Lowlands 2018 - Nieuws en geruchten

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.078
8.720
Maar als zoiets op Lowlands zou staan dan zou ik er uit nieuwsgierigheid toch even gaan kijken.

Je loopt wel het risico dat Linkin Park nummers je oorschelpen bereiken. Sta je daar mooi.
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.364
1.816
Indiaantje89 wrote:
Maar als zoiets op Lowlands zou staan dan zou ik er uit nieuwsgierigheid toch even gaan kijken.

Je loopt wel het risico dat Linkin Park nummers je oorschelpen bereiken. Sta je daar mooi.

Ik moet er werkelijk niet aan denken. Linkin Park is iets wat ik nooit heb kunnen begrijpen.
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.364
1.816
visdave34 wrote:

mattman wrote:
En nu we toch bezig zijn. Ik overweeg, héél voorzichtig, toch ook m’n eerste Lowlandsje ooit. Pukkelpop wordt minder een optie, met die teleurstellende vrijdag/zaterdag. Maar is kamperen een must, of kan je makkelijk in het stadscentrum airb&b’en? Kamperen heb ik nooit echt heel leuk gevonden.


Ga er maar vanuit dat kamperen de enige optie is, Matt. Festival ligt midden in de polder, dus een airbnb vinden zal heel lastig worden verwacht ik. Er zijn een aantal bungalowparken in de buurt, maar die zullen tegen deze tijd ook al lang en breed volgeboekt zijn.

Ik kan de bevindingen van Indiaantje overigens wel beamen, Lowlands heeft een zeer goed georganiseerde camping. En die brug is vervelend, maar wordt natuurlijk ook overdreven voor het dramatische effect…
1f609.svg


Mijn laatste lowlands dateert alweer van enkele jaren geleden, maar vrienden van mij zijn de afgelopen jaren nog geweest. En wij regelen sinds 2007 altijd een bungalow in de buurt. Dat doen we meestal pas enkele weken van te voren. Voorheen altijd op Landal ’t Loo (zo’n 20 minuten met de auto en lekker rustig). Vorig jaar hebben mijn vrienden een appartement gehuurd op Landal Waterparc Veluwemeer en dat was ze ook prima bevallen. Natuurlijk kost het wel wat (in mijn tijd nog zo’n 75 euro p.p. voor het weekend), al is dat ook afhankelijk van het aantal personen.

Wij doen al jaren Landal; werkt prima. Met de fiets is dat 25 minuten (al trappen wij aardig door). Bijkomend voordeel van dat nachtelijke fietstochtje is dat je de volgende dag gelijk weer een stuk fitter bent.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.401
5.135
Indiaantje89 wrote:
Maar als zoiets op Lowlands zou staan dan zou ik er uit nieuwsgierigheid toch even gaan kijken.

Je loopt wel het risico dat Linkin Park nummers je oorschelpen bereiken. Sta je daar mooi.
Heb geen hekel aan LP opzich, helaas nooit live gezien (paar shows uitgesteld... "die zie ik vast nog wel eens").

Joy Formidable zie ik nu ook pas dat die op Reading/Leeds staan. Die zijn zeker welkom wat mij betreft.
 

Floating

Randprogramma
6 mrt 2014
134
0
Mike Shinoda zal niet veel LP nummers zingen. Hij komt binnenkort met een album van zichzelf en zal dit combineren met Fort Minor. Beetje vaag dat mensen reageren dat hij gaat 'cashen' op Linkin Park.
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Mike Shinoda zal niet veel LP nummers zingen. Hij komt binnenkort met een album van zichzelf en zal dit combineren met Fort Minor. Beetje vaag dat mensen reageren dat hij gaat ‘cashen’ op Linkin Park.

Dit inderdaad. Mike heeft ook al solowerk gedaan en kan ook voor een groot gedeelte gezien worden als de kracht van LP.
 

FlM

Nieuw lid
12 dec 2016
3
0
Is de komst van Kraftwerk volgens jullie nog reëel ? Dat zou voor mij de spreekwoordelijke kers op de taart zijn... Zie graag nog deze 3 Nederlandse acts komen; Weval, David Douglas, Palmbomen II en Legowelt (jammer dat de laatste er niet bij zit bij de laatste wave), waar ik blijf hopen..
 

El Branco

Gouden Tip
18 feb 2017
419
374
Huisje kopen in biddinghuizen kan ook . Bevalt goed ,altijd een thuis wedstrijd in augustus. En voor de rest lekker rustig midden in het land . Dus je bent overal met een goed uurtje. 8-O
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.401
5.135
Huisje kopen in biddinghuizen kan ook . Bevalt goed ,altijd een thuis wedstrijd in augustus. En voor de rest lekker rustig midden in het land . Dus je bent overal met een goed uurtje.
1f62f.svg
https://www.funda.nl/koop/biddinghuizen/
Vrij prijzig wel.
 

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.416
1.091
Hugo wrote:

visdave34 wrote:

mattman wrote:
En nu we toch bezig zijn. Ik overweeg, héél voorzichtig, toch ook m’n eerste Lowlandsje ooit. Pukkelpop wordt minder een optie, met die teleurstellende vrijdag/zaterdag. Maar is kamperen een must, of kan je makkelijk in het stadscentrum airb&b’en? Kamperen heb ik nooit echt heel leuk gevonden.


Ga er maar vanuit dat kamperen de enige optie is, Matt. Festival ligt midden in de polder, dus een airbnb vinden zal heel lastig worden verwacht ik. Er zijn een aantal bungalowparken in de buurt, maar die zullen tegen deze tijd ook al lang en breed volgeboekt zijn.

Ik kan de bevindingen van Indiaantje overigens wel beamen, Lowlands heeft een zeer goed georganiseerde camping. En die brug is vervelend, maar wordt natuurlijk ook overdreven voor het dramatische effect…
1f609.svg



Mijn laatste lowlands dateert alweer van enkele jaren geleden, maar vrienden van mij zijn de afgelopen jaren nog geweest. En wij regelen sinds 2007 altijd een bungalow in de buurt. Dat doen we meestal pas enkele weken van te voren. Voorheen altijd op Landal ’t Loo (zo’n 20 minuten met de auto en lekker rustig). Vorig jaar hebben mijn vrienden een appartement gehuurd op Landal Waterparc Veluwemeer en dat was ze ook prima bevallen. Natuurlijk kost het wel wat (in mijn tijd nog zo’n 75 euro p.p. voor het weekend), al is dat ook afhankelijk van het aantal personen.

Wij doen al jaren Landal; werkt prima. Met de fiets is dat 25 minuten (al trappen wij aardig door). Bijkomend voordeel van dat nachtelijke fietstochtje is dat je de volgende dag gelijk weer een stuk fitter bent.

Waarom dan Landal? Is toch verder weg dan Rivièra Beach? (Nu Europarcs Zuiderzee Resort).
 

Bert

Support act
14 nov 2014
854
791
Waarom dan Landal? Is toch verder weg dan Rivièra Beach? (Nu Europarcs Zuiderzee Resort)

Dit weekend ook kaarten gekocht en gekeken wat er nog in de buurt vrij was. Had ook gekeken naar Europarcs. Staat online nog wel 1 boekbaar, maar volgens de telefoniste was alles vol. Ben uitgeweken naar Molecaten naast Landal. Dan maar met de auto heen en weer
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.364
1.816
Raskolnikov wrote:

Hugo wrote:

visdave34 wrote:

mattman wrote:
En nu we toch bezig zijn. Ik overweeg, héél voorzichtig, toch ook m’n eerste Lowlandsje ooit. Pukkelpop wordt minder een optie, met die teleurstellende vrijdag/zaterdag. Maar is kamperen een must, of kan je makkelijk in het stadscentrum airb&b’en? Kamperen heb ik nooit echt heel leuk gevonden.


Ga er maar vanuit dat kamperen de enige optie is, Matt. Festival ligt midden in de polder, dus een airbnb vinden zal heel lastig worden verwacht ik. Er zijn een aantal bungalowparken in de buurt, maar die zullen tegen deze tijd ook al lang en breed volgeboekt zijn.

Ik kan de bevindingen van Indiaantje overigens wel beamen, Lowlands heeft een zeer goed georganiseerde camping. En die brug is vervelend, maar wordt natuurlijk ook overdreven voor het dramatische effect…
1f609.svg



Mijn laatste lowlands dateert alweer van enkele jaren geleden, maar vrienden van mij zijn de afgelopen jaren nog geweest. En wij regelen sinds 2007 altijd een bungalow in de buurt. Dat doen we meestal pas enkele weken van te voren. Voorheen altijd op Landal ’t Loo (zo’n 20 minuten met de auto en lekker rustig). Vorig jaar hebben mijn vrienden een appartement gehuurd op Landal Waterparc Veluwemeer en dat was ze ook prima bevallen. Natuurlijk kost het wel wat (in mijn tijd nog zo’n 75 euro p.p. voor het weekend), al is dat ook afhankelijk van het aantal personen.


Wij doen al jaren Landal; werkt prima. Met de fiets is dat 25 minuten (al trappen wij aardig door). Bijkomend voordeel van dat nachtelijke fietstochtje is dat je de volgende dag gelijk weer een stuk fitter bent.

Waarom dan Landal? Is toch verder weg dan Rivièra Beach? (Nu Europarcs Zuiderzee Resort).
Is inderdaad verder, maar veel relaxtere accommodatie. Je weet meteen of je plek hebt, je kunt op vrijdagochtend al je spullen dumpen en het is heel luxe. Molecaten was overigens een hele smerige zooi toen wij er waren, jaar of vijf geleden.
 

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.416
1.091
Doen ze goed bij Europarcs dan...... waarschijnlijk omdat het dichterbij is en het op de fiets 10 minuutjes is ofzo. Volgens mij reden er ook busjes op en neer.
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.364
1.816
Liam Gallagher vorige maand in AFAS geweest en nu bekend gemaakt voor de Ziggo in november. Kans op Lowlands niet meer heel groot denk ik nu. Zou ik jammer vinden.
 

elo

Headliner
3 dec 2013
5.046
3.739
Haha WTF man, dat gaat nóóit uitverkopen. Die stond vorig jaar nog voor een halflege tent op Pinkpop een matige set af te leveren.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken