Lowlands 2019 - Nieuws en geruchten

nitotheno

Support act
29 jan 2018
926
808
Ben wel heel erg benieuwd wat in de volgende lading gaat zitten. Hoop op iig 1 echte banger. Voor de rest ben ik eigenlijk al meer dan tevreden met de huidige line up.

Edit: Mag van mij nog wel iets meer hiphop bij. Vind dat tot nu toe vrij karig.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.504
5.347
Ben wel heel erg benieuwd wat in de volgende lading gaat zitten. Hoop op iig 1 echte banger. Voor de rest ben ik eigenlijk al meer dan tevreden met de huidige line up.

Edit: Mag van mij nog wel iets meer hiphop bij. Vind dat tot nu toe vrij karig.
James Blake gaat denk ik een van de grote namen zijn van deze lichting.

En ik verwacht echt iets meer mainstream Nederlands act voor in de Alpha. Die waren er bijzonder weinig in de vorige lichting.
 

nitotheno

Support act
29 jan 2018
926
808
Dat geloof ik ook wel ja. Ik hoop verder nog van de Pukkelpop namen op Alison Wonderland, Charli XCX, Clairo, Loyle Carner en Yeasayer.
Van Reading/Leeds graag Juice Wrld, Mura Masa en Peace.

Is eigenlijk niet zo heel veel hiphop dat rond Lowlands toured, wat nog niet bevestigd is voor andere festivals in Nederland.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.504
5.347
Dat geloof ik ook wel ja. Ik hoop verder nog van de Pukkelpop namen op Alison Wonderland, Charli XCX, Clairo, Loyle Carner en Yeasayer.
Van Reading/Leeds graag Juice Wrld, Mura Masa en Peace.

Is eigenlijk niet zo heel veel hiphop dat rond Lowlands toured, wat nog niet bevestigd is voor andere festivals in Nederland.
Earl Sweatshirt was ook in de buurt geloof, zit ergens in Scandinvaië rond die tijd.

 

Benjamin

Support act
20 mrt 2015
926
88
Brockhampton mag de alpha wel headlinen van mij.

Ik denk niet dat er veel kans is dat dit gaat gebeuren. Stonden vorig jaar al in de Bravo en LL boekt over het algemeen geen act 2x achter elkaar.
Daarnaast staan ze ook al op Woo-hah :)
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.377
1.440
Ik weet het, ze gaan nooit komen. Ik stond vooraan in de Bravo.

Overigens heeft Skrillex wel 2 keer achter elkaar gestaan, eerst headliner(?) Bravo, toen headliner Alpha.
 

nitotheno

Support act
29 jan 2018
926
808
nitotheno wrote:
Dat geloof ik ook wel ja. Ik hoop verder nog van de Pukkelpop namen op Alison Wonderland, Charli XCX, Clairo, Loyle Carner en Yeasayer.
Van Reading/Leeds graag Juice Wrld, Mura Masa en Peace.

Is eigenlijk niet zo heel veel hiphop dat rond Lowlands toured, wat nog niet bevestigd is voor andere festivals in Nederland.

Earl Sweatshirt was ook in de buurt geloof, zit ergens in Scandinvaië rond die tijd.

Doe er maar bij :')
 

mgbss

Support act
15 feb 2019
812
503
Voor mij mogen er wel lekker veel Charlie (?), Lima en India-bandjes worden aangekondigd. Heb weer zin om veel nieuwe muziek op Lowlands te ontdekken.
 

Benjamin

Support act
20 mrt 2015
926
88
Ik weet het, ze gaan nooit komen. Ik stond vooraan in de Bravo.

Overigens heeft Skrillex wel 2 keer achter elkaar gestaan, eerst headliner(?) Bravo, toen headliner Alpha.

Stonden we waarschijnlijk naast elkaar :)

Ik zei ook over het algemeen he ;-)
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.504
5.347
Ik zou Razorlight wel willen zien als guilty pleasure.. Staan op Sziget maar geen idee of Lowlands dat anno 2019 nog wil boeken. Hadden een aantal leuke commercieele platen destijds, en heb ze vooralsnog niet gezien.

Ik hoop ook nog op Johnny Marr.. maar geen idee of Lowlands die snel gaat boeken. Op een of andere manier denk ik van niet. Yeasayer lijkt me ook een reeële optie, en zijn best ok. Broken Social Scene vind ik een typische India naam die op dit moment nog mist.
 

nitotheno

Support act
29 jan 2018
926
808
mdekens wrote:
Ik weet het, ze gaan nooit komen. Ik stond vooraan in de Bravo.

Overigens heeft Skrillex wel 2 keer achter elkaar gestaan, eerst headliner(?) Bravo, toen headliner Alpha.

Stonden we waarschijnlijk naast elkaar
1f642.svg


Ik zei ook over het algemeen he
1f609.svg

We hebben waarschijnlijk met z'n 3en tegen elkaar aan staan beuken in de pit haha!
 

Dennis1808

Geliefde act
28 aug 2014
1.651
105
Benjamin wrote:

mdekens wrote:
Ik weet het, ze gaan nooit komen. Ik stond vooraan in de Bravo.

Overigens heeft Skrillex wel 2 keer achter elkaar gestaan, eerst headliner(?) Bravo, toen headliner Alpha.


Stonden we waarschijnlijk naast elkaar
1f642.svg


Ik zei ook over het algemeen he
1f609.svg


We hebben waarschijnlijk met z’n 3en tegen elkaar aan staan beuken in de pit haha!

Maak er maar 4en van hahaha! Stond ook de hele set tegen het hek te knallen!
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.377
1.440
De eerste noten van Boogie... Ik krijg gewoon weer kippenvel als ik er alleen al aan denk.
 

nitotheno

Support act
29 jan 2018
926
808
Echt een van de vetste dingen die ik de afgelopen 3 jaar op Lowlands gezien heb. Keihard beuken op de bangers, keihard janken op de rustige nummers. Echt een rollercoaster aan emoties.
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.377
1.440
Dit was na een pit ergens, had in ieder geval niet een vaste plek. Toevallig dat we het hier vandaag ook over hebben, ik heb dit t-shirt aan: https://shop.brckhmptn.com/collections/blackfriday/products/hardest-working-boyband-tee-grey?variant=19671554555962
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken