Lowlands 2022 - Nieuws en geruchten

Ik zou ook wel graag Rage against the Machine zien, al is het maar omdat ze Run the Jewels met zich meenemen.

Maar namen als ratm en cb worden echt niet meer toegevoegd nu. Misschien dat er nog een mooie sub komt maar geen headliner namen meer.

Aan de andere kant is het ook traditie op Lowlands om minimaal één goede band in een veel te kleine tent te vrotten.

• Leuk
Waarderingen: @Marc
Welk interview? Zie die net zo snel in de Bravo staan, ook al vind ik ze geen headliner meer.

Eerste alinea

Blijft met al die mooie namen die touren toch wel een tikkie gaar dat The Opposites headlinen.
Ik snap wat je bedoeld, maar daar staat wel Liam net onder die ook gewoon een ziggodome uitverkoopt. Op die manier is het wel te rechtvaardigen.

Er staat een doorverkoopticket op Ticketmaster. 306 euro voor het ticket en dan nog eens 45.90 euro servicekosten. Ka-ching!

En dan dacht je dat 330 op Ticketswap een hoop was.

• Wow
Er staat een doorverkoopticket op Ticketmaster. 306 euro voor het ticket en dan nog eens 45.90 euro servicekosten. Ka-ching!

En dan dacht je dat 330 op Ticketswap een hoop was.
Servicekosten bovenop de servicekosten die al betaald zijn bij de eerste verkoop. Wat houdt die service nu in dan? Gegarandeerd veilige/unieke kaarten? Afzetters blijven t

• Grrr

Users who are viewing this thread