Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Op een Bluedot staat een Groove Armada bijvoorbeeld en een Björk. Of een paar jaar geleden waar plot New Order en The Good The Bad & The Queen stonden.
ik heb nu het idee dat ze de afgelopen 10 jaar zlowlands bovenaan dit affiche hebben gegooid.
Hmmmm zou ik geen moeite mee hebben, maar Groove Armada heeft er ook regelmatig gestaan. Björk zou ik ook wel eens willen zien, maar ben bang dat dit gaat tegenvallen.
De golden oldie komt wellicht nog in de categorie Nile Rodgers / Patti Smith….. ik vond toen de overige Gibb Brothers op Glasto toen wel wat. Misschien in combi met de Dee Gees ?
Vind het ook niet heel bijzonder, ik zie een hele hoop acts waar je lekker hip op kan doen en dansen, maar niet iets waarvan ik denk dat het echt OMFG te gek zal worden.
Liam is wel schaduwheadliner materiaal, maar die zie ik eerder als een Alpha sub dan een Bravo aflsuiter.
Michael is denk ik nog iets te klein voor een schaduwheadliner status, die staat op Werchter gewoon 's middags in de Barn.
Lewis en BMTH heb ik dan juist muzikaal gezien weer helemaal niks mee... Lewis zie ik trouwens ook eerder 's middags op de Alpha staan, net zoiets als op Werchter. BMTH zie ik inderdaad de Bravo wel afsluiten maar dat is voor mij toch een stuk minder interessant dan de Bravo afsluiters van 2019.
Hmmmm zou ik geen moeite mee hebben, maar Groove Armada heeft er ook regelmatig gestaan. Björk zou ik ook wel eens willen zien, maar ben bang dat dit gaat tegenvallen.
De golden oldie komt wellicht nog in de categorie Nile Rodgers / Patti Smith….. ik vond toen de overige Gibb Brothers op Glasto toen wel wat. Misschien in combi met de Dee Gees ?
Ja Patti Smith en Nile Rodgers zijn goede voorbeelden, of Giorgio Moroder of nog eerder een Philip Glass Ensemble. Toch grote namen maar een beetje uit de comfort zone, maar ook eerder een Slayer zomaar op LL daar zit ik juist een beetje op te wachten. En zelfs gek genoeg een Sean Paul wat je niet jaarlijks op een festival ziet.
Lekker op tijd naar bed was gisteren dus een k*tidee. ?
Heel blij met de namen, idd een beetje wat al voorspeld werd, maar ben echt blij! Vandaag maar eens de onderkant van de lijst luisteren. PinkPantress is daar ook een hele fijne aanrader!
De onderkant is dik in orde met een aantal namen waar BKS van zal balen: Wet Leg, Yard Act, Geese, Mdou Moctar, Joe & The Shitboys, Shame, Murder Capital, Parquet Courts.
Verder wel te spreken over PinkPantheress, Four Tet, Kelly Lee Owens, Froukje, BadBadNotGood, Floating Points, Michael Kiwanuka.
Aan de bovenkant kan weinig me echt bekoren, op Arctic Monkeys en in mindere mate Stromae en Liam Gallagher na. Opposites kan wel geinig zijn om te zien.
Ik mis nu vooral nog de verrassende namen aan de onderkant van het midden: Heilung, Jpegmafia, Yves Tumor, dat soort spul. Iemand een inschatting van op hoeveel procent van de lineup we nu zitten?
Ik vind niet persé dat je te hoog staat als je 3x de Ziggodome gaat uitverkopen. En er zitten zeker leuke kleine pareltjes tussen hoor:
- Fred Again...
- The Lathums
- Mdou Mactar
- Shame
- Kelly Lee Owens
Die hebben gewoon een afspraak staan van 3 edities geleden. Toen gaf ik ze nog voordeel van de twijfel,
Maar hoe langet het duurt hoe minder succes het gaat worden vrees ik.
Je zou verwachten dat daar wel iets in te onderhandelen zou zijn. Het is inmiddels ook niet meer de eerste comebackshow volgens mij. Die staan daar nu, 2 jaar later, gewoon veel te hoog.
Maar dat is meteen dan ook wel het enige negatieve nu. Vind het een prachtig affiche.
absoluut terug: Liam Gallagher, Michael Kiwanuka, Kyteman (benieuwd wat er hiermee gaat gebeuren), NN orkest, Eefje de Visser, Sam Fender, Smith & Burrows, BC,NR, Froukje, Heilung, Yves Tumor, Foals, London Grammer, Half Moon Run en Teskey Brothers.
Jammer dat hier toch wat middelnamen van ontbreken. BC,NR en S&B snap ik, maar Foals, London Grammer, Heilung en Teskey Brothers had het affiche wel kunnen gebruiken. Ook opvallend, geen Kyteman. Reünie toch weer van de baan?
Arctic Monkeys is echt een topheadliner en wil ik sowieso zien. Stromae gaat met zn comeback ook wel een goede show neerzetten, al zal ik naar iets anders gaan dan. The Opposites vind ik echt de meest belachelijke headliner in jaren.
Verder heel blij met: LIAM!, Four Tet, Parquet Courts, Shame, Yard Act, Jungle, slowthai, The Murder Capital, Mdou Moctar, Michael Kiwanuka, BADBADNOTGOOD
Kortom erg geslaagde line up tot nu toe, wetende dat dit pas de helft ongeveer is!