Lowlands 2022 - Nieuws en geruchten

Wat mis ik vooral? FKA TWigs, Arooj Aftab, Damon Albarn, producers als Jon Hopkins, Moor Mother, The Bug, Martinou. Ook valt me het gebrek aan grotere en interessante hiphopnamen op. Dave, Vince Staples, Stormzy, Mach-Hommy, JPegmaffia, dat soort namen. Of kleiner talent zoals Bob Uit Zuid.
Zeker eens met dit stukje. Met een aantal namen uit dit rijtje is de lineup direct een stuk completer. Wellicht in de volgende worp.

Ja, ook content met de namen eigenlijk! Enige wat ik indd hoop is dat Opposites zo’n late afsluiter na de headliner wordt in de Alpha, en we nog een degelijke derde headliner krijgen.. Maargoed,

verder erg blij met Sam Fender, Kiwanuka, Liam.. En ik zie meer dan genoeg wat ik interessant vindt om te checken! Blij!

Iemand suggereerde gisteren ook nog Purple Disco Machine. Die verwacht ik ook nog wel bij een volgende drop. Of bij deze zodadelijk/morgen ook nog ;)

Ik hoop dat de realiteit iets gunstiger uitpakt :oops:

De vrijdag is prima, maar op zaterdag wil ik ongeveer 2-4 dingen zien. Terwijl er op zondag met Arctic Monkeys, Murder Capital, Geese en Kelly Lee Owens vier dingen tegelijk staan die ik wel zou willen zien.
Totaal wilde gok. Ik heb geen eens gekeken naar wie welke dag kan. Dus houd hoop!

Bijna 11 uur, we kunnen ervoor gaan zitten ;-)

Nee, ben serieus ook wel benieuwd wat de ticketprijs gaat worden. Neem aan zaterdag presale.

• Leuk
Waarderingen: Brian

Users who are viewing this thread