Lowlands 2019 - Nieuws en geruchten

eva84

Dagopener
30 jan 2019
536
600
selurxela wrote:
Hoe duur earen de tockets eigenlijk? Staat er nu op Ticketswap al één voor € 108. Als ze onder de 100 komen overweeg ik Zaterdag even heen en weer te gaan Voor Anderson Paak en the National.

Ze waren €210 origineel. Zou als je er toch bent lekker NAO en the Vaccines ook meepakken! Het aantal op TS begint trouwens nu wel af te nemen dus volgens de wet van Vraag & Aanbod zal de prijsdaling nu wel een beetje voorbij zijn.
Net ons laatste kaartje verkocht voor 180eu. We hadden 3 afhakers in de groep. Er is ineens sinds een uur of 4 een enorme run weer op de kaartjes?
 

selurxela

Support act
8 mei 2018
1.083
395
flatsbats wrote:

selurxela wrote:
Hoe duur earen de tockets eigenlijk? Staat er nu op Ticketswap al één voor € 108. Als ze onder de 100 komen overweeg ik Zaterdag even heen en weer te gaan Voor Anderson Paak en the National.


Ze waren €210 origineel. Zou als je er toch bent lekker NAO en the Vaccines ook meepakken! Het aantal op TS begint trouwens nu wel af te nemen dus volgens de wet van Vraag & Aanbod zal de prijsdaling nu wel een beetje voorbij zijn.

Net ons laatste kaartje verkocht voor 180eu. We hadden 3 afhakers in de groep. Er is ineens sinds een uur of 4 een enorme run weer op de kaartjes?

Daar lijkt het wel op ja. Je zal de slimmerd zijn die 2 uur geleden nog een kaartje verkocht voor € 108......
 

eva84

Dagopener
30 jan 2019
536
600
Rico & Sticks treden samen met de Staat op vrijdag, laat Sticks net weten op z’n Instagram. Weet niet of dit al helemaal bekend was, maar heb daar persoonlijk echt onwijs veel zin in. Ben heel erg benieuwd naar die combinatie.

Strik je veter..

Vet!!!
 

StevieU2

Support act
1 jun 2016
1.113
453
eva84 wrote:

flatsbats wrote:

selurxela wrote:
Hoe duur earen de tockets eigenlijk? Staat er nu op Ticketswap al één voor € 108. Als ze onder de 100 komen overweeg ik Zaterdag even heen en weer te gaan Voor Anderson Paak en the National.


Ze waren €210 origineel. Zou als je er toch bent lekker NAO en the Vaccines ook meepakken! Het aantal op TS begint trouwens nu wel af te nemen dus volgens de wet van Vraag & Aanbod zal de prijsdaling nu wel een beetje voorbij zijn.



Net ons laatste kaartje verkocht voor 180eu. We hadden 3 afhakers in de groep. Er is ineens sinds een uur of 4 een enorme run weer op de kaartjes?

Daar lijkt het wel op ja. Je zal de slimmerd zijn die 2 uur geleden nog een kaartje verkocht voor € 108……

Of de slimmerd die drie weken gelden voor 275 zijn buidel trok ;-€
Ik niet overigens hoor ;-)
 

Bart3004

Playlistbediener
22 jun 2015
15
0
3FM sprak met Maarten van Lokven. Hij is senior projectleider van Lowlands.

De brug des doods
"Het kan echt niet anders, hè?" vraagt Vera aan Maarten, doelend op die brug die je over moet banjeren voordat je het festivalterrein bereikt. Het antwoord van Maarten verrast: "We zijn bezig om een permanent viaduct neer te zetten. Nog één jaartje geduld." Maarten hoopt dat ze hem volgend jaar afhebben, hij moet nog één groen vinkje krijgen en die brug is verleden tijd. Lekker bezig Maarten! Wat Lowlands nog meer in petto heeft? Volgens Maarten het volgende: "We willen nog internationaler, veel meer vernieuwende muziekstijlen en nóg meer een metropol worden." Wat hem ook wel leuk lijkt? Twee weekenden, net als Coachella. Grote dromen dus!

https://www.npo3fm.nl/nieuws/3fm/388459-de-brug-des-doods-op-lowlands-verdwijnt
 

Kesselman

Support act
7 dec 2015
1.231
744
dat ljkt me echt vet, 2 weekenden lowlands, dan kun je i weekend 2 alles gaan zien , wat je in wekend 1 gemist hebt
 

eva84

Dagopener
30 jan 2019
536
600
2 weekenden, komen ze mee nu ik naar de 40 toe ga ?
Ik ben blij als ik 1 weekend goed door kom.
 

mgbss

Support act
15 feb 2019
797
480
Lijkt me eerlijk gezegd super tof, maar zou dan liever een editie in juni hebben, zodat je andere bandjes kan boeken.
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.322
1.332
Is juni / juli al niet verzadigd met alle festivals in de Benelux? Ik denk juist dat augustus nog wel veel te halen valt. Japan kaapt in het weekend van Lowlands veel namen, 2 weken eerder (2 weken later zit je alweer met ITGWO) zou perfect zijn. Al zit je dan weer tegelijk met Dekmantel wat ook veel aandacht van 3 voor 12 krijgt.

Ach, ik weet het allemaal ook niet.

Is het al morgen..?
 

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.408
1.087
Zo, weer met een lekker zonnetje wakker worden hier in de polder ?
Morgen is het dan zover. Heb er machtig veel zin in.

Ben benieuwd wat de eerste act is die jullie gaan kijken vrijdag?
 

mgbss

Support act
15 feb 2019
797
480
Ik wil het niet te druk in de X-Ray hebben, maar mocht je geen trek in de Staat hebben, ga dan Channel Trés checken. Wat een held!
 

Jet1617899824

Randprogramma
31 jul 2017
192
0
2 weekenden, komen ze mee nu ik naar de 40 toe ga
1f923.svg

Ik ben blij als ik 1 weekend goed door kom.

Ook op je 50e is het nog goed te doen hoor :lol:
 

hanskazan

Randprogramma
11 jan 2018
149
24
Start ook bij Girl in Red. Gelijk ééntje die hoog op de lijst staat bij onder andere:
Frank Turner, Fontaines D.C., Royal Blood, IDLES, Giorgio Moroder, Loyle Carner, Parcels, New Order.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken