Lowlands 2019 - Nieuws en geruchten

Dennis1808

Geliefde act
28 aug 2014
1.651
105
Goldband post net op hun instagram-story's een interview in de krant, als je goed kijkt verklappen ze dat ze zaterdagnacht om 04:30 spelen in Sexyland! Voor mij goed nieuws want 'Witte Was' is écht mijn huilend-naar-de-club-anthem van dit jaar!

[video]https://www.youtube.com/watch?v=0ego8IJnvS4[/video]
 

team-0

Randprogramma
24 jun 2019
204
353
roluf wrote:
Ook al komt er een orkaan dan ga ik nog donderdag! Een hele dag feest, bier en vrienden laat ik echt niet verpesten door het weer.

Je spullen al uitgestald hebben is natuurlijk wel fijn als je de eerste festivaldag op tijd naar het terrein wil. Al vond ik dat op DTRH bitter weinig te doen was de dag/avond voor het festival, naast een matige BBQ. Ik roep DTRH, omdat ik nooit op Lowlands geweest ben. Heb wel begrepen dat er al wat kleine acts te zien zijn op donderdag?

Nee geen acts te zien. Wel wat DJ's op volumeniveau medium en die enorme silent disco. Voor mij was de donderdag altijd een van de hoogtepunten op LL (met name toen er echt nog geen zak te doen was met slechts een mini 24-uurs en het terrein ook dicht bleef)
 

mgbss

Support act
15 feb 2019
796
480
De sfeer op donderdag is zo heerlijk. Kijk daar stiekem nog het meest naar uit.
 

team-0

Randprogramma
24 jun 2019
204
353
https://www.bbc.com/news/newsbeat-49347717

A$AP wel schuldig bevonden, maar hoeft niet meer de bak in!
 

hanskazan

Randprogramma
11 jan 2018
149
24
Kijk even goed bij de NS als je met de trein gaat. Kom vanuit Zuid Holland en het is al anderhalf uur extra reistijd, met 4x overstappen. Waarvan 2 snelbussen die natuurlijk overvol gaan zitten. (Terwijl er normaal een directe verbinding naar Lelystad is). Oplossing voor mij is om eerst naar Zwolle te gaan en dan naar Dronten en daar de pendelbussen nemen. Wordt alvast een leuke eerste uitdaging van de dag.
 

hanskazan

Randprogramma
11 jan 2018
149
24
Persoonlijk vind ik het altijd jammer dat de leukste dance altijd op zondag staat.

Ik was daarom ook dubbel teleurgesteld dat the Prodigy blijkbaar op vrijdag geprogrammeerd stond. Dat had ik zo vet gevonden.

Op zondag hoeft het van mij allemaal niet meer zo laat en ruig als ik maandag weer 2.5u naar huis mag rijden.

Heerlijk juist. Zondag nog even alles geven bij de drum en base. Maandag hoef je toch niks meer waard te zijn, op de andere dagen hou ik toch in.. wel jammer dat Mall Grab tergelijk is, was eigenlijk de enige Bravo naam die ik wilde zien, maar ik ben helemaal niet thuis in electronicsche/"nacht" muziek. Iemand vergelijkbare tips?

En heerlijk dat die India groter is! Misschien eindelijk een plekje als ik snachts weer eens overal achter de feiten aan loop.

Qua party camping zou ik zeggen: Hoe dichter bij de ingang hoe meer feest. Maar dat weet ik niet zeker, sta zelf normaal gesproken voor de brug. Daar is het lekker rustig iig.
 

Jack1617899544

Gouden Tip
30 sep 2014
333
1
Met All Things Loud doen we deze week een countdown naar Lowlands, vandaag een artikel verschenen met 7 tips (oa The Growlers en Turnstile)! https://www.allthingsloud.com/two-days-till-lowlands-seven-razor-sharp-recommendations/
 

selurxela

Support act
8 mei 2018
1.083
395
Kijk even goed bij de NS als je met de trein gaat. Kom vanuit Zuid Holland en het is al anderhalf uur extra reistijd, met 4x overstappen. Waarvan 2 snelbussen die natuurlijk overvol gaan zitten. (Terwijl er normaal een directe verbinding naar Lelystad is). Oplossing voor mij is om eerst naar Zwolle te gaan en dan naar Dronten en daar de pendelbussen nemen. Wordt alvast een leuke eerste uitdaging van de dag.

Niet als je op vrijdag gaat.
 

senec

Playlistbediener
30 jan 2019
6
6
Weet er iemand of er (semigoedkope) regenlaarzen te krijgen zijn op lowlands? (De markt, of de hema winkel o.i.d.). Wij zijn natuurlijk weer bijzonder slecht voorbereid en nu ik vanmiddag nog probeerde rond te kijken was alles uitverkocht omdat meer mensen dit idee hadden :p
 

Heemstock

Gouden Tip
20 feb 2014
256
0
Die laarzen hebben een voetbed van lik me vestje. Daar kun je toch geen festivaldag mee overleven? Laat staan meerdere dagen. Gewoon 2 paar schoenen/sneakers mee. Mocht de één het niet overleven, heb je altijd nog een tweede paar. Plus (nu ga ik als een dokter en té verstandige ouder klinken), sowieso goed om af te wisselen met 2 paar schoenen. Je drukpunten op de voeten veranderen dan en dan heb je minder last van zere voeten gedurende het festival!
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Voor wie nog twijfelt om naar Twenty One Pilots te gaan: absoluut doen! Voor mij veruit het hoogtepunt van 5 dagen Sziget. Wat een show zetten die mannen neer.

Samen met Johnny Marr misschien wel de clash van het weekend voor mij... Okey na IDLES/JUICE/HOPKINS
 

Dennis1808

Geliefde act
28 aug 2014
1.651
105
Als ik morgenochtend om kwart voor zeven de trein pak in Goes ben ik met een beetje geluk om twaalf uur op de camping :cool:
Tot morgen iedereen!
 

Baas

Gouden Tip
21 okt 2013
485
34
tom93 wrote:
Voor wie nog twijfelt om naar Twenty One Pilots te gaan: absoluut doen! Voor mij veruit het hoogtepunt van 5 dagen Sziget. Wat een show zetten die mannen neer.

Samen met Johnny Marr misschien wel de clash van het weekend voor mij… Okey na IDLES/JUICE/HOPKINS

Twenty One Pilots voor mij een beetje erg nep, op sziget een goed deel gezien en dat was ruim genoeg...
 

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
2.983
561
Festileaks meet-up! Tijd om elkaar te ontmoeten. Vrijdag 16 augustus staan we om 16:00 uur voor de Hacienda met heerlijke rumcocktails. Kom een praatje maken, wissel festivalervaringen uit en shine op de groepsfoto. De eerste 50 mensen krijgen een gratis cocktail!

https://www.facebook.com/177421135635796/posts/2898094216901794?sfns=mo
 

El Branco

Gouden Tip
18 feb 2017
419
374
De stroom festivalgangers is op stoom gekomen. Hier in het normaal rustige biddinghuizen . Altijd weer leuk om te zien gebeuren. Het is weer zover. Tot vrijdag. Lekker op het fietsje. 5km wie doet je wat. Snachts weer lekker thuis onder de douche en je eigen bedje.??
 

nitotheno

Support act
29 jan 2018
912
760
Natuurlijk ben ik ziek geworden een paar dagen voor Lowlands.. Ik doe het vanmiddag nog rustig aan en probeer vanavond aan te sluiten. Ik hoop dat m'n lichaam het een beetje aan kan :'(
 

philmania

Playlistbediener
12 jul 2018
9
0
Uit verschillende heb ik nu het gerucht gehoord dat de Opposites vrijdag om 00:00 in de Alpha in show komen geven. Heeft iemand hier toevallig iets over voorbij horen komen, aangezien dit geen directe bron is o.i.d.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken