Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Vandaag ook mijn ticket binnengesleept. Wat een heerlijk vooruitzicht met al die prachtige namen. De voorpret is alweer begonnen bij mij. Nu al heel veel zin in!
Eerste grote ontdekking is voor mij two feet. Klinkt heel lekker. Beetje electronisch, beetje blues, relaxe vocaal. Zit er wel in dat ik daar even ga kijken!
Ik wil toch nog even terugkomen op Deadmau5; misschien omdat ik toen in een Bravo zo omver ben geblazen en wilmik te graag weer een show, maar heeft EvE gezegd dat dit inmiddels teveel EDM is? Zijn nieuwe plaat vind ik gewoon elektro, wat hij vroeger heeft gemaakt en wat de Lektrolov's ook doen.
roluf wrote:
Eerste grote ontdekking is voor mij two feet. Klinkt heel lekker. Beetje electronisch, beetje blues, relaxe vocaal. Zit er wel in dat ik daar even ga kijken!
Leuke tip dit! Even een paar keer geluisterd vanavond, klinkt interessant
Hey een band die ik ook graag nog terug zou zien op het affiche, is Cage The Elephant. Lijkt me een heerlijke aanvulling. James Blake mag wat mij betreft ook doorkomen met zijn nieuwe album. Ten slotte bedacht ik me laatst dat Father John Misty niet is aangekondigd. Zal ook wel een kwestie van tijd zijj toch?
Ik kan niet heel veel vinden over de tour van Specials, maar is er enige kans dat ze nog op Lowlands staan ?
Zou voor mij echt nog de ideale toevoeging zijn.
Ik kan niet heel veel vinden over de tour van Specials, maar is er enige kans dat ze nog op Lowlands staan ?
Zou voor mij echt nog de ideale toevoeging zijn.
Hey een band die ik ook graag nog terug zou zien op het affiche, is Cage The Elephant. Lijkt me een heerlijke aanvulling. James Blake mag wat mij betreft ook doorkomen met zijn nieuwe album. Ten slotte bedacht ik me laatst dat Father John Misty niet is aangekondigd. Zal ook wel een kwestie van tijd zijj toch?
Zooooo Cage zou lekker zijn. In 2011 op Pinkpop gezien, was echt heerlijk. Zou een goede gitaar toevoeging zijn.
James blake stond er drie jaar geleden ook, weet niet of ze die nogmaals binnen halen. Zou ik wel heel tof vinden, want heb hem toen helaas moeten missen. In het voorprogramma van Kendrick wel gezien, maar het publiek ging er heel slecht op: "Ze hadden beter K3 kunnen neerzetten, dan had ik het leuker gehad" hoorde ik de mensen om mij heen bleren. Zorgde ervoor dat ik zelf ook niet lekker kon genieten.
Father John Misty luister ik zelf (nog) niet, maar hoor er veel goeds over, dus laat maar doorkomen!
Lijkt mij dat losse tickets iets harder gaan dan groepstickets, maar ik kan er helemaal naast zitten. Zijn denk ik meer groepjes van 2-6 personen dan groepen van 10.
Ik denk dat ze wel enigszins op de helft zitten, maar dat is natuurlijk speculeren :')
James blake stond er drie jaar geleden ook, weet niet of ze die nogmaals binnen halen. Zou ik wel heel tof vinden, want heb hem toen helaas moeten missen. In het voorprogramma van Kendrick wel gezien, maar het publiek ging er heel slecht op: “Ze hadden beter K3 kunnen neerzetten, dan had ik het leuker gehad” hoorde ik de mensen om mij heen bleren. Zorgde ervoor dat ik zelf ook niet lekker kon genieten.
James Blake is één van de artiesten die ik HEEL graag wil zien. Op de laatste plaat staan helaas 2 enorme missers, maar verder is het echt een topalbum. Net als zijn vorige drie. Ik zie hem ook wel een Paradiso uitverkopen.
Ik hoop inderdaad ook dat hij dit jaar een zaalshow doet. Afgelopen twee keer in Nederland was op een festival (voorprogramma niet meegerekend), en hij komt in een zaal gewoon veel beter uit de verf.