

1659683887575.png
 

StevieU2

Support act
1 jun 2016
1.113
453
Ik heb zojuist een ticket kunnen kopen voor een vriend via Ticketmaster resale. Zorg dat je deze site af en toe refreshed als je nog een ticket zoekt.
Op ticketswap komen er ieder uur zeker 5 voorbij maar ben steeds te laat...
Ik ga deze ook in de gaten houden
 
  • Leuk
Waarderingen: @Marc

JazzyJazz

Playlistbediener
9 aug 2017
34
63
Heh, wat gek inderdaad. Ik krijg ook zomaar een ticket in mijn winkelmandje.

Bekijk bijlage 2219
Ja volgens mij hebben ticketzoekers hier veel meer kans dan op Ticketswap waar duizenden mensen een melding krijgen (en sommige mensen bots hebben die de kaarten dan gelijk wegtrekken). En dit is ook echt een mooie prijs!

Heb wat mensen voorbij zien komen die nog zoeken en ik zie dat er nu 2 kaarten te koop zijn!
 
Laatst bewerkt:

Lowlandsje

Playlistbediener
19 jul 2022
21
42
Ja volgens mij hebben ticketzoekers hier veel meer kans dan op Ticketswap waar duizenden mensen een melding krijgen (en sommige mensen bots hebben die de kaarten dan gelijk wegtrekken). En dit is ook echt een mooie prijs!

Heb wat mensen voorbij zien komen die nog zoeken en ik zie dat er nu 2 kaarten te koop zijn!
Moet wel zeggen dat er sinds gisteren veel meer verloop is qua kaartverkoop op TicketSwap. Het is me zelfs gelukt om een kaartje te kopen, en dat na een enkele poging. Verwacht de komende week dat er nog wel meer kaarten op komen.
 
  • Leuk
Waarderingen: roluf

roluf

Geliefde act
11 feb 2015
1.529
817
Dit is echt een hele toffe concert opname van Rufus Du Sol. Misschien wel de tofste die ik ooit heb gezien.


Stromae en Rufus blijft voor mij de grootste clash. Iemand tips?
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.284
1.284
Kopen ajb...ik neem hem van je over 😉
Ik krijg nl niks in m'n mandje
Ik heb hem verkocht aan een vriend van mij, er zitten bij ons in de groep ook nog een aantal zonder kaartje haha. Maar als die voorzien zijn, kom ik bij je ;-).

Ik heb die van mij ook verkocht, de vakantiedagen zijn op door onverwachte vakantie richting Nicaragua, El Salvador en Honduras . Ik probeer nu van vrijdag tm zondag te gaan voor een ticket die sterk is afgeprijsd op de dag zelf.
 
  • Leuk
Waarderingen: eva84 en StevieU2

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.765
8.327
Dit is echt een hele toffe concert opname van Rufus Du Sol. Misschien wel de tofste die ik ooit heb gezien.


Stromae en Rufus blijft voor mij de grootste clash. Iemand tips?
Ken Rufus helemaal niet (klinkt wel leuk in dat filmpje). Wat ik wel weet is dat Stromae echt waanzinnig sterk was op Werchter Boutique.
 
  • Leuk
Waarderingen: gerrie en roluf

StevieU2

Support act
1 jun 2016
1.113
453
Dit is echt een hele toffe concert opname van Rufus Du Sol. Misschien wel de tofste die ik ooit heb gezien.


Stromae en Rufus blijft voor mij de grootste clash. Iemand tips?
Gespleten persoonlijkheid?
Klonen?

Serieus...kiezen en niet weggaan als je het naar je zin hebt bij 1 vd 2
 

StevieU2

Support act
1 jun 2016
1.113
453
Moet wel zeggen dat er sinds gisteren veel meer verloop is qua kaartverkoop op TicketSwap. Het is me zelfs gelukt om een kaartje te kopen, en dat na een enkele poging. Verwacht de komende week dat er nog wel meer kaarten op komen.
Wtf!!!!
Ik ben al dagen bezig 😂😂
 

daily

Randprogramma
23 mrt 2020
243
291
Moet wel zeggen dat er sinds gisteren veel meer verloop is qua kaartverkoop op TicketSwap. Het is me zelfs gelukt om een kaartje te kopen, en dat na een enkele poging. Verwacht de komende week dat er nog wel meer kaarten op komen.
Zie weersvoorspelling 🥲
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken