Lowlands 2018 - Nieuws en geruchten

nitotheno

Support act
29 jan 2018
901
750
Vrij weinig wat ik ken in de nieuwe namen, maar daardoor weer veel te ontdekken.
Fucking excited for Louis the child, heel blij dat die komen.
(En stiekem wist ik al dat San holo zou komen, aangezien ik hem persoonlijk ken haha, goed om te horen dat hij nu bevestigd is!)
^ Voor de mensen die hem niet kennen; 100% zeker gaan! Electronische muziek met daarnaast nog hard gitaarwerk door de man zelf!
 

nitotheno

Support act
29 jan 2018
901
750
En betreft het drugsgebruik; ik ben zelf geen gebruiker, maar die mensen zitten vaak zo in hun eigen wereld dat ik er eigenlijk geen last van heb.
 

wilbert koopman

Playlistbediener
9 mrt 2017
27
0
Vrij weinig wat ik ken in de nieuwe namen, maar daardoor weer veel te ontdekken.
Fucking excited for Louis the child, heel blij dat die komen.
(En stiekem wist ik al dat San holo zou komen, aangezien ik hem persoonlijk ken haha, goed om te horen dat hij nu bevestigd is!)
^ Voor de mensen die hem niet kennen; 100% zeker gaan! Electronische muziek met daarnaast nog hard gitaarwerk door de man zelf!

Bedankt voor de tip!
Zelf ben ik meer van de drum and bass en hardere EDM. Ik dacht dat er niks voor mij bij zat maar SAN HOLO komt lijkt me toch wel zeer interessant.
 

nitotheno

Support act
29 jan 2018
901
750
nitotheno wrote:
Vrij weinig wat ik ken in de nieuwe namen, maar daardoor weer veel te ontdekken.
Fucking excited for Louis the child, heel blij dat die komen.
(En stiekem wist ik al dat San holo zou komen, aangezien ik hem persoonlijk ken haha, goed om te horen dat hij nu bevestigd is!)
^ Voor de mensen die hem niet kennen; 100% zeker gaan! Electronische muziek met daarnaast nog hard gitaarwerk door de man zelf!

Bedankt voor de tip!
Zelf ben ik meer van de drum and bass en hardere EDM. Ik dacht dat er niks voor mij bij zat maar SAN HOLO komt lijkt me toch wel zeer interessant.

Ja voor de liefhebber van hardere EDM moet je écht zeker naar San Holo gaan!
 

Dillinger

Dagopener
14 jan 2016
657
0
Wat vinden jullie eigenlijk van het drugsgebruik op Lowlands? Stoor je je er aan of merk je er weinig van? Ik zelf vind het nooit zo erg wat andere mensen doen. Hoewel ik wel echt een tweedeling zie tussen mensen die voor de nacht komen en mensen die voor overdag komen.

Die tweedeling herken ik ook zeker. Daarin is Lowlands wel veranderd. In de beginjaren was de grote gemene deler dat je (o.a) naar Lowlands ging omdat het zo lekker eclectisch was. Beetje rocken overdag en dansen in de nacht. Afgelopen jaren viel me op dat er toch een aanzienlijk deel puur voor de nachtprogrammering komt.
Zelf heb ik nooit last gehad van middelen gebruik. Je ziet wel mensen onder invloed maar storend vind ik het niet. En ach, zelf loop ik daar ook niet bepaald okselfris rond.
 

Thijsvdn

Campingartiest
7 feb 2017
65
7
stan-the-man wrote:
Wat vinden jullie eigenlijk van het drugsgebruik op Lowlands? Stoor je je er aan of merk je er weinig van? Ik zelf vind het nooit zo erg wat andere mensen doen. Hoewel ik wel echt een tweedeling zie tussen mensen die voor de nacht komen en mensen die voor overdag komen.

Die tweedeling herken ik ook zeker. Daarin is Lowlands wel veranderd. In de beginjaren was de grote gemene deler dat je (o.a) naar Lowlands ging omdat het zo lekker eclectisch was. Beetje rocken overdag en dansen in de nacht. Afgelopen jaren viel me op dat er toch een aanzienlijk deel puur voor de nachtprogrammering komt.
Zelf heb ik nooit last gehad van middelen gebruik. Je ziet wel mensen onder invloed maar storend vind ik het niet. En ach, zelf loop ik daar ook niet bepaald okselfris rond.

Het is ook best logisch. Er zijn in NL maar verdomd weinig (geen?) feesten waar je tot diep in de nacht met zo'n programmering kan dansen. Dan moet je naar indoor-feesten of het buitenland.
En dan is alles ook nog top-geregeld, wat wil je nog meer.

Ik zou alleen voor de nacht ook een ticket kopen, maar ik heb het geluk dat ik de dagprogrammering ook errug tof vind.
 

r-pzkfw

Campingartiest
13 mrt 2018
78
14
Dit is wat momenteel verkoopt! Al die techno feesten gaan als een trein! En hier zitten hele mooie techno namen bij! Met de rij namen zouden ze zomaar eens een hele rits kaarten kunnen verkopen.
Sterker nog. Ik heb twee jaar geleden besloten dat ik het nacht programma een beetje ga laten voor wat het is. (Ik kan het allemaal niet meer zo goed aan Haha) maar als ze de juiste namen in een mooi lijntje zetten zou ik zomaar eens een nachtje snoeihard naar de getver kunnen gaan!

Zelfde hier! Ik durf zelfs te zeggen dat ik Techno volgens mij niet helemaal snap. Heb het vaak geprobeerd maar het doet echt helemaal niks met mij, Ieder zijn ding natuurlijk ! Over het algemeen zijn er genoeg feestjes snachts om mij druk te houden
 

Lenny

Playlistbediener
5 jan 2016
44
0
Ik denk dat je meer last hebt van mensen die "dronken" zijn dan mensen die aan het "spacen" zijn.
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Ik geniet altijd wel van al dat volk diep in de nacht. Hardstikke aardig en ken geweldig om al dat gedrag lachen.

Zolang je niemand tot last bent. Lekker doen wa ge zelf wilt.
 

Jasperrr

Randprogramma
15 dec 2016
131
8
Wat vinden jullie eigenlijk van het drugsgebruik op Lowlands? Stoor je je er aan of merk je er weinig van? Ik zelf vind het nooit zo erg wat andere mensen doen. Hoewel ik wel echt een tweedeling zie tussen mensen die voor de nacht komen en mensen die voor overdag komen.
Ik ben nooit op Lowlands geweest, maar vind doorgaans mensen die compleet dronken zijn irritanter dan mensen die drugs gebruikt hebben. Die laatste laten mr vaker met rust.
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Van die overdreven dronken mensen heb je vooral last tijdens drukke optredens en op de camping.
 

Goanna

Randprogramma
4 jan 2017
110
3
Ik heb van. Geen van beide echt last gehad. Viel me wel op dat als er een headliner staat (was toen bij bijv. Frans Ferdinand) en hij net dat bekende nummer speeld er veel druktemakers zijn die dan ineens in het midden wilde staan en daar met veel geweld door de massa heen banjerde. Dat waren vaak de heren die ik nachts ook strak van de pillen staan.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.225
4.810
Donderdag is bij mij meestal de "zuip" dag... bier gaat al open onderweg naar Lowlands toe.. Dan nog paar in de rij en met het opzetten van de tent, dan savonds het terrein en tank je ook best wat weg (want je hoeft toch geen bands te zien). Na die donderdag begint mijn 3 daagse marathon om alle acts af te lopen die ik wil zien.
 

Hugo

Campingartiest
17 jun 2016
57
0
mattman wrote:
En nu we toch bezig zijn. Ik overweeg, héél voorzichtig, toch ook m’n eerste Lowlandsje ooit. Pukkelpop wordt minder een optie, met die teleurstellende vrijdag/zaterdag. Maar is kamperen een must, of kan je makkelijk in het stadscentrum airb&b’en? Kamperen heb ik nooit echt heel leuk gevonden.

Ga er maar vanuit dat kamperen de enige optie is, Matt. Festival ligt midden in de polder, dus een airbnb vinden zal heel lastig worden verwacht ik. Er zijn een aantal bungalowparken in de buurt, maar die zullen tegen deze tijd ook al lang en breed volgeboekt zijn.

Ik kan de bevindingen van Indiaantje overigens wel beamen, Lowlands heeft een zeer goed georganiseerde camping. En die brug is vervelend, maar wordt natuurlijk ook overdreven voor het dramatische effect…
1f609.svg

Mijn laatste lowlands dateert alweer van enkele jaren geleden, maar vrienden van mij zijn de afgelopen jaren nog geweest. En wij regelen sinds 2007 altijd een bungalow in de buurt. Dat doen we meestal pas enkele weken van te voren. Voorheen altijd op Landal 't Loo (zo'n 20 minuten met de auto en lekker rustig). Vorig jaar hebben mijn vrienden een appartement gehuurd op Landal Waterparc Veluwemeer en dat was ze ook prima bevallen. Natuurlijk kost het wel wat (in mijn tijd nog zo'n 75 euro p.p. voor het weekend), al is dat ook afhankelijk van het aantal personen.
 

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.385
1.066
Donderdag traditioneel BBQ op de camping (niet de LL camping, maar die dichtbij ?), dan al aan de whisky. Meestal rond 00:00 naar het terrein tot...... vaak te vroeg pieken zeg maar met nog 3 dagen voor de boeg.... ?
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.225
4.810
Reading/Leeds heeft ook weer een zooi (met nadruk op zooi) namen bekend gemaakt. Opvallend wel is Mike Shinoda er staat, geen idee wat je daar van moet verwachten. Gaat die cashen op Linkin Park werk nu Chester er niet meer is?




 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.765
8.325
Reading/Leeds heeft ook weer een zooi (met nadruk op zooi) namen bekend gemaakt. Opvallend wel is Mike Shinoda er staat, geen idee wat je daar van moet verwachten. Gaat die cashen op Linkin Park werk nu Chester er niet meer is?

Beetje pijnlijk ja... Al is het wel onder z'n eigen naam, dus minder fout dan een 'nieuw' Linkin Park Frankenstein monster oprichten zonder Bennington.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken