Lowlands 2019 - Nieuws en geruchten

eva84

Dagopener
30 jan 2019
536
600
eva84 wrote:
Ik heb de zenuwen. 9 mensen rekenen op mij voor een kaartje. De druk is verder niet hoog.

Wat een bedrag maak je dan over ook he haha. Ik ken het gevoel, maar het is gelukt! :’)

Hahaha nou het deed even pijn maar komt goed. Bij mij ook gelukt. 12 kaartjes in de pocket en een camper kaartje ?
 

roluf

Geliefde act
11 feb 2015
1.549
837
Wat wel echt erg is dat van die 2000 er gewoon 200 naar ticketmaster gaat
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
De verkoop verloopt normaal lijkt me? Groepstickets er redelijk snel uit.
Bij de reguliere tickets ook iedereen binnen 30 minuten een ticket kunnen bemachtigen?
 

smearsel

Campingartiest
2 feb 2019
85
159
https://dedrontenaar.nl/biddinghuizen/defqon-krijgt-dag-extra-maar-afterpartys-defqon-en-lowlands-om-1-uur-afgelopen

Zo dan, dit is wel een flinke domper zeg..
 

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.414
1.091
Kaartjes ook weer binnen via de ticketmaster app. 11:00 in de wachtrij geplaatst en 11:12 de tickets binnen. Gelukkig maar. Tot nu toe alleen editie 2005 gemist en dat wil ik wel zo houden. Heb er weer zin in. Dit jaar ook weer 2 Lowlandsmaagden die meegaan. Ook altijd leuk om die deelgenoot te maken van dit fantastische festival. Iedereen die tickets heeft, gefeliciteerd! Tot in de polder ??
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
https://dedrontenaar.nl/biddinghuizen/defqon-krijgt-dag-extra-maar-afterpartys-defqon-en-lowlands-om-1-uur-afgelopen

Zo dan, dit is wel een flinke domper zeg..

Dit kan niet kloppen toch?

Ben wel benieuwd wat er dan voor 4 uur afgelopen moet zijn. Zal dit over de zondag gaan?
 

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.414
1.091

Hmmmm ik weet niet of ik het helemaal begrijp of dat de journalist er naast zit, maar volgens mij heeft dit geen invloed op LL aangezien het toch altijd al na 23:00 rustig was in de Alpha? Zou toch de wereld op de kop zijn dat je een aanvraag doet om tot 01:00 acts te mogen programmeren en dat je dat niet krijgt en dat je om 01:00 moet stoppen en dat een ander festival een dag extra krijgt..... ?
 

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.414
1.091
Ik heb eerder het idee dat ze een vergunning hebben gekregen om tot 01:00 door te gaan met live muziek.....
 

Baas

Gouden Tip
21 okt 2013
485
34
Kaartjes ook weer binnen via de ticketmaster app. 11:00 in de wachtrij geplaatst en 11:12 de tickets binnen. Gelukkig maar. Tot nu toe alleen editie 2005 gemist en dat wil ik wel zo houden. Heb er weer zin in. Dit jaar ook weer 2 Lowlandsmaagden die meegaan. Ook altijd leuk om die deelgenoot te maken van dit fantastische festival. Iedereen die tickets heeft, gefeliciteerd! Tot in de polder ??

Ook via de app, maar nog geen bevestiging gekregen, is dat normaal?
 

chiem

Randprogramma
13 jul 2018
176
0
Of tot 1 door met livemuziek
Of tot 1 door in Alpha
Of tot 1 uur lawaai mogen maken op de camping
Of tot 1 uur een bepaald dB niveau

Lekker onduidelijk bericht dus
 

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.414
1.091
@Marc wrote:
Kaartjes ook weer binnen via de ticketmaster app. 11:00 in de wachtrij geplaatst en 11:12 de tickets binnen. Gelukkig maar. Tot nu toe alleen editie 2005 gemist en dat wil ik wel zo houden. Heb er weer zin in. Dit jaar ook weer 2 Lowlandsmaagden die meegaan. Ook altijd leuk om die deelgenoot te maken van dit fantastische festival. Iedereen die tickets heeft, gefeliciteerd! Tot in de polder
1f918-1f3fb.svg


Ook via de app, maar nog geen bevestiging gekregen, is dat normaal?

Kan soms langer duren, had ik vorig jaar ook. Maar met een betaling zit je altijd goed. Don’t worry
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Hmmmm ik weet niet of ik het helemaal begrijp of dat de journalist er naast zit, maar volgens mij heeft dit geen invloed op LL aangezien het toch altijd al na 23:00 rustig was in de Alpha? Zou toch de wereld op de kop zijn dat je een aanvraag doet om tot 01:00 acts te mogen programmeren en dat je dat niet krijgt en dat je om 01:00 moet stoppen en dat een ander festival een dag extra krijgt…..

Waarom hebben die journalisten ook niet door dat wij elk woord veels te serieus nemen. Heel het weekend stres nu. Bedankt dedrontenaar.nl
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken