Lowlands 2019 - Nieuws en geruchten

nitotheno

Support act
29 jan 2018
911
760
Van Clairo snap ik het nog wel: kans om voorprogramma te zijn voor een grote act in Amerika. Denzel en Joji wss gewoon omdat ze daar meer geld krijgen. Best wel naar.
 

JamesVlem

Support act
24 aug 2016
848
14
Van Clairo snap ik het nog wel: kans om voorprogramma te zijn voor een grote act in Amerika. Denzel en Joji wss gewoon omdat ze daar meer geld krijgen. Best wel naar.

Of ze had gewoon de laatste twee shows niet kunnen doen en dat er een ander voorprogramma zou zijn, middenin de tour mist ze ook een datum dus zo'n probleem zal dat niet zijn.

Bij rappers is het al jaren een probleem helaas, je ziet het op WooHah ook altijd weer...
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.322
1.332
Ja kutzooi, Denzel was voor mij ook een must-see. Best bijzonder dat Clairo pas net is aangekondigd, en nu er al weer uit ligt. Dat moet toen toch ook hebben gespeeld, zou je denken?
 

Rudy190

Gouden Tip
3 feb 2017
265
39
Mag toch hopen dat ze een waardige vervanger voor Denzel fixen, stond veruit boven aan mijn lijstje..
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.001
8.652
Mag toch hopen dat ze een waardige vervanger voor Denzel fixen, stond veruit boven aan mijn lijstje..

Ik denk dat ze het drukker hebben met die andere, grotere vervanger...
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Echt jammer dit. Drie leuke, frisse artiesten. Ik zat er al aan te denken toen ik van de week zag dat Clairo zich aansloot bij Khalid.
 

mgbss

Support act
15 feb 2019
796
480
Joji stond hoop op mijn lijstje, maar had ik wel lichtelijk uitgegumd in verband met de verhalen over zijn live-show. Clairo was ik erg blij mee. Godver wat balen zeg.

Ik moet wel gniffelen om de reacties onder hun post op Facebook. Allemaal mensen die hun lokale bandje met 500 likes aan het pluggen zijn als vervanging :lol:
 

Dennis1808

Geliefde act
28 aug 2014
1.651
105
Kutzooi, ik heb twee jaar geleden Denzel Curry alleen van buiten de X-Ray kunnen horen spelen en hoopte echt heel erg op een tweede kans :(
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.322
1.332
Ik vond Bear's Den altijd leuk om heen te gaan met me ex, maar sinds dat klaar is heb ik écht helemaal niks mee. Grote boog dus.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.351
5.046
Maar James Blake - Lil Uzi Vert en The Vaccines zijn (mogelijke) Alpha namen, al kunnen die ook in de Bravo/Heineken. Maar daarna zijn er weinig grote namen bijgekomen vooralsnog? Al zal Bear's Den ook wel in de Heineken staan.
 

mgbss

Support act
15 feb 2019
796
480
Huh?! Ik heb het Facebook Messenger bericht nu al?

Edit: Nvm: is nu overal aangekondigd.
 

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
2.981
556
Tja, waarom wachten tot 11 uur als de band zichzelf al op de nationale radio heeft bevestigd...
 

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
2.861
1.791
Huh?! Ik heb het Facebook Messenger bericht nu al?

De mannen van Bear's Den hebben hun mond voorbij gepraat, kan je het maar meteen bekendmaken ook...

Zijn ook al toegevoegd aan de Spotify lijst
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.001
8.652
Maar James Blake – Lil Uzi Vert en The Vaccines zijn (mogelijke) Alpha namen, al kunnen die ook in de Bravo/Heineken. Maar daarna zijn er weinig grote namen bijgekomen vooralsnog? Al zal Bear’s Den ook wel in de Heineken staan.

Vaccines is toch ook maar een klein 'opvul'bandje, of heb ik iets gemist? Hun hoogtepunt(je) ligt alweer even achter hen.
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.322
1.332
Indiaantje89 wrote:
Maar James Blake – Lil Uzi Vert en The Vaccines zijn (mogelijke) Alpha namen, al kunnen die ook in de Bravo/Heineken. Maar daarna zijn er weinig grote namen bijgekomen vooralsnog? Al zal Bear’s Den ook wel in de Heineken staan.

Vaccines is toch ook maar een klein ‘opvul’bandje, of heb ik iets gemist? Hun hoogtepunt(je) ligt alweer even achter hen.

Ik heb het ook even gemist. Naar mijn idee niet veel groter geworden na het eerste album wat ze hebben gemaakt. India-materiaal, op zijn max.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken