Lowlands 2022 - Nieuws en geruchten

wsslvrwrt

Gouden Tip
18 jul 2022
377
484
De hiphop lineup vind ik uiterst zwak dit jaar. Ik hoop minimaal nog op wat toevoegingen zoals Lil Uzi Vert (Pukkelpop), Stormzy, Skepta, Pusha T die een Europe show houd bij All Points East Londen 19/08 en Freddie Gibbs welk de 21e in Berlijn een show heeft. Denzel zou leuk zijn maar heeft helaas shows rond de data in de VS. Maar echt geloof in nog wat harde toevoegingen heb ik niet meer.
 
Laatst bewerkt:

MisterIks

Randprogramma
18 mei 2021
222
193
Als je echt niet kan wachten tot je weer over het LL terrein wandelt dan kan je altijd nog even deze bekijken. Wel ff het geluid op 0 zetten ;)
 

redle

Randprogramma
15 apr 2019
164
106
Mooi toch, dat we het ‘lowlands terrein’ delen met 2 andere grote festivals (naast Defqon ook het Christelijke de opwekking)? Hierdoor is meer mogelijk, zoals de infrastructuur (bestrating alpha/red en bravo/black), overdekt parkeren en die duivelse brug wat je met z’n 3en kan regelen en verbeteren ipv dat Lowlands alles moet dekken.

Ondanks dat Defqon natuurlijk compleet anders is qua muziek, heeft het wel veel overeenkomsten met Lowlands. Altijd leuk om daar rond te lopen, en min of meer de zelfde dingen te zien qua opzet terrein, gekke straattheater en ministages over het hele terrein, camping, etc. Voelt toch altijd als een voorproefje van Lowlands een paar maanden later.
 

MisterIks

Randprogramma
18 mei 2021
222
193
Zeker top.

Viel me op dat er op Defqon een loop route is achter de Alpha heuvel langs richting Cape Lowlands.
Ik vermoed dat dat op LL niet eenvoudig te realiseren is vanwege het aantal vracht verkeer bewegingen op het terrein tijdens het festival. Voor bands is er veel meer aan- en afvoer van materiaal tijdens het festival en daar is backstage ook de ruimte voor nodig.
De meeste DJs hebben aan een USB stick en een laptop al genoeg.
 

redle

Randprogramma
15 apr 2019
164
106
Klopt ja, de shortcut naar de alpha is wel een hele fijne. Scheelt je 5 min als je van bravo naar alpha wilt gaan. Ook hebben ze meer ingangen naar de camping, scheelt je ook een hoop tijd. Maar wat jij zegt, minder bewegingen waarschijnlijk nodig, dus kan je dat makkelijker open gooien.
 

Kesselman

Support act
7 dec 2015
1.231
744
mooie aankleding, ziet er echt gezellig uit.
natuurlijk is de muziek en de mensen heel anders.
vind er nog veel eetstands staan, dacht dat die mensen enkel op pillen leefden ( hoe trek je die muziek anders?!)
:p
 
  • Leuk
Waarderingen: TNFke

Kesselman

Support act
7 dec 2015
1.231
744
blokkenschema zal volgende week do komen.
maar ik verwacht enkel nog de afsluiters van de heineken en lima bij( 6 stuks) (90s , piraten feest, zeroes heroes, enz)
 

Kesselman

Support act
7 dec 2015
1.231
744
afsluiter, niet headliner ;) dus de acts die na 23 u spelen
vorige keer ( zeroos alternative, hollandse drop, encore soundsystem, yalla yalla, fiesta macumba, pirate fest)
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.322
1.332
Ah zo, ik had het dan nachtprogramma genoemd ;). Dat moet inderdaad ook nog bekend gemaakt worden. Misschien dat ze Kees van Hondt weer eens oppoetsen.
Sinds Kees van Hondt van de India naar de Grolsch/Heineken tent is verplaatst, is die hele gimmick verdwenen. Maar was was dat een feestje daar zeg. Laatste keer dat ik ze zag in de Heineken was het helaas vergane glorie. Benieuwd hoe de 'nieuwe generatie' dit zal toejuichen.
 

Greyhound

Gouden Tip
9 jun 2021
329
369
Sinds Kees van Hondt van de India naar de Grolsch/Heineken tent is verplaatst, is die hele gimmick verdwenen. Maar was was dat een feestje daar zeg. Laatste keer dat ik ze zag in de Heineken was het helaas vergane glorie. Benieuwd hoe de 'nieuwe generatie' dit zal toejuichen.
In de Lima was 'ie op z'n best. :)
 

Greyhound

Gouden Tip
9 jun 2021
329
369
Ik krijg de indruk dat de Adonis wordt verplaatst, omdat in het bericht Cape Lowlands wordt genoemd. Misschien om 'm nog een tandje groter te kunnen maken? Ik herinner me namelijk alleen de allejezus lange rij...
 

StevieU2

Support act
1 jun 2016
1.113
453
De hiphop lineup vind ik uiterst zwak dit jaar. Ik hoop minimaal nog op wat toevoegingen zoals Lil Uzi Vert (Pukkelpop), Stormzy, Skepta, Pusha T die een Europe show houd bij All Points East Londen 19/08 en Freddie Gibbs welk de 21e in Berlijn een show heeft. Denzel zou leuk zijn maar heeft helaas shows rond de data in de VS. Maar echt geloof in nog wat harde toevoegingen heb ik niet meer.
Tis Lowlands hé geen Wohaa 😇
Rap is sowieso veel meer geworden de afgelopen jaren...Tis ieders wat wils natuurlijk dus wellicht nooit genoeg van 1 muziek stijl
 
  • Haha
Waarderingen: @Marc

Gebruikers die dit onderwerp bekijken