Lowlands 2019 - Nieuws en geruchten

eva84

Dagopener
30 jan 2019
536
600
Persoonlijk vind ik het altijd jammer dat de leukste dance altijd op zondag staat.

Ik was daarom ook dubbel teleurgesteld dat the Prodigy blijkbaar op vrijdag geprogrammeerd stond. Dat had ik zo vet gevonden.

Op zondag hoeft het van mij allemaal niet meer zo laat en ruig als ik maandag weer 2.5u naar huis mag rijden.
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.322
1.332
Met een beetje geluk staat het tentje morgen rond dit tijdstip! :-D. 08:00 uur vertrekken we uit Leeuwarden.
 

roluf

Geliefde act
11 feb 2015
1.547
835
Ook vrijdag the girl in red! Lijkt me een heerlijk start na waarschijnlijk een loodzware donderdag nacht.

Ik heb dit jaar elke dag 7 acts die ik echt graag wil zien. Zou zomaar weleens een memorabele editie kunnen worden als alle acts presteren naar verwachting!
 

StevieU2

Support act
1 jun 2016
1.113
453
2 weekenden, komen ze mee nu ik naar de 40 toe ga
1f923.svg

Ik ben blij als ik 1 weekend goed door kom.

En buiten dat, alle acts voor twee weekenden vast leggen zal de zaak ook niet makkelijker maken
 

tom93

Dagopener
24 apr 2019
608
280
Voor wie nog twijfelt om naar Twenty One Pilots te gaan: absoluut doen! Voor mij veruit het hoogtepunt van 5 dagen Sziget. Wat een show zetten die mannen neer.
 

chiem

Randprogramma
13 jul 2018
176
0
Nog een halve dag werken :)

Morgen gaat het net keihard regenen bij aankomst (11:00-13:00) waarschijnlijk, dus dat wordt wellicht even wat biertjes drinken in de auto. We hebben geen zin om extreem vroeg weg te gaan. Rest van donderdag lijkt best mee te vallen, vrijdag lijkt het droog te blijven en zaterdag de hele dag door een beetje regen, zondag valt ook mee. Ziet er dus niet extreem slecht uit.

Iemand een inschatting wanneer camping 3/4 nog de moeite waard zijn om heen te lopen voor een normale plek (niet bij toilet, niet in een kuil) voor 3 man met een partytent?
 

StevieU2

Support act
1 jun 2016
1.113
453
Vraagje, is er vrijheid hoe je camper kan neerzetten?
Met name met welke kant de neus op staat?
Dat maakt nogal uit voor de (gedeelde) ruimte ivm de deur aan de zijkant?

Zin in?
 

eva84

Dagopener
30 jan 2019
536
600
Met een beetje geluk staat het tentje morgen rond dit tijdstip! :-D. 08:00 uur vertrekken we uit Leeuwarden.

Wij 8u vanuit Eindhoven!

Vraagje, is er vrijheid hoe je camper kan neerzetten?
Met name met welke kant de neus op staat?
Dat maakt nogal uit voor de (gedeelde) ruimte ivm de deur aan de zijkant?

Zin in?

Ben ik ook wel benieuwd naar. Mijn combinatie van Volvo + caravan is niet super wendbaar. Ik hoop gewoon zo min mogelijk te hoeven draaien en steken.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.034
8.677
Nog een halve dag werken
1f642.svg


Morgen gaat het net keihard regenen bij aankomst (11:00-13:00) waarschijnlijk, dus dat wordt wellicht even wat biertjes drinken in de auto. We hebben geen zin om extreem vroeg weg te gaan. Rest van donderdag lijkt best mee te vallen, vrijdag lijkt het droog te blijven en zaterdag de hele dag door een beetje regen, zondag valt ook mee. Ziet er dus niet extreem slecht uit.

Iemand een inschatting wanneer camping 3/4 nog de moeite waard zijn om heen te lopen voor een normale plek (niet bij toilet, niet in een kuil) voor 3 man met een partytent?

Is het niet slimmer om vrijdagochtend te komen, met dat weer?
 

roluf

Geliefde act
11 feb 2015
1.547
835
Ook al komt er een orkaan dan ga ik nog donderdag! Een hele dag feest, bier en vrienden laat ik echt niet verpesten door het weer.
 

chiem

Randprogramma
13 jul 2018
176
0
chiem wrote:
Nog een halve dag werken
1f642.svg


Morgen gaat het net keihard regenen bij aankomst (11:00-13:00) waarschijnlijk, dus dat wordt wellicht even wat biertjes drinken in de auto. We hebben geen zin om extreem vroeg weg te gaan. Rest van donderdag lijkt best mee te vallen, vrijdag lijkt het droog te blijven en zaterdag de hele dag door een beetje regen, zondag valt ook mee. Ziet er dus niet extreem slecht uit.

Iemand een inschatting wanneer camping 3/4 nog de moeite waard zijn om heen te lopen voor een normale plek (niet bij toilet, niet in een kuil) voor 3 man met een partytent?

Is het niet slimmer om vrijdagochtend te komen, met dat weer?

Nee, zie reden hierboven en bovendien zijn de weersvoorspellingen alweer veranderd. Van meer dan 10mm tussen 11:00-13:00 naar minder dan 1mm.
Weer van deze week is zo onvoorspelbaar, dat ''laten we later gaan want dan regent het niet'' niet echt werkt.
Of zit jij nu stiekem te regelen dat jij meer plek hebt op donderdag? ;)
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.034
8.677
Ook al komt er een orkaan dan ga ik nog donderdag! Een hele dag feest, bier en vrienden laat ik echt niet verpesten door het weer.

Je spullen al uitgestald hebben is natuurlijk wel fijn als je de eerste festivaldag op tijd naar het terrein wil. Al vond ik dat op DTRH bitter weinig te doen was de dag/avond voor het festival, naast een matige BBQ. Ik roep DTRH, omdat ik nooit op Lowlands geweest ben. Heb wel begrepen dat er al wat kleine acts te zien zijn op donderdag?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken