Lowlands 2018 - Nieuws en geruchten

nitotheno

Support act
29 jan 2018
944
830
Wat betreft de gelekte/bevestigde Pukkelpop namen; stuur Travis Scott, Incubus, A-Trak, Benjamin Clementine, Nothing but thieves (ook al waren die er vorig jaar ook), Justice en Louis the Child maar door.

En wat betreft de must-sees die al aangekondigd zijn; Gorillaz, Kendrick Lamar, N.E.R.D (stel dat nerd zou headlinen, zou het het eerste jaar zijn waar ik naar alle drie de headliners ga), Dua Lipa, Grizzly Bear, Nils Frahm, Brockhampton(!!!!!!) en Jordan Rakei.

Ohhhh jongens, wat heb ik er al een partij zin in. Het wordt weer een prachtige editie.
 

Popijn

Randprogramma
29 jan 2016
243
0
Wat betreft de gelekte/bevestigde Pukkelpop namen; stuur Travis Scott, Incubus, A-Trak, Benjamin Clementine, Nothing but thieves (ook al waren die er vorig jaar ook), Justice en Louis the Child maar door.

En wat betreft de must-sees die al aangekondigd zijn; Gorillaz, Kendrick Lamar, N.E.R.D (stel dat nerd zou headlinen, zou het het eerste jaar zijn waar ik naar alle drie de headliners ga), Dua Lipa, Grizzly Bear, Nils Frahm, Brockhampton(!!!!!!) en Jordan Rakei.

Ohhhh jongens, wat heb ik er al een partij zin in. Het wordt weer een prachtige editie.

Nothing But Thieves zie ik niet gebeuren, staan op Pinkpop
Incubus zou ik heel vet vinden!!
 

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.516
1.321
nitotheno wrote:
Wat betreft de gelekte/bevestigde Pukkelpop namen; stuur Travis Scott, Incubus, A-Trak, Benjamin Clementine, Nothing but thieves (ook al waren die er vorig jaar ook), Justice en Louis the Child maar door.

En wat betreft de must-sees die al aangekondigd zijn; Gorillaz, Kendrick Lamar, N.E.R.D (stel dat nerd zou headlinen, zou het het eerste jaar zijn waar ik naar alle drie de headliners ga), Dua Lipa, Grizzly Bear, Nils Frahm, Brockhampton(!!!!!!) en Jordan Rakei.

Ohhhh jongens, wat heb ik er al een partij zin in. Het wordt weer een prachtige editie.

Nothing But Thieves zie ik niet gebeuren, staan op Pinkpop
Incubus zou ik heel vet vinden!!

Ik ook, maar niet echt voor het recente werk. Ken het ook niet. Volgens mij was Light Grenades de laatste die ik nog heb meegekregen. Als ze komen wellicht een goede reden om dit eens te checken. En ook hun recente setlist maar eens ?
 

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.516
1.321
Pardon me van Incubus net geluisterd, blijft toch wel een favoriet nummer ?
 

brawljeff

Campingartiest
2 feb 2018
72
2
Gisteravond optreden van De Likt bijgewoond. Die zijn muzikaal erg gegroeid sinds ze op Lowlands stonden. Lijkt me ook weer perfect voor dit jaar.
 

rricken

Gouden Tip
4 aug 2017
431
275
Een show van Kraftwerk in de Bravo lijkt me wel vet. Ze zijn in ieder geval in de buurt tijdens Lowlands :).
Atmosphere (Rhymesayers) zou ook wel tof zijn!
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Gisteravond optreden van De Likt bijgewoond. Die zijn muzikaal erg gegroeid sinds ze op Lowlands stonden. Lijkt me ook weer perfect voor dit jaar.

Zulke goeie Nederlandse liveacts mogen van mij ook echt om het jaar een plekje op Lowlands krijgen. Vlammen!!
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.917
6.171
Kwa Nederlandse acts verwacht ik Tim Knol (zeker na zijn reclame boost van deze week) en Blaudzun ook nog wel. Dit weekend kon ik op het laatste moment gratis en voor niks mee naar Masters Of Hardcore, niet helemaal mijn ding. Maar zo'n Angerfist Live is wel gruwelijk vet hoor. Zoiets zou ik stiekem nog best kunnen waarderen overdag in een tent. Ben er zeker van dat het dak er af gaat. Mja onrealistische naam denk ik.
 

JamesVlem

Support act
24 aug 2016
848
14
Kwa Nederlandse acts verwacht ik Tim Knol (zeker na zijn reclame boost van deze week) en Blaudzun ook nog wel. Dit weekend kon ik op het laatste moment gratis en voor niks mee naar Masters Of Hardcore, niet helemaal mijn ding. Maar zo’n Angerfist Live is wel gruwelijk vet hoor. Zoiets zou ik stiekem nog best kunnen waarderen overdag in een tent. Ben er zeker van dat het dak er af gaat. Mja onrealistische naam denk ik.

Doe maar 2 maanden voor Lowlands op hetzelfde terrein, past denk ik iets beter ;)
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.917
6.171
Indiaantje89 wrote:
Kwa Nederlandse acts verwacht ik Tim Knol (zeker na zijn reclame boost van deze week) en Blaudzun ook nog wel. Dit weekend kon ik op het laatste moment gratis en voor niks mee naar Masters Of Hardcore, niet helemaal mijn ding. Maar zo’n Angerfist Live is wel gruwelijk vet hoor. Zoiets zou ik stiekem nog best kunnen waarderen overdag in een tent. Ben er zeker van dat het dak er af gaat. Mja onrealistische naam denk ik.

Doe maar 2 maanden voor Lowlands op hetzelfde terrein, past denk ik iets beter
1f609.svg
Het gaat ok niet gebeuren. Maar ik zou eigenlijk niet weten "waarom"het niet zou passen, het hoeft je ding niet te zijn. Maar Lowlands is juist sterk om breed te denken en te programmeren. En als je zag hoe zo'n goedkope Always Hardkoor al werkte, dan zou ik niet weten waarom die vette product van een Live act niet zou werken. Want echt die producties zitten echt dik in elkaar van die gast(en)

Ik zou het stiekem wel gedurfd vinden om eerlijk te zijn. Die standaard techno of D&B avondjes kennen we nu langzaam ook wel toch?
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.545
1.784
Eens, ik zou er misschien ook nog wel een kijkje willen nemen. Lowlands moet de naam dan wel ergens onderaan de affiche plakken, anders zou het weer een publiek trekken die we liever niet zien op het festival. :)
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.863
9.817
En nu we toch bezig zijn. Ik overweeg, héél voorzichtig, toch ook m'n eerste Lowlandsje ooit. Pukkelpop wordt minder een optie, met die teleurstellende vrijdag/zaterdag. Maar is kamperen een must, of kan je makkelijk in het stadscentrum airb&b'en? Kamperen heb ik nooit echt heel leuk gevonden.

 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.917
6.171
En nu we toch bezig zijn. Ik overweeg, héél voorzichtig, toch ook m’n eerste Lowlandsje ooit. Pukkelpop wordt minder een optie, met die teleurstellende vrijdag/zaterdag. Maar is kamperen een must, of kan je makkelijk in het stadscentrum airb&b’en? Kamperen heb ik nooit echt heel leuk gevonden.
Geen idee, maar wil wel even meegeven dat Lowlands wel de beste campings heeft die ik ooit op een festival heb gezien kwa voorzieningen. Eten en drinken is zeer goed gergeld, sanitair en douches ook prima. Je hebt camping winkel waar je van alles kan halen. Het enige nadeel is de befaamde Lowlands brug die je op moet. Maar die ga je ook op moeten als je niet gaat camperen ;).
 

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
3.138
780
En nu we toch bezig zijn. Ik overweeg, héél voorzichtig, toch ook m’n eerste Lowlandsje ooit. Pukkelpop wordt minder een optie, met die teleurstellende vrijdag/zaterdag. Maar is kamperen een must, of kan je makkelijk in het stadscentrum airb&b’en? Kamperen heb ik nooit echt heel leuk gevonden.
Ga er maar vanuit dat kamperen de enige optie is, Matt. Festival ligt midden in de polder, dus een airbnb vinden zal heel lastig worden verwacht ik. Er zijn een aantal bungalowparken in de buurt, maar die zullen tegen deze tijd ook al lang en breed volgeboekt zijn.

Ik kan de bevindingen van Indiaantje overigens wel beamen, Lowlands heeft een zeer goed georganiseerde camping. En die brug is vervelend, maar wordt natuurlijk ook overdreven voor het dramatische effect... ;-)
 

roy-hekkens

Randprogramma
23 nov 2017
248
0
Op ongeveer 20 min rijden zijn er nog wel enkele b&b’s te vinden als je niet te lang meer wacht. Als je toch niet gaat, kun je deze weer gewoon annuleren. Ik heb dit vorig jaar ook zo gedaan en is mij prima bevallen. Dit jaar ga ik niet, anders had ik dit nu weer zo gedaan. Eerste dag sta je lang in de file om te parkeren, omdat dan bijna iedereen tegelijk komt, die niet al de avond ervoor zijn gekomen. De andere dagen kun je zo doorrijden, gaat super snel. En je bent ook snel weg iedere dag, aangezien de meesten pas de ochtend erna weg gaan.
 

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
3.138
780
Klopt natuurlijk, ik ga er wellicht iets te makkelijk vanuit dat iedereen wil drinken op Lowlands... :)
Maar als dat niet het geval is, kun je inderdaad op redelijke rijafstand met de auto nog wel een plek vinden om te overnachten.
 

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.516
1.321
https://www.europarcs.nl/vakantieparken/resort-zuiderzee

Op 10 minuten fietsen
Nieuwe eigenaar sinds dit jaar
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.917
6.171
Vorig jaar waren er 140 muzikale acts (inclusief 25 jaar Lowlands, en nachtprogramma acts etc.). Dit jaar zitten we op de 49.. Dus er zal vast nog een hoop mooie dingen bij zitten. Benieuwd wat ons nog te wachten staat.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken