Lowlands 2022 - Nieuws en geruchten

Noisa sluit af. Zowel Lowlands in de India als hun carrière.

Op zaterdag 5 februari start voor deze kaartkopers een presale waarbij je maximaal het aantal festivaltickets dat je in 2020/2021 hebt aangeschaft kunt kopen. De betreffende kaartkopers ontvangen hierover op 2 februari vanuit Ticketmaster een mail met een URL en code.

Kaarten die na afloop van de presale over zijn, komen op zaterdag 12 februari om 11:00 uur via Ticketmaster beschikbaar voor de reguliere verkoop. Als blijkt dat Lowlands 2022 vanwege corona onverhoopt toch niet kan doorgaan, stellen we uiteraard weer een ticketregeling op. Uitgebreide informatie over alle ticketsoorten vind je hier en voor een overzicht van Gllamcamp accommodaties ga je naar gllamcamp.nl

Ook een paar namen erbij. Sidi wacho, nu Genua (full band), nihyo crusaders, loshh, Kamal., Bab l bluz, oyerhoho live, waren nog niet op het lijstje dacht ik

Paar extra namen ten opzichte van de leak volgens mij, of heb ik daar eerder overheen gekeken? Lastig te zeggen met dit lettertype, dus misschien klopt van mijn spelling ook geen reet:

Hihyo Crusaders, Nu Genea, Sidi Wacho, Kamal, Chloe Horiondo, Overmono.

Ook een paar namen erbij. Sidi wacho, nu Genua (full band), nihyo crusaders, loshh, Kamal., Bab l bluz, oyerhoho live, waren nog niet op het lijstje dacht ik

Paar extra namen ten opzichte van de leak volgens mij, of heb ik daar eerder overheen gekeken? Lastig te zeggen met dit lettertype, dus misschien klopt van mijn spelling ook geen reet:

Hihyo Crusaders, Nu Genea, Sidi Wacho, Kamal, Chloe Horiondo, Overmono.

Ik haal inderdaad wat H's en N'en dooe lkaar. Loshh is wel een toffe boeking, die EP van hem is tof.

James Blake in de Bravo zo te horen. En Slowthai staat op dezelfde dag zodat ze met elkaar op het podium kunnen lopen aldus EvE.

Tash Sultana, wat vet! Verder vind ik het lijstje eigenlijk niet heel spannend, beetje wat je kan verwachten voor Lowlands.

• Confetti
Waarderingen: StevieU2
Menselijke fout. Overijverige medewerker die dacht: ik zet het vast klaar, dan vergeten we het morgen zeker niet,
Precies, die dacht ook: Geen sneu persoon die vannacht zijn geluk gaat beproeven op random ticketmaster pagina's. :whistle:

Maar @piep jouw leak is op meerdere radiostations deze morgen langsgekomen. Trots

• On fire
  • Confetti
  • Haha
Waarderingen: StevieU2, piep en @Marc
Precies, die dacht ook: Geen sneu persoon die vannacht zijn geluk gaat beproeven op random ticketmaster pagina's. :whistle:

Maar @piep jouw leak is op meerdere radiostations deze morgen langsgekomen. Trots
lekkere klassieke leak!

love it ?

Users who are viewing this thread