Lowlands 2018 - Nieuws en geruchten

roluf

Geliefde act
11 feb 2015
1.544
835
Maar heel veel mensen vinden die teksten dus tof. En heel veel mensen geven geen reet om die autotune. Die vinden het wel heel tof dat ze er een groot feest van maken en zijn idolaat van de beats die ze bouwen. En die mensen hebben ook recht op hun eigen mening en smaak.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.352
5.046
Maar heel veel mensen vinden die teksten dus tof. En heel veel mensen geven geen reet om die autotune. Die vinden het wel heel tof dat ze er een groot feest van maken en zijn idolaat van de beats die ze bouwen. En die mensen hebben ook recht op hun eigen mening en smaak.
Ik zeg niet dat mensen geen recht hebben om dit leuk te vinden, Je mag het leuk vinden, ook ik vind sommige kut muziek leuk. Maar als ik mijn avondje goed heb vermaakt bij John de Bever betekend dat ik daar op een serieus muziek kanaal moet gaan schrijven dat John de Bever een geweldige live act is,. En aangezien 3voor12 een platform zou moeten zijn voor alternatieve muziek, vind ik persoonlijk dat ze de laatste jaren te veel de plank missen. Iets wat ik dus ook bij 3FM heb, en mij veel meer mensen (daarom zijn de cijfers zo slecht). Joost en Ronnie Flex heeft echt wel zijn bestaansrecht, dat zal ik niet ontkennen. Maar dat is voor Veronica, 538 en FunX. Niet voor 3voor12/3FM.

Dat is de kritiek die ik heb op 3voor12 als "muziekliefhebber".
 

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.405
1.084
Leuke discussie :)
Wellicht zit er naast, maar deze muziek heeft in mijn ogen wel degelijk een korte houdbaarheidsdatum. De markt voor Nederlandstalig is niet zo heel groot. Zie ook Osdorp Posse vroeger. Op een gegeven moment hebben ze het wel gezien en is er in NL en België niet zoveel meer te bereiken. Waarom denk je dat die kleine naar the Voice gaat. Slimme move.....
Maar nogmaals, ik zie dit niet als waarheid, maar hoe ik er tegenaan kijk. Maar nogmaals, leuke discussie.
 

eddie33

Playlistbediener
19 feb 2018
46
0
Liam Gallagher vorige maand in AFAS geweest en nu bekend gemaakt voor de Ziggo in november. Kans op Lowlands niet meer heel groot denk ik nu. Zou ik jammer vinden.
Dat zou toch wel balen zijn. Liam Gallagher had zeker een mooie act geweest, beetje Oasis werk en nieuw werk.

Wat voor namen namen verwachten jullie nog? Lijkt mij voornamelijk gitaarwerk aangezien het dance programma gevuld is en er ook veel hiphop namen bekend zijn.
 

elo

Headliner
3 dec 2013
5.025
3.706
Zeal &erdoor misschien mis ik iets. Maar dit is echt niet mijn ding. Denk dan meer aan iets als alther bridge of danko jones gewoon recht toe recht aan. Niet een hoop moeilijk gedoe.

Ja, stel je eens voor dat je naar kwalitatieve (jij noemt het moeilijke) muziek moest luisteren, en je erin zou moeten verdiepen. Stel je eens voor..
 

hanskazan

Randprogramma
11 jan 2018
149
24
Ik hoop dat The Vaccines komt. Zou een goede aanvulling zijn op wat er nu staat. Acht de kans ook best groot. Staan 5 augustus nog in Chicago maar hebben dan een gaatje in hun tour. Volgende optreden is 18 aug in Oostenrijk en daarna de 22 ste in Zwitserland. Kan goed dus.

Verder zal er natuurlijk een hoop overkomen van wat al bekend is voor Pukkelpop. Bijvoorbeeld Cigarettes After Sex en Dirty Projectors, maar wellicht ook Justice.

Oja, en nog als grotere naam Incubus zou zeker welkom zijn.

Einde van de maand weer een rondje namen?

Edit: Als reactie op Eddie33: "Wat voor namen namen verwachten jullie nog? Lijkt mij voornamelijk gitaarwerk aangezien het dance programma gevuld is en er ook veel hiphop namen bekend zijn."
 

superginger

Dagopener
5 feb 2016
569
167
Ik hoop dat er nog wat harder werk doorkomt van festivals als wacken en alcatraz. Bands als in flames, amorphis en the charm the fury zijn zeker welkom.
 

Youri

Playlistbediener
18 dec 2016
7
0
Ik was aanwezig bij zowel Ronnie Flex als Joost. Naar Ronnie ben ik bewust gegaan en nadat hij wat bang leek te starten werd het oprecht een goede show, mede door de goede band. Joost heb ik per ongeluk gezien. Na Naaz even blijven staan en toen ik me realiseerde dat de tent aan het vol lopen was - grotendeels met minderjarigen - ben ik toch even blijven hangen om het te zien. Ben na 10 minuten afgehaakt. Gast is een gimmick die schreeuwt met gekke Jeugd van Tegenwoordig-achtige teksten. Waar ik fan van de Jeugd ben, vond ik dit niets. Maar heb dus maar 10 minuten gezien.
 

djessnl

Randprogramma
16 mrt 2018
231
228
Ik ben best wel fan van Ronnie en Joost, je moet ze alleen beide niet te serieus nemen.

Om terug te komen op muziek met veel verschillende invloeden, hebben Smokey Joe en the Kid wel eens op een Nederlands festival gezien? Supertoffe muziek met voornamelijk swing en hip-hop elementen, maar ook veel elecktronische, jazz en rock-influences. Superlekkere muziek om beetje op te dansen in de avondprogrammering misschien?
 

djessnl

Randprogramma
16 mrt 2018
231
228
Ik ben best wel fan van Ronnie en Joost, je moet ze alleen beide niet te serieus nemen.

Om terug te komen op muziek met veel verschillende invloeden, hebben Smokey Joe en the Kid wel eens op een Nederlands festival gezien? Supertoffe muziek met voornamelijk swing en hip-hop elementen, maar ook veel elecktronische, jazz en rock-influences. Superlekkere muziek om beetje op te dansen in de avondprogrammering misschien?
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Joost en Ronnie Flex heeft echt wel zijn bestaansrecht, dat zal ik niet ontkennen. Maar dat is voor Veronica, 538 en FunX. Niet voor 3voor12/3FM.

Wellicht zit er naast, maar deze muziek heeft in mijn ogen wel degelijk een korte houdbaarheidsdatum. De markt voor Nederlandstalig is niet zo heel groot.

Ik hoop dat ik later toch nog wel een beetje weet wat er speelt onder de jeugd.
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Ik hoop dat ik dit jaar net op het juiste moment in de rij ga staan van de silent disco. Wij staan elk jaar in een tietenlange rij. Ook kun je op Lowlands niet zomaar stiekum ergens onder het doek door kruipen.
 

roluf

Geliefde act
11 feb 2015
1.544
835
Die silent disco is voor mij van 6 tot 12 wel echt een hoogtepunt van het weekend! Daarna altijd nog een feestje op de camping. En dan rond een uurtje of twee naar bed zodat je niet helemaal tam aan de vrijdag begint.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.352
5.046
Door wat gesukkel van de groep moeten we vaak in de rij aansluiten. Vorig jaar was die echt veel te groot.
 

Benjamin

Support act
20 mrt 2015
920
81
Ben benieuwd of er nog het 1 en ander doorkomt vanuit Roskilde.. Massive Attack of Joey Badass zou ik toch wel heeeeel erg fijn vinden.
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Die silent disco is voor mij van 6 tot 12 wel echt een hoogtepunt van het weekend!

Kende gij echt 6 uur lang in die tent hangen?

Met genoeg bier in de nek is 2 uur voor mij de max.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken