Lowlands 2022 - Nieuws en geruchten

Dacht dat Marc altijd de eerste was met foto’s, aangezien hij in de buurt op de camping zat/zit. En met minder dan vier weken te gaan zal het niet lang meer duren.
Heel scherp van je. Helaas hebben mijn ouders hun huisje op Europarcs verkocht, dus ik maak het niet meer zo mooi mee 😬

Dit is echt onzin en gewoon ouderwets stigma over drugsgebruik. Maargoed.
Maak je niet druk. Ik kom over het algemeen alleen maar leuke mensen tegen. Dronken, stoned, strak, in de war etc. maar laten we eerlijk zijn die hele Bravo stijgt bijna op van de drogerende middelen. Ieder zijn of haar feestje, maar zonder drugs was de Bravo echt geen succes.

Oscar and the wolf op zaterdag volgens zijn website (als die nog komt). Is zijn eerste optreden, de andere zijn gecanceld of uitgesteld.

• Leuk
Waarderingen: daily
Dit is echt onzin en gewoon ouderwets stigma over drugsgebruik. Maargoed.
Wat ik zeg is generaliserend maar wel met een knipoog.
Maar als ik daar als een van de weinige sta die niet aan de zooi zit voel ik me daar niet relax, en aangezien ik er niet van ben ontloop ik de Bravo en kom ik er alleen als er een naam staat die ik heel graag wil zien zoals Fatima Yamaha bijvoorbeeld.

Maak je niet druk. Ik kom over het algemeen alleen maar leuke mensen tegen. Dronken, stoned, strak, in de war etc. maar laten we eerlijk zijn die hele Bravo stijgt bijna op van de drogerende middelen. Ieder zijn of haar feestje, maar zonder drugs was de Bravo echt geen succes.
Jammer dat je het niet leuk kan hebben zonder drugs in de Bravo. Ik heb er geweldige avondjes gehad zonder drugs, wel met genoeg alcohol. Met drugs vind ik het daar veel te druk op vrijdag en zaterdag. Veel te veel doorloop.

Ik snap wel wat roluf bedoeld hoor. Ik gebruik zelf ook niet, en en kom puur voor de muziek dan is in zo' Bravo. En dan voelt het inderdaad of je soms een beetje buiten de boot valt. Want sommige staan echt zo straks als de neten, dat is niet zomaar een vooroordeel. En nee dronken mensen zijn niets beter hoor, I know, Maar heeft wel degelijk invloed op de sfeer voor mij. En er zijn ook nog genoeg festivals waar het 10x erger is in de Bravo.

blokkenschema komt al zolanmg ik me kan herinneren op donderdag, samen met de lowlandskrant, oh nee :(

Dan is er een stage verdwenen, of de Adonis is veel groter geworden. Sexyland en Adonis waren in 2018/2019 nog beide aanwezig.

Er is ook een nieuwe he: Current. Die zal op de plek van de Adonis staan, zoals al werd geopperd hier.
Ah die heb ik gemist. Adonis vond ik altijd wel leuk, en de rij gaat toch altijd sneller dan je denkt maar het nodigt niet heel erg uit.

Blijft jammer...
Precies... zo mis ik nog steeds het "ouderwetse" programmaboekje. Waren toch allemaal dingen die wat toevoegen aan de festival beleving. ik vond de Lowlands krant ook iets unieks hebben. Het is misschien ouderwets, maar het had toch wel zijn charmes.

• Leuk
Waarderingen: @Marc

Users who are viewing this thread