Lowlands 2019 - Nieuws en geruchten

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.950
6.210
Yannick wrote:
Industry plant.

Ik snap die kritiek niet. Billie maakt al sinds haar jeugd liedjes met dr broer. Hoezo al die hate. Ik geloof oprecht dat deze muziek van een oprechte plek komt.
"An industry plant is an artist who has Major/Indie Label backing their movement but presents themselves as a "home grown start up" label to create a pseudo organic following. They act as if things are miraculously happening for them based on their talent (via blog coverage, media coverage, mtv playing their vids, etc.) The reality is a low risk/high reward situation for labels looking to build the next "new star".

Is geen kritiek of haat, dat laatste singletje was best leuk.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.397
5.114
Indiaantje89 wrote:
[opa modus]Toch blijf ik moeite hebben met mensen die zo hun gezicht onder tatoeëren. [/opa modus]

Als jij van ’89 al opa bent, wat ben ik dan
1f602.svg
1f602.svg
Moet je niet in het Bospop topic zijn? (Geintje natuurlijk).
 

roelnijhuis

Playlistbediener
4 jan 2017
46
0
Was er nog iemand in het Ziggodome bij Postmalone? Benieuwd of hij zelf nog een aankondiging heeft gedaan als in ' CU at lowlands'..
 

eddie33

Playlistbediener
19 feb 2018
46
0
Is Lana del Rey ook niet een optie voor een hoge spot? Weinig vrouwen op de hogere spots toch?
 

isa-k

Playlistbediener
31 jan 2018
22
3
Is Lana del Rey ook niet een optie voor een hoge spot? Weinig vrouwen op de hogere spots toch?
Als ik zo haar tourschema zie op haar website, zou dat nog best een kansmaker zijn. Al vraag ik me af of LL dan niet toch voor Florence and the Machine zal kiezen als ze nog voor een vrouwelijke headliner of sub kiezen.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.397
5.114
Lowlands gaat niet per definitie voor een "vrouwelijke" headliner.. Daar was EvE vrij duidelijk in in zijn podcast.

Als we nog een grote namen mogen krijgen dan is het Post Malone.
 

knalkipp

Playlistbediener
27 feb 2019
5
4
Wat heeft iedereen met Post Malone? Waarom vind iedereen hem zo geweldig?

Maar omdat hij al zo groot is zou dat betekenen dat die headliner zou moeten zijn? Maar de Headliners zijn al bekend dus gaat niet door?
 

Benjamin

Support act
20 mrt 2015
920
81
Wat heeft iedereen met Post Malone? Waarom vind iedereen hem zo geweldig?

Maar omdat hij al zo groot is zou dat betekenen dat die headliner zou moeten zijn? Maar de Headliners zijn al bekend dus gaat niet door?

Als dit een reactie is op wat je hiervoor gelezen heb, dan heb je het antwoord op beide vragen toch ook al gelezen ?
 

roluf

Geliefde act
11 feb 2015
1.549
837
Ik kan prima leven met Post Malone maar Lana Del Rey zou deze line up voor mij helemaal af maken!!!
 

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.414
1.091
Ik kan prima leven met Post Malone maar Lana Del Rey zou deze line up voor mij helemaal af maken!!!

Dan maar allebei doen? Of gaat dat niet gebeuren? En hebben ze met Billie niet al een soort Lana op de bill staan?
 

zworp4

Gouden Tip
23 mei 2018
268
0
Wu Tang Clan staat een kleine week voor Lowlands op Boardmasters, als headliner. Dus die touren zeker wel afzonderlijk. Weet alleen niet of LL ze zo’n hoge plek zullen geven.
De ZiggoDome show is geboekt door Friendly Fire, denk dat die toch in het contract zullen hebben opgenomen dat er niet zomaar een festival van Mojo meegepakt mag worden.
 

chiem

Randprogramma
13 jul 2018
176
0
Wu Tang zou wel redelijk in lijn zijn met afgelopen jaren, waar we meerdere gevestigde namen uit de hiphop-scene hebben gezien. Ik zou het als hiphopliefhebber heel erg waarderen. Weet niet of artiesten die al in Nederland komen, juist een grotere of kleinere kans hebben dat ze dan misschien ook op Lowlands komen. Als de kans groter is, dan hebben we oa ook een Nas en Q-tip die op de lijst staan. Allemaal namen die ik zou toejuichen.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken