Lowlands 2018 - Nieuws en geruchten

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.364
1.816
Tja ik heb het ook niet bedacht. Lijkt mij ook een grote zaal voor hem. Lowlands had ik veel logischer gevonden.
 

roluf

Geliefde act
11 feb 2015
1.552
837
Ik Las hierboven weer een opmerking over gitaren. maar ik lees maar heel weinig over Zeal en Ardor. Dat gaat voor mij denk ik wel een hoogtepuntje van lowlands 2018 worden. Bizarre mix van verschillende muziek stylen met als basis harde rock. Ook een live filmpje gekeken, die gasten staan hun mannetje wel op het podium.
 

djessnl

Randprogramma
16 mrt 2018
231
228
Ik verwacht en hoop stiekem ook een beetje, als de normie die ik ben, op een nog wel redelijk grote alternatieve rocknaam. Imagine Dragons niet uitgesloten, wel unlikely, maar het kan ook een Mumford of Panic at the Disco ofzoiets worden. Hoe groot is de kans dat 30STM komt???
 

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
2.928
1.875
Hoe groot is de kans dat 30STM komt???

Beginnen 20 augustus de tweede leg van hun Europese tour in Zweden. Zou zomaar kunnen dus. Maar nee dankjewel, veel liever Imagine Dragons dan.

Mumford is trouwens vorig jaar langs geweest, Panic zie ik ze niet boeken, 30sm eigenlijk ook niet.
 

Benjamin

Support act
20 mrt 2015
920
81
Panic @ the disco komt wel met een nieuwe album en staan ook in England. Ik zou ze niet meteen afschrijven :)

Zeal & Ardor staat ook hoog op mijn lijstje hoor Roluf :)
 

JamesVlem

Support act
24 aug 2016
848
14
Haha WTF man, dat gaat nóóit uitverkopen. Die stond vorig jaar nog voor een halflege
tent op Pinkpop een matige set af te leveren.

Maar verkocht wel heel snel AFAS Live uit... Is dus echt wel veel animo voor..
 

JamesVlem

Support act
24 aug 2016
848
14
James wrote:
Maar verkocht wel heel snel AFAS Live uit… Is dus echt wel veel animo voor..

Een paar weken*

Weet niet of dat genoeg is om een Ziggo vol te stoppen

Ahh excuus, ik dacht dat het concert direct uitverkocht was, niet dus. Dan zal het inderdaad een gevalletje dichte tweede ring worden...
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.401
5.135
Ach als de Britten het op hun heupen hebben.... dan komen ze met hele vloten richting Amsterdam. En dan kan zo'n verkoop opeens snel gaan.
 

El Branco

Gouden Tip
18 feb 2017
419
374
Zeal &erdoor misschien mis ik iets. Maar dit is echt niet mijn ding. Denk dan meer aan iets als alther bridge of danko jones gewoon recht toe recht aan. Niet een hoop moeilijk gedoe.
 

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.416
1.091
Zeal &erdoor misschien mis ik iets. Maar dit is echt niet mijn ding. Denk dan meer aan iets als alther bridge of danko jones gewoon recht toe recht aan. Niet een hoop moeilijk gedoe.

Ik snap wat je bedoelt, maar na een paar luisterbeurten kan ik ook niet wachten om ze te zien.

Alter Bridge ook prima hoor Danko Jones wat minder mee.
Vorige week Lower Than Atlantis gezien in de Melkweg. Naderhand veel geluisterd. Nieuwe plaat echt wel een aanrader, terwijl ik ze vorige week alleen nog qua naam kende ??
 

roluf

Geliefde act
11 feb 2015
1.552
837
Dat blijft natuurlijk een smaak dingetje. Ik vind het echt heel tof. Die verschillende muziek stromingen door elkaar. Hij heeft een hele bijzondere stem. En live geeft het wat ik op film heb gezien super veel energie. Maar hoe je het ook went of keert er zijn genoeg gitaren te horen ?

 

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.416
1.091
Joost op nr3 op de Paaspop top 10.

Dont sleep on this one bois.

Wellicht bij gebrek aan beter. Ik gok dat het een one day fly is. Joost heeft in ieder geval een mooie zomer.
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.364
1.816
Sowieso was de kans al niet meer erg groot (want ik denk dat de headliners wel bekend zijn), maar Florence And The Machine staat weekend voor Lowlands in de VS. Denk dat de kans daarmee richting nul gaat.

Ik houd er zelf niet eens echt van, maar het was een mooie headliner geweest voor Lowlands naast Kendrick Lamar en Gorillaz.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.401
5.135
Joost op nr3 op de Paaspop top 10.

Dont sleep on this one bois.
`
Tsja 3voor12 neem ik ook niet meer al te serieus in dit soort dingen. Die zijn ook iets te veel bezig met hun eigen propaganda wat mij betreft.
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Waarom zou Joost geen goede show kunnen geven dan?
Met honderdduizenden volgers op Youtube ben je echt geen one day fly dat kan ik je alvast gaan vertellen. Die timmert nog wel eventjes door.

Dit lijken mij eerder reactie's van mensen die met voorhand ook de show van Ronnie slecht zouden vinden. Ik was er niet bij maar Ronnie Flex met band op een festival is prima top 5 materiaal hoor.

Binnen de top 10 van Paaspop belanden wil inderdaad niet zo heel veel zeggen. Dat ben ik dan wel met je eens.
 

roluf

Geliefde act
11 feb 2015
1.552
837
Mensen maken van hun eigen smaak soms een waarheid. En het is voor die persoon natuurlijk ook een waarheid. Maar voor iemand anders kan toch iets heel anders gelden.

Ik denk dat mensen als ronnie flex en lil kleine ondertussen hebben bewezen dat de muziek die ze maken voorlopig geen houdsbaarheidsdatum heeft.

En ik ben geen fan van ronnie flex maar hij legt wel heel veel energie in zijn show. En heeft voor een prima band om zich heen gezorgd. Als de overige artiesten dat ook doen draagt dat er wel aan bij dat ze hoog op dat soort lijstjes eindigen
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.401
5.135
Ik heb mijn mening al eerder uitgeschreven over middelbare scholieren niveau van Joost. Over Ronnie Flex kan ik ook wel een heel verhaal schrijven waarom die auto tune vreselijk kut is, en ook zijn teksten niet om aan te horen zijn. Het voelt allemaal zo nep en kunstmatig aan, en het valt heel erg op dat 3voor12 keihard zijn best doet om op de hype in te haken. Een soort oude mannen die hip proberen te zijn. Daarnaast zijn ze veel te veel bezig met maatschappelijk/politieke zaken, ipv dat ze daadwerkelijk met muziek bezig zijn. 3FM ook trouwens, daarom gaan ze ook langzaam ten onder. Geen eigen smoel meer. Ze hebben de boot gemist en proberen nu achter de boot aan te zwemmen om er toch nog op te komen.


 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken