Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik zou het wel tof vinden als Lowlands juist na de headliner nog een toffe danceact plaatst. Uit deze line Up zouden dat Fred Again, Pendulum, en Fatima Yamaha bv kunnen zijn.
Van mij mag dan de Alpha ook gewoon 1 of 2 uur later beginnen.
Ik zou het wel tof vinden als Lowlands juist na de headliner nog een toffe danceact plaatst. Uit deze line Up zouden dat Fred Again, Pendulum, en Fatima Yamaha bv kunnen zijn.
Van mij mag dan de Alpha ook gewoon 1 of 2 uur later beginnen.
De app is trouwens nu nog een grappige mix van 2020 en 2021 vormgeving/ headers en 2022 content...
Zal met de komst van blokkenschema wel aangepast worden
Nee dit is niet het programma, maar wel het programma waardoor het druk gaat zijn in de Bravo. Met een boeiend programma in de Heineken/India kan je het daar een stuk rustiger maken.
die Bravo zal sowieso helemaal uitpuilen als Amelie Lens draait vrees ik. Vind t jammer inderdaad, want ik hou wel van een lekkere rave, maar de Bravo is jaar in jaar net een harington zo vol en druk. Niet leuk .
nog een maandje! Zin in! Ben inmiddels lekker door de playlist aan t gaan en m’n lijstje aan t schrijven. Ik merk dat er toch best veel acts komen die ik nog nooit gezien heb/wil zien, dus de line up valt me alleszins mee blijkbaar
Mijn ervaring is dat je voorbij de drukte rondom de 3 ingangen best ruimte kan vinden snachts...maar bij die ingangen is het wel vol en onaangenaam druk
Mijn ervaring is dat je voorbij de drukte rondom de 3 ingangen best ruimte kan vinden snachts...maar bij die ingangen is het wel vol en onaangenaam druk
Ik heb dat wel eens vaker gehoord, maar ik heb het nog nooit kunnen vinden.
Techno vindt ik trouwens best leuk maar dat doorgesnoven publiek in de bravo ben ik wel een stuk minder dan van…
Techno vindt ik trouwens best leuk maar dat doorgesnoven publiek in de bravo ben ik wel een stuk minder dan van…
Maar echt straalbezopen mensen kom ik niet zo heel veel tegen op LL. En als je ze tegenkomt is het een eenling of een klein groepje.
In de Bravo komt het knarsetanden bijna boven de muziek uit.
Dacht dat Marc altijd de eerste was met foto’s, aangezien hij in de buurt op de camping zat/zit. En met minder dan vier weken te gaan zal het niet lang meer duren.
In de ‘oude’ Bravo kon ik die ook wel vinden. In de huidige tent vind ik het al lastiger. Ik ga meestal pas na 3’en op vr/za of op zondag naar de Bravo. Vaak daarvoor de X-ray, al voel je je daar soms ook een sardientje.
Hopelijk komt ‘Future Classics’ overeen met de omschrijving, dan ben ik daar zeker te vinden.