AFAS live past is niet groter dan de tent van Paaspop waar The Opposites gaan spelen, en nogmaals ik denk dat de "show" van Lowlands productioneel anders zal zijn dan op Paaspop wat ik dan weer van Stromae durf te betwijfelen.
Ik snap best de kritiek hoor op The Opposites hoor. Maar als je plots pas bij The Opposites gaat praten over de inhoud en de oprechtheid van de muziek dan moet je gewoon niet lyrisch zijn van marketing truc als Stromae. Dan is je moraal kompas gewoon stuk, sorry Stromae fanboys het is ook goedkope kutmuziek net als dat van The Opposites (ik wilde het netjes houden, maar goed er word specifiek nu omgevraagd).
We kunnen wel nu heel stoer gaan doen dat "een feestje" een vies woord is, maar The Opposites hebben dat de vorige keer op Lowlands naar een ander level getild. En dat is ook gewoon een kwaliteit. We doen nu net of The Opposites ala Snelle/Davina Michelle op letterlijk ieder festival van het land speelt. Maar dat is ook gewoon niet het geval. Ik snap dat je liever wat anders wilt zien dan The Opposites, maar om daar nu elitair over te gaan lopen doen dan sla je de plank een beetje mis imo.