Lowlands 2022 - Nieuws en geruchten

roluf

Geliefde act
11 feb 2015
1.547
835
Ik en mijn vrienden zitten ook met smart te wachten op het blokkenschema. Maar hoe groot deel van de bezoekers zou daar ook om smachten?!
 
  • Leuk
Waarderingen: daily

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.367
5.057
Maar Lowlands is DTRH niet. Die zitten al jaren lang rond het zelfde weekend. Het zal echt morgen of volgende week zijn. Merk je ook vaak met de opbouw van bekendmakingen van de laatste randprogramma meuk.
 

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.408
1.087
Ik en mijn vrienden zitten ook met smart te wachten op het blokkenschema. Maar hoe groot deel van de bezoekers zou daar ook om smachten?!
Geen idee, ik verwacht een heel klein deel. Die hebben meer zoiets, we zien het wel. Is nergens op gebaseerd hoor.
 

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.408
1.087
Probeer nog voor een vriendin een ticket te scoren via TicketSwap, maar lukt nog niet erg….. Oeps je bent te laat
 
  • Leuk
Waarderingen: StevieU2

Franzzz

Gouden Tip
9 mrt 2017
393
135
Probeer nog voor een vriendin een ticket te scoren via TicketSwap, maar lukt nog niet erg….. Oeps je bent te laat
Aantal vrienden van mij hebben via marktplaats een ticket kunnen kopen. Die worden dan via de ticketmaster app van de verkoper verzonden. Dit houdt in dat de ontvanger (de koper dus..) een nieuwe barcode krijgt. De verkoper kan zijn ticket dan niet meer verkopen of meerdere keren doorverkopen. Lijkt op deze manier veiliger dan via ticketswap, maar dat weet je uiteraard pas als je 18 augustus voor de poort staat...
 

MisterIks

Randprogramma
18 mei 2021
222
193
Aantal vrienden van mij hebben via marktplaats een ticket kunnen kopen. Die worden dan via de ticketmaster app van de verkoper verzonden. Dit houdt in dat de ontvanger (de koper dus..) een nieuwe barcode krijgt. De verkoper kan zijn ticket dan niet meer verkopen of meerdere keren doorverkopen. Lijkt op deze manier veiliger dan via ticketswap, maar dat weet je uiteraard pas als je 18 augustus voor de poort staat...

Goede tip! Ik wist dat je kon doorverkopen via TM zelf, maar doorsturen is een mooie optie voor verkoop via MP

Is het een nieuwe mogelijkheid?
Ticketmaster heeft er een maand geleden zelf een artikel over gepost

 
  • Leuk
Waarderingen: @Marc

Cootje

Dagopener
25 jan 2017
605
586
Goede tip! Ik wist dat je kon doorverkopen via TM zelf, maar doorsturen is een mooie optie voor verkoop via MP

Is het een nieuwe mogelijkheid?
Ticketmaster heeft er een maand geleden zelf een artikel over gepost

Het doorsturen werkt prima!
De doorgestuurde tickets worden in je eigen account geblokkeerd en waar je ze naar doorstuurt krijgen de tickets in zijn/haar account met nieuwe barcode.
Heb dit trouwens alleen maar gebruikt als ik tegelijk tickets voor iemand anders koop, dus niet via mp...
 
  • Leuk
Waarderingen: @Marc

inflatiemunt

Campingartiest
3 jul 2019
69
79
Neen... zal ook lastiger lekken van te voren als de NRC er niet meer tussen zit. Het zal waarschijnlijk 11.00 uur op de site verschijnen.

Toch vind ik het jammer dat ze ons niet een beetje ophypen om te zeggen wanneer dit schema komt. (Of ze doen het op andere social media zoals Instagram maar daar zit deze oude lul niet meer op).
DTRH kwam ook volledig uit het niets volgens mij…
DTRH doet dat naar mijn mening wel leuker dan Lowlands doet. Die waren wel mensen aan het ophypen door op reacties op hun posts te reageren. Voelt ook persoonlijker.

Was bijvoorbeeld een vraag wanneer de timetable zou verschijnen, daar reageerden ze op 'eerst nog de laatste bevestigingen'. En bij de post van de laatste bevestigingen werd verteld wanneer ze de timetable konden verwachten.

Valt me op dat Lowlands sowieso nooit echt op reacties reageert, bij woohah, BKS en dus ook DTRH doen ze dit wel vaak.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.540
6.219

The Hatters hebben helaas afgezegd, maar niet getreurd; Goldkimono komt ons verblijden met zijn semi-akoestische strandliedjes die de zon overal laten schijnen. Voor een flinke portie, stuwende electro met een laagje industrial en fuzzende omverblazende gitaarrock zijn Coloray (live) en Tramhaus ook van de partij op LL22. Kun je nu echt niet meer wachten om je programma samen te stellen? Dat komt goed uit: morgen komt het volledige blokkenschema online en kan het puzzelen beginnen! Laat het aftellen maar beginnen! 23.. 22.. 21..

Blokkenschema dus inderdaad morgen.
 

djessnl

Randprogramma
16 mrt 2018
231
228
Goed nieuws, slecht nieuws. Geen nieuwe namen meer maar we kunnen morgen wel gaan puzzelen!

Ook nog geen food lineup gezien, dat vind ik wel jammer.
 
  • Leuk
Waarderingen: daily

Gebruikers die dit onderwerp bekijken