Lowlands 2018 - Nieuws en geruchten

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.352
5.046
Ben Howard dus in AFAS Live? Kan langzaam ook streep door? Van mij er snel weer wat namen bijkomen, die laatste lichting was erg vet.. maar toch kijk daar anders naar dan de bandjes op een of andere manier.

Op Flow Festival hebben ze vandaag Kamasi Washington bekend gemaakt, die mag ook wel weer doorkomen naar Lowlands,.
 

roluf

Geliefde act
11 feb 2015
1.544
835
Ja joh met zijn tienen stront vervelend doen, vrouwen kijken, heel hard schreeuwen en bier drinken. Heerlijk!!
 

roluf

Geliefde act
11 feb 2015
1.544
835
Ik ben blij dat howard in de afas staat. Zie van dat voormast liever royal blood of Lana del rey komen. Als we al nog zulke grote namen mogen verwachten...
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.352
5.046
Ik ben blij dat howard in de afas staat. Zie van dat voormast liever royal blood of Lana del rey komen. Als we al nog zulke grote namen mogen verwachten…
Lijkt me wel toch... Wat zullen de mogelijke Alpha namen nu zijn? Kendrick, Gorillaz, N.E.R.D., Dua Lipa, The War On Drugs, James Bay (kunnen in een andere tent natuurlijk ook afsluiten), De Jeugd van Tegenwoordig, Dropkick Murphys, Rag'n'Bone Man, Tom Odell misschien een Bonobo?

Kan nog wel wat bij komen hoor.

Bij de subs/Bravo afsluiters zie ik eigenlijk alleen nog James Bay en Dua Lipa en The War On Drugs staan?
 

roluf

Geliefde act
11 feb 2015
1.544
835
Patti Smith en Nils Frahm zouden zomaar een bravo af kunnen sluiten... maar kan ook zomaar niet.

In de 3de en 4e worp zitten altijd nog wel twee stevige namen. Maar ik weet niet of die namen net zo groot zijn als royal blood of Lana del Rey.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.352
5.046
Ja Patti Smith ook nog kunnen idd (lastig in te schatten), Nils Frahm zie ik nog niet zo "groot" om eerlijk te zijn. Heel toffe act, maar nou niet dat hij de AFAS Live uitverkoopt lijkt me.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.352
5.046
Vanavond ga ik eens kijken hoe Spinvis er voor staat voor Lowland in de 013. Maar dat zal wel goed komen denk ik.
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.354
1.809
Ja Patti Smith ook nog kunnen idd (lastig in te schatten), Nils Frahm zie ik nog niet zo “groot” om eerlijk te zijn. Heel toffe act, maar nou niet dat hij de AFAS Live uitverkoopt lijkt me.

Ik zie Nils Frahm uberhaupt niet als laatste act op de avond hoor. Eerder de spot vroeg op zondag.

Denk dat hij de afas wel uitverkoopt overigens. De twee shows in Doornroosje en in Eindhoven waren redelijk vlot uitverkocht. Dat zijn toch ruim 2500 kaarten schat ik.
 

elo

Headliner
3 dec 2013
5.025
3.706
Vanavond ga ik eens kijken hoe Spinvis er voor staat voor Lowland in de 013. Maar dat zal wel goed komen denk ik.

Die zijn goed in vorm, zoals altijd wel. Als je geluk hebt spelen ze Stefan en Lisette, prachtnummer.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.352
5.046
Indiaantje89 wrote:
Ja Patti Smith ook nog kunnen idd (lastig in te schatten), Nils Frahm zie ik nog niet zo “groot” om eerlijk te zijn. Heel toffe act, maar nou niet dat hij de AFAS Live uitverkoopt lijkt me.

Ik zie Nils Frahm uberhaupt niet als laatste act op de avond hoor. Eerder de spot vroeg op zondag.

Denk dat hij de afas wel uitverkoopt overigens. De twee shows in Doornroosje en in Eindhoven waren redelijk vlot uitverkocht. Dat zijn toch ruim 2500 kaarten schat ik.
Ah lastig in te schatten.. ik heb hem maar 1x gezien en toen stond hij vroeg in de middag in de TWO van BKS te spelen. Maar hoe ver die nu weer gegroeid zijn sinds dien vind ik lastig in te schatten.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.352
5.046
Indiaantje89 wrote:
Vanavond ga ik eens kijken hoe Spinvis er voor staat voor Lowland in de 013. Maar dat zal wel goed komen denk ik.

Die zijn goed in vorm, zoals altijd wel. Als je geluk hebt spelen ze Stefan en Lisette, prachtnummer.
Dat hoop ik ook, beste track van hun laatste album (en misschien wel van heel hun repertoire).
 

Dillinger

Dagopener
14 jan 2016
657
0
Ik ben best wel fan van Ronnie en Joost, je moet ze alleen beide niet te serieus nemen.

Om terug te komen op muziek met veel verschillende invloeden, hebben Smokey Joe en the Kid wel eens op een Nederlands festival gezien? Supertoffe muziek met voornamelijk swing en hip-hop elementen, maar ook veel elecktronische, jazz en rock-influences. Superlekkere muziek om beetje op te dansen in de avondprogrammering misschien?

Dat je fan bent van iets wat jezelf ook niet serieus neemt, daar kan ik met mijn pet niet bij. Maar goed wellicht neem ik muziek te serieus, dat kan ook.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.352
5.046
De volgende lichting mag er wel uit komen te zien

Kasabian || Justice || Inubus ||Róisín Murphy || Goose || The Vaccines || Panic! At The Disco || Kamasi Washington || Blaudzun || Pendulum (Live) || The Joy Formidable || Little Dragon || Dirty Projectors || Kevin Morby || Death From Above || The Black Angels || Sleaford Mods || Fresku || Tamino || WhoMadeWho || La Dispute || Chalaban || Mario Batkovic || Labrass Banda || Mr Zarko || ZHU

Of ben ik dan te enthousiast?
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.352
5.046
Was weer chill uiteraard. De band was in vorm, leuke setlist, wel beetje veel gepraat maar goed what else is new. Als het een beetje uitkomt ga ik op Lowlands wel weer kijken.
 

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.405
1.084
@Marc wrote:
Sharon den Adel solo een optie?

Don’t think so. Dan zouden ze nog eerder Within Temptation boeken. Waar ik momenteel ook geen reden toe zie.
Hoezo eerder WT? Zij is nu juist solo hard aan de weg aan het timmeren.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.352
5.046
Wessel wrote:

https://forum.festileaks.com/forums/topic/lowlands-2018-nieuws-en-geruchten/page/59/#post-155201@marc wrote:
Sharon den Adel solo een optie?


Don’t think so. Dan zouden ze nog eerder Within Temptation boeken. Waar ik momenteel ook geen reden toe zie.

Hoezo eerder WT? Zij is nu juist solo hard aan de weg aan het timmeren.
Een mooi afscheid van WT met Sharon in de Alpha zou toch heel mooi zijn? Verdienen ze ook wel. Heb nog niets van haar Solo carriere meegekregen om eerlijk te zijn, maar dat kan ook aan mij liggen.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken