Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Lijkt mij gewoon nacht programma Bravo toch? Is het al zeker dat ze in de Alpha tot later mogen spelen? Zijn ze naar mijn idee al jaren mee bezig maar het komt nooit echt uit de voeten toch?
Lijkt mij gewoon nacht programma Bravo toch? Is het al zeker dat ze in de Alpha tot later mogen spelen? Zijn ze naar mijn idee al jaren mee bezig maar het komt nooit echt uit de voeten toch?
De Raad van State heeft op 27 oktober 2021 uitspraak gedaan in een bezwaar van 3 gemeenten om het evenemententerrein heen.
Daarin is de vergunning welke een jaar daarvoor was afgegeven goedgekeurd.
Op vrijdagen en zaterdagen mag het gewone programma tot 01:00 duren.
Dus ben benieuwd naar het blokkenschema.
79 likes, 2 comments - david_bade_artist on July 26, 2022: "“Ins Blaue”, (collection. @fundatiezwolle)after 10 years back to Lowlands @lowlands_fest. Thanks to so many people. @eeerdenburg @ron_koorengevel @ralph_keuning #transport klomp #maropol #johnverduyn @kers_gallery".