Lowlands 2022 - Nieuws en geruchten

Ik heb nu de podcast opstaan en hoor EvE nu Berry Good op 10:21? Die zie ik niet op de site staan.

Ik zag net wel een bericht voorbij komen dat degene die de leak gepost had, geen presale link meer zou ontvangen van Ticketmaster. Die waren er niet blij mee ??

Wat mis ik vooral? FKA TWigs, Arooj Aftab, Damon Albarn, producers als Jon Hopkins, Moor Mother, The Bug, Martinou. Ook valt me het gebrek aan grotere en interessante hiphopnamen op. Dave, Vince Staples, Stormzy, Mach-Hommy, JPegmaffia, dat soort namen. Of kleiner talent zoals Bob Uit Zuid.

Al met al: vooral een hele degelijke line-up, met enkele fraaie namen. Met nieuwe acts die je gewoon op Lowlands verwacht. Maar ook een paar opvallende gaten. En ik mis inderdaad wel een beetje de echte verrassingen, namen waarvan je denkt: hoe gaaf dat juist Lowlands die heeft. Wellicht worden die in een volgende worp nog opgevuld? Dat kan natuurlijk nog gemakkelijk.
Maar je hebt toch gewoon Ela Minus, Four Tet, Fred Again, Kelly Lee Owens enzo? Goeie producers toch? :p Naast slowthai idd wel weinig hiphop, kan nog komen tho.

Maar je hebt toch gewoon Ela Minus, Four Tet, Fred Again, Kelly Lee Owens enzo? Goeie producers toch? :p Naast slowthai idd wel weinig hiphop, kan nog komen tho.
Zeker hoor. Mooie namen. Maar doorgaans hebben ze daar meer van staan. Wie weet in de volgende worp.

En met uitzondering van Four Tet zijn dit ook niet de echt grote namen die een tent afsluiten, denk ik zo.

Volgens mij maakt Dave een grapje. Staat niks over op Facebook en ze kunnen ook nooit achterhalen wie Piep is natuurlijk. :)

• Leuk
Waarderingen: @Marc
Ik zag net wel een bericht voorbij komen dat degene die de leak gepost had, geen presale link meer zou ontvangen van Ticketmaster. Die waren er niet blij mee ??
Ik heb serieus over deze mogelijkheid nagedacht...?

• Leuk
Waarderingen: @Marc
Ook opvallend: Opposites concert in de gashouder. EvE zei: ze zouden shows gaan doen in de Gashouder, die waren in een poep en een zucht uitverkocht. De bevestiging is er nog niet geweest dat dit concert gecanceld wordt, maar zou hij hier zijn mond voorbij hebben gepraat? Lijkt het op. Of interpreter ik dit helemaal verkeerd..?

Kijk behoorlijk uit naar dit optreden in de gashouder.

Laatst bewerkt:
Mooie start!

Blij met Arctic Monkeys, Arlo Parks, BadBadNotGood, Balthazar, Liam Gallagher, Mahalia, Michael Kiwanuka, Stromae. Vind het beter dan de eerder aangekondigde namen.

Ga sowieso mijn presale verzilveren.

Kleine kans, maar hou me ook aanbevolen voor nog een ticket of presale link.

• Leuk
Waarderingen: Moniek

Users who are viewing this thread