Lowlands 2019 - Nieuws en geruchten

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Hopen we niet allemaal gewoon op The Strokes? Wat zou dat mooi staan naar National Impala
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.893
6.137
Hopen we niet allemaal gewoon op The Strokes? Wat zou dat mooi staan naar National Impala
Verwacht het niet... EvE vond ze nooit zo goed geloof ik.

En anders ga ik echt helemaal gek worden. Ik verwacht 1 naam die we niet hebben zien aankomen.
 

jeroenvdk

Playlistbediener
13 feb 2018
22
0
Hopen we niet allemaal gewoon op The Strokes? Wat zou dat mooi staan naar National Impala

Ik hoop al zolang op The Strokes, dan breek ik de gehele tent af, scheelt weer voor ze op maandag
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.893
6.137
Eigenlijk toch prachtig hé.. dat we allen zo enthousiast zitten te wachten op gewoon een paar namen op een festival.. terwijl de rest van de wereld er waarschijnlijk niets om geeft.

Ik wil ook de hele tijd met mijn collega's over Lowlands praten. Maar denk niet dat ze dat waarderen.
 

Franzzz

Gouden Tip
9 mrt 2017
432
204
The Strokes // The National // Tame Impala

Een natte droom..
Ja hier zou ik ook voor tekenen. Ik denk echter met de richting van de afgelopen twee edities dat er bovenaan het lijst toch 1-2 "moderne" headliners zijn.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.808
9.756
The Cure / The National / iets als Childish Gambino of Anderson Paak

Zo. Dit graag.
 

nitotheno

Support act
29 jan 2018
943
830
Eigenlijk toch prachtig hé.. dat we allen zo enthousiast zitten te wachten op gewoon een paar namen op een festival.. terwijl de rest van de wereld er waarschijnlijk niets om geeft.

Ik wil ook de hele tijd met mijn collega’s over Lowlands praten. Maar denk niet dat ze dat waarderen.

Echt exact dit haha
 

JamesVlem

Support act
24 aug 2016
848
14
James wrote:
The Strokes // The National // Tame Impala

Een natte droom..

Ja hier zou ik ook voor tekenen. Ik denk echter met de richting van de afgelopen twee edities dat er bovenaan het lijst toch 1-2 “moderne” headliners zijn.

Tame Impala is wel redelijk modern toch?

Het is gewoon afwachten, maar met die drie zou ik een gat in de lucht springen!
 

nitotheno

Support act
29 jan 2018
943
830
Ik blijf bij mijn voorspelling van Tame impala / Twenty one pilots / Post malone of Childish gambino :')
 

Franzzz

Gouden Tip
9 mrt 2017
432
204
Franzzz wrote:

James wrote:
The Strokes // The National // Tame Impala

Een natte droom..


Ja hier zou ik ook voor tekenen. Ik denk echter met de richting van de afgelopen twee edities dat er bovenaan het lijst toch 1-2 “moderne” headliners zijn.

Tame Impala is wel redelijk modern toch?

Het is gewoon afwachten, maar met die drie zou ik een gat in de lucht springen!
Op zich wel, maar ik bedoel met "modern" meer acts in de richting 21 Pilots, Childish Gamdinges, etc.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken