Lowlands 2022 - Nieuws en geruchten

Zal vast een mooi feestje worden maar heb hogere verwachtingen van Stromae en de Monkeys.

Komen de Opposites ook met nieuw materiaal? Opposites waren vroeger leuk maar die reunie had van mij niet echt gehoeven. :p

Laatst bewerkt:
Zal vast een mooi feestje worden maar heb hogere verwachtingen van Stromae en de Monkeys. Opposites waren vroeger leuk maar die reunie had van mij niet echt gehoeven. :p
Het speciale van een 'reünie' is ook al 3 jaar gepasseerd. Hebben op godbetert Appelpop gestaan, en vorig jaar in een halve container op dat Pukkelpopkwartier. Vielen trouwens enorm tegen op Crammerock vorig jaar volgens vrienden die erbij waren.

Verwacht eerlijk gezegd een vrij plat feestje, beetje stampen met luchtkanonnen, en springen op dat broodje warm vlees liedje, meer niet. Of komen ze met een nieuwe plaat om het weer wat urgenter te maken?

Zal vast een mooi feestje worden maar heb hogere verwachtingen van Stromae en de Monkeys. Opposites waren vroeger leuk maar die reunie had van mij niet echt gehoeven. :p
Arctic Monkeys is heel setlist afhankelijk, hoop dat ze weer wat "harder" werk gaan maken zoals hun eerste paar albums. Stromae zal iedereen wel lyrisch van zijn terwijl ik denk... is dit nu alles?

Als er toch iemand de tent gaat slopen dan is het The Opposites wel hoor. En als je je muzieksnob bril af zit kan je je er nog uitstekend vermaken. Die vorige show was gewoon erg hard.

Het speciale van een 'reünie' is ook al 3 jaar gepasseerd. Hebben op godbetert Appelpop gestaan, en vorig jaar in een halve container op dat Pukkelpopkwartier. Vielen trouwens enorm tegen op Crammerock vorig jaar volgens vrienden die erbij waren.
Staan dit jaar ook op Paaspop en daar niet als headliner.

• Haha
  • Grrr
Waarderingen: StevieU2 en mattman
Ik snap wat je bedoeld, maar daar staat wel Liam net onder die ook gewoon een ziggodome uitverkoopt. Op die manier is het wel te rechtvaardigen.
Deze volg ik ff niet, omdat Liam de Ziggo uitverkoopt is de boeking van The Opposites gerechtvaardigd?
Ik vind Liam zelf niet interessant maar snap zijn plek wel als helft van 1 van de grootste bands uit de 90's wereldwijd maar mischien onderschat ik de The Opposites wel ;-)

Had niet eens door dat die ook op Paaspop staan en niet eens bovenaan. Jezus Lowlands. ? Is iemand van die Opposites een neef van EvE ofzo?

• Leuk
Waarderingen: StevieU2 en Timmetje
Volgens mij had ik dit al eerder gezegd, maar ik denk wel dat ik begrijp dat The Opposites in België minder goed werken dan in Nederland. Denk dat cultureel het nummer hiet beter zal liggen. Even ouderwets hakken op een plaat zal in NL door de mainstream hardcore roots van de 00's sneller opgepikt worden dan dat men dat zal doen in België waar dat wat meer niche was.

Don't get me wrong, ik had zelf ook iets anders gezien. Maar als Stromae kan, dan kan The Opposites x3.

Arctic Monkeys is heel setlist afhankelijk, hoop dat ze weer wat "harder" werk gaan maken zoals hun eerste paar albums. Stromae zal iedereen wel lyrisch van zijn terwijl ik denk... is dit nu alles?

Als er toch iemand de tent gaat slopen dan is het The Opposites wel hoor. En als je je muzieksnob bril af zit kan je je er nog uitstekend vermaken. Die vorige show was gewoon erg hard.
Ben nog nooit iemand tegengekomen op LL met een muzieksnobbril op zn snuit ;-)
En The Opposites mogen van mij best de tent afbreken zoals ze eerder hebben gedaan, maar dan ook op de spot in de aplha waar ze eerder hebben gestaan
Zaterdagmiddag 16,30 :LOL:

Je mag van mij alles vinden wat je wil van The Opposites hoor. Maar om dan vervolgens met Stromae wel weg te lopen matched wat mij betreft niet helemaal.

Volgens mij had ik dit al eerder gezegd, maar ik denk wel dat ik begrijp dat The Opposites in België minder goed werken dan in Nederland. Denk dat cultureel het nummer hiet beter zal liggen. Even ouderwets hakken op een plaat zal in NL door de mainstream hardcore roots van de 00's sneller opgepikt worden dan dat men dat zal doen in België waar dat wat meer niche was.

Don't get me wrong, ik had zelf ook iets anders gezien. Maar als Stromae kan, dan kan The Opposites x3.
Stromae is een wereldact die na zeven jaar zijn grootse comeback maakt met een nieuw album. The Opposites doen een paar reunieshows op festivals door heel Nederland en teren op een paar oude hitjes. Staan op Paaspop onder Paul Kalkbrenner en The Chainsmokers. Appels met peren.

Ja in België was dat even leuk ironisch rond die New Kids mini-hype zoveel jaar terug. "Wie is hier de snackbar, jij of ik hahahahaha".

Vind Opposites ook niet echt heel toffe nummers hebben . Zo'n Slapeloze Nachten en Licht Uit (naast dat broodje volgens mij hun 2 enige hitjes In België) zijn zo ongelofelijk suf dat ik er jeuk van krijg. Doet me echt soms aan een humorloze versie van DJVT denken.

• Leuk
  • Haha
Waarderingen: StevieU2 en Timmetje
Je mag van mij alles vinden wat je wil van The Opposites hoor. Maar om dan vervolgens met Stromae wel weg te lopen matched wat mij betreft niet helemaal.
Hmmm alleen al zijn presentatie en teksten zijn van een totaal ander kaliber, theatraal en poetisch versus plat en knallen. Muzikaal kan ik je wel volgen beide dansbaar maar dan houd het ook op. De combinatie van show, teksten en muziek dat Stromea mijlen verschilt van The Opposites.
Wat maakt dan volgens jou dat ze zo vergelijkbaar zijn?

Maar om dan vervolgens met Stromae wel weg te lopen matched wat mij betreft niet helemaal.
Maar die komt toch gewoon met een nieuwe plaat na zoveel jaar, muziek die ook nog eens wereldwijd aanslaat. Komen de Opposites dan ook met nieuw materiaal (echt een serieuze vraag want hier zit ik echt niet bovenop)?

• Leuk
Waarderingen: StevieU2
Doe je dat provoceren expres?
Nee hoor, ik snap het alleen niet. Ik hoor een platte beat van een L’enfer en denk ik ook wat moeten we daar nu mee. Het doet me verder weinig wat Stromae in het buitenland doet, doet er ook niet toe voor mijn mening overigens.

Ik zeg alleen dat de vorige The Opposites show een gigantisch succes was. Is het plat, ja misschien. Is het humorloos, misschien maar volgens mij ook niet altijd hun intentie. Maar wil je feesten (waarvoor 90% van het publiek komt) dan heb je aan The Opposites de beste acts van de 3.

Maar wat bedoel je dan met "als Stromae kan kan The Opposites x3"?

Want compleet los van smaak is Stromae qua naam een veel maar dan ook echt veel grotere headliner dan The Opposites natuurlijk.

• Leuk
Waarderingen: bardt

Users who are viewing this thread