Lowlands 2022 - Nieuws en geruchten

ja idd, hoopte ook wel dat we dit jaar ( zeker tot 1.00 ) een meer volwaardig programma zouden krijgen in alpha, bravo, heineken, india

Overvolle Bravo weer. Jammer dat ze hier geen goede alternatieven tegenover zetten (misschien tot 1 uur in de Alpha dan).

Vrijdagnacht ga ik nooit naar de Bravo, veel te druk. Zaterdag meestal wel, en zondag is het qua drukte vaak wel goed te doen in de Bravo

Ik zou het wel tof vinden als Lowlands juist na de headliner nog een toffe danceact plaatst. Uit deze line Up zouden dat Fred Again, Pendulum, en Fatima Yamaha bv kunnen zijn.

Van mij mag dan de Alpha ook gewoon 1 of 2 uur later beginnen.

Ik zou het wel tof vinden als Lowlands juist na de headliner nog een toffe danceact plaatst. Uit deze line Up zouden dat Fred Again, Pendulum, en Fatima Yamaha bv kunnen zijn.

Van mij mag dan de Alpha ook gewoon 1 of 2 uur later beginnen.
Volledig eens. Dat zou iets toevoegen aan de inmiddels wel overbekende structuur van de programmering!

De app is trouwens nu nog een grappige mix van 2020 en 2021 vormgeving/ headers en 2022 content...
Zal met de komst van blokkenschema wel aangepast worden

Zo benieuwd naar Noisia hehe
Nee dat is zeker maar als je het vergelijkt met 2019 en de edities daarvoor (ook gecancelde artiesten) is dit jaar echt een tegenvaller qua potentie
Zwanger Guy is wel heel dik toch? snap je punt wel enigzins though. Dave was destijds ook dope as fuck.

die Bravo zal sowieso helemaal uitpuilen als Amelie Lens draait vrees ik. Vind t jammer inderdaad, want ik hou wel van een lekkere rave, maar de Bravo is jaar in jaar net een harington zo vol en druk. Niet leuk :(.

nog een maandje! Zin in! Ben inmiddels lekker door de playlist aan t gaan en m’n lijstje aan t schrijven. Ik merk dat er toch best veel acts komen die ik nog nooit gezien heb/wil zien, dus de line up valt me alleszins mee blijkbaar 😂

• Leuk
Waarderingen: @Marc
Mijn ervaring is dat je voorbij de drukte rondom de 3 ingangen best ruimte kan vinden snachts...maar bij die ingangen is het wel vol en onaangenaam druk
Ik heb dat wel eens vaker gehoord, maar ik heb het nog nooit kunnen vinden.
Techno vindt ik trouwens best leuk maar dat doorgesnoven publiek in de bravo ben ik wel een stuk minder dan van…

Techno vindt ik trouwens best leuk maar dat doorgesnoven publiek in de bravo ben ik wel een stuk minder dan van…
😳😵‍💫 welke strak gedrogeerde festivalgangers?

• Leuk
Waarderingen: roluf
Idem, dat bedoelde ik met onaangenaam druk 😇

• Leuk
Waarderingen: roluf
Over het algemeen zijn dronken festivalganger irritanter dan mensen die drugs gebruiken…

maar inderdaad, drukte in Bravo is in wat voor staat je ook bent niet leuk.
Liever anderen onder invloed van coke dan onder invloed van alcohol of andere drugs waar je luid en lomp van wordt...

Maar echt straalbezopen mensen kom ik niet zo heel veel tegen op LL. En als je ze tegenkomt is het een eenling of een klein groepje.
In de Bravo komt het knarsetanden bijna boven de muziek uit.

• Haha
Waarderingen: @Marc
Mijn ervaring is dat je voorbij de drukte rondom de 3 ingangen best ruimte kan vinden snachts...maar bij die ingangen is het wel vol en onaangenaam druk
In de ‘oude’ Bravo kon ik die ook wel vinden. In de huidige tent vind ik het al lastiger. Ik ga meestal pas na 3’en op vr/za of op zondag naar de Bravo. Vaak daarvoor de X-ray, al voel je je daar soms ook een sardientje.
Hopelijk komt ‘Future Classics’ overeen met de omschrijving, dan ben ik daar zeker te vinden.

Users who are viewing this thread