Lowlands 2018 - Nieuws en geruchten

roluf

Geliefde act
11 feb 2015
1.608
955
In deze 49 namen zitten ook al een paar nacht namen gok ik. Fitima Yamaha, Bicep, the Blaze.
 

Lenny

Playlistbediener
5 jan 2016
48
1
San Holo gaat een absolute "must see" worden! Ik heb hem gezien op ESNS en het was echt geweldig!
 

r-pzkfw

Campingartiest
13 mrt 2018
78
14
Als Drum and Bass liefhebber wordt ik niet echt blij van dit lijstje. Metrik als enige dnb naam die ik ken.
Zou hier nog wat bij komen?
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.917
6.171
Als Drum and Bass liefhebber wordt ik niet echt blij van dit lijstje. Metrik als enige dnb naam die ik ken.
Zou hier nog wat bij komen?
Het is allemaal wel beetje veel in het zelfde genre ja.. jammer dat toch Lowlands daar niet iets meer mee durft. Een goede goa trance act of iets degelijks zou ook gewoon moeten kunnen op Lowlands imo.
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.545
1.784
Heel blij met Daniel Avery! Al een tijdje geroepen dat deze dude langs moet komen.

Sowieso heel blij met dit lijstje namen. Richie Hawtin gaat de Bravo 100% zeker afsluiten met zijn Close set. Heb dit op Melt gezien vorig jaar, wel erg vet.
 

Benjamin

Support act
20 mrt 2015
939
110
Als Drum and Bass liefhebber wordt ik niet echt blij van dit lijstje. Metrik als enige dnb naam die ik ken.
Zou hier nog wat bij komen?
Je hoeft je niet druk te maken, elk jaar is er een D&B nacht, en nu met een eerste naam zal die ook dit jaar er wel weer zijn. Black sun empire staat er sowieso elk jaar.

Mijn probleem bij dit lijstje is vooral dat ik niet echt een Techno liefhebber ben. Ben techno laatste tijd een beetje "zat" geworden.
Maar zitten wel wat namen tussen waar ik erg naar uit kijken: Louis the child, MR Carmick , San Holo , born in flamez , Jarreau Vandal , Lyzza & Metrik . Dus komt vast wel weer goed.
:cool:
 

roluf

Geliefde act
11 feb 2015
1.608
955
Dit is wat momenteel verkoopt! Al die techno feesten gaan als een trein! En hier zitten hele mooie techno namen bij! Met de rij namen zouden ze zomaar eens een hele rits kaarten kunnen verkopen.
Sterker nog. Ik heb twee jaar geleden besloten dat ik het nacht programma een beetje ga laten voor wat het is. (Ik kan het allemaal niet meer zo goed aan Haha) maar als ze de juiste namen in een mooi lijntje zetten zou ik zomaar eens een nachtje snoeihard naar de getver kunnen gaan!
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.917
6.171
Indiaantje89 wrote:
Erg benieuwd… maak me nu al zorgen om de spierpijn na Lowlands :D.

In je kaak zeker
1f605.svg
Neen dat is niks voor mij... ik ben een saai vent wat dat betreft. Maar een biertje gaat er wel in :). Lowlands is voor ook nooit relaxend.. ik wil alles zien, ik sta in de ochtend al op het terrein, en in de avond pak ik nog regelmatig de laatste Bravo act mee.
 

stan-the-man

Randprogramma
5 feb 2014
104
2
Wat vinden jullie eigenlijk van het drugsgebruik op Lowlands? Stoor je je er aan of merk je er weinig van? Ik zelf vind het nooit zo erg wat andere mensen doen. Hoewel ik wel echt een tweedeling zie tussen mensen die voor de nacht komen en mensen die voor overdag komen.
 

roluf

Geliefde act
11 feb 2015
1.608
955
Ik probeer me er niet aan te storen hoe mensen er in de nacht bijlopen. Maar sommige kijken zo bizar uit hun ogen en staan zo bizar te kauwen dat ik me er soms niet heel relax bij voel. Maar aan het eind van de nacht heb ik er over het algemeen geen last van gehad. Maar er word wel echt flink gebruikt op lowlands.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.917
6.171
Iedereen moet lekker zelf weten wat ze in hun mik gooien. Maar beheers je zelf wel gewoon een beetje aub. Geld net zo goed voor alcohol overigens. Waar ik me wel aan kan ergeren is aan mensen die niet voor de muziek komen maar voor het drugsgebruik en het "feestje". Dat soort mensen ben ik liever kwijt dan rijk op een festival.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken