Lowlands 2019 - Nieuws en geruchten

Onibaba

Gouden Tip
16 mrt 2016
293
211
Kaarten op Ticketswap daalden een paar dagen geleden naar 113. Vandaag is de goedkoopste rond de 160. Toch vaag. Je zou denken hoe dichter op het festival, des te goedkoper ze verkocht worden. Nu nog 250 te koop.....zelfs voor de reguliere prijs. Dan kom je er dus niet vanaf denk ik dan.
 

Heemstock

Gouden Tip
20 feb 2014
256
0
Uit verschillende heb ik nu het gerucht gehoord dat de Opposites vrijdag om 00:00 in de Alpha in show komen geven. Heeft iemand hier toevallig iets over voorbij horen komen, aangezien dit geen directe bron is o.i.d.

Dat verklaard ook waarom ze een vergunning hebben om later door te gaan in de Alpha. Ik vind het een plausibel gerucht...
 

Moniek

Gouden Tip
7 mrt 2017
299
167
Fijn dat de meet-up tijd verschoven is naar 16:00 ipv 15:00. Nu kan ik the Growlers zien en jullie meeten. Top!
Wij (mijn moeder en ik) vertrekken eind van de middag richting Biddinghuizen met de caravan. De acts waar ik het meest naar uit kijk zijn Royal Blood, the National en New Order. Verder hoop ik veel nieuwe acts te gaan ontdekken dit weekend. Goede reis allemaal en wellicht tot morgen.
 

gesp

Support act
11 jun 2018
1.098
323
Kaarten op Ticketswap daalden een paar dagen geleden naar 113. Vandaag is de goedkoopste rond de 160. Toch vaag. Je zou denken hoe dichter op het festival, des te goedkoper ze verkocht worden. Nu nog 250 te koop…..zelfs voor de reguliere prijs. Dan kom je er dus niet vanaf denk ik dan.

Las deze week een interview met iemand van ticketswap die aangeeft dat uit hun data juist blijkt dat de prijs een 4-7 dagen voor een meerdaags evenement dipt en de laatste dagen voor het evenement juist bijtrekt.

Is overigens ook mijn ervaring met ticketswap.
 

BG

Playlistbediener
17 mrt 2015
49
0
Hoe is het met de drukte op camping 5&6? Vertrek over half uur en zoek nog plekje voor 5 tenten... hoe is het met de grond gesteld eigenlijk? Modderig of valt het mee? Laarzen nodig? Heb er zin in ?
 

redle

Randprogramma
15 apr 2019
164
106
philmania wrote:
Uit verschillende heb ik nu het gerucht gehoord dat de Opposites vrijdag om 00:00 in de Alpha in show komen geven. Heeft iemand hier toevallig iets over voorbij horen komen, aangezien dit geen directe bron is o.i.d.

Dat verklaard ook waarom ze een vergunning hebben om later door te gaan in de Alpha. Ik vind het een plausibel gerucht…

Weet iemand hier meer over? Zou wel gruwelijk zijn.
 

yumi

Campingartiest
27 jun 2019
98
174
Onze mascotte die door jullie op DTRH is bestickerd is weer van de partij!

Maak er een mooi feestje van allemaal!

:-D
 

sjefke

Playlistbediener
12 nov 2017
5
0
Sterkte nitotheno, zet hem op.
Je staat tussen 60.000 andere snottebellende & niezende Lowlanders. Iedereen in hetzelfde schuitje.
 

EngineNr9

Randprogramma
7 feb 2017
111
101
Weersvoorspellingen worden steeds beter, zelfs de zaterdag begint er aardig goed uit te zien :cool:.
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.296
6.491
Eerste dag, kom maar op. Schema van vandaag:

Girl in red - Frank Turner - the chats - meeting - stukje the streets - fontaines dc - stukje ziggy Marley - TGTB&TQ - de staat - feesten ergens

Veel plezier iedereen en tot zo!
 

superginger

Dagopener
5 feb 2016
567
167
Onderweg!
Vandaag zin in slaves, fontaines dc, royal blood, the good the bad the Queen en de staat.

Als je een ginger ziet met een loose ends petje ben ik t.
 

nitotheno

Support act
29 jan 2018
906
756
Sterkte nitotheno, zet hem op.
Je staat tussen 60.000 andere snottebellende & niezende Lowlanders. Iedereen in hetzelfde schuitje.

Thanks! Het heeft helaas niet geholpen :'( Na een nacht overgeven, constant op de wc en voor geen meter kunnen slapen ben ik vrijdagochtend toch maar naar huis gegaan. Ben zelfs nog naar de Lowlands huisarts geweest.. was gelukkig niks ernstigs (dachten even aan een hersenvliesontsteking) ?

Veel plezier iedereen! Ik zal hier thuis aan jullie denken terwijl ik mezelf in slaap huil ❤️
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.338
1.784
Balen nitotheno, beterschap!

Was prima dagje gisteren. Absolute hoogtepunt was The Good, The Bad abd the Queen. Fenomenale show werkelijk. Fibtaines DC was ook heel erg goed. Stukje Tommy Genesis beviel me ook wel.

The Streets viel me daarentegen juist wat tegen.
 

El Branco

Gouden Tip
18 feb 2017
419
374
Gister begonnen met Frank Turner die mij wel beviel. Wat mij opviel was dat de tenten bij de bands niet overal superdruk was. Alleen lijkt de X ray wel uit zijn jasje te zijn gegroeid. Die is echt te klein voor die leuke nieuwe bands zoals de Chats. Het lijkt of het festival zich verplaatst naar de nacht . Maar mischien zie ik het verkeerd. Vandaag verder. Veel plezier allen
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.936
8.576
https://festileaks.com/2019/08/lowlands-2019-was-het-laatste-optreden-van-the-good-the-bad-the-queen/

Zo. Het doek is gevallen over iets heel moois. Hopelijk hebben jullie er volop van genoten. :)
 

gguuss

Dagopener
15 jan 2014
535
181
Ik heb dus de ontzettend slechte internetverbinding, matige batterij en deze zeer mobiel onvriendelijk website gebruikt om jullie allemaal te vertellen dat ik vooraan sta bij My Baby. Volgens mij vinden jullie dat allemaal superleuk. Groetjes!
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken