Lowlands 2018 - Nieuws en geruchten

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.394
1.081
Ik ga naar Graspop voor dat soort bandjes.. Maar die zijn er altijd toch wel op Lowlands enkele aanwezig hoor.

Hebben een mooie line up dit jaar.
Ik snap je opmerking, maar ik ben nog echt van de oude stempel toen Quazar op de eerste editie van LL stond en iedereen (overwegend punk, metal en alto publiek) dacht. Dit is best wel geinig. Nu is het natuurlijk totaal anders.
 

El Branco

Gouden Tip
18 feb 2017
419
374
Net als Marc en vele anderen zijn er toch bij mee met wat steviger werk. Want er is denk ik toch nog een hele trouwe garde van de begin jaren die nog steeds komen. En het betere Indië en rock werk toch beter behappen dan het nieuwe rap gebeuren. Maakt het er niet minder gezellig om . Maar toch missen we dat. :roll:
 

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.394
1.081
Net als Marc en vele anderen zijn er toch bij mee met wat steviger werk. Want er is denk ik toch nog een hele trouwe garde van de begin jaren die nog steeds komen. En het betere Indië en rock werk toch beter behappen dan het nieuwe rap gebeuren. Maakt het er niet minder gezellig om . Maar toch missen we dat.
1f644.svg

Klopt helemaal, maar ik denk dat LL, EvE en Jeps (boeker van het stevige genre bij LL) daar geen boodschap aan hebben. Het is even niet zo hip meer om van harde gitaren te houden. Komt wel weer.

Over hiphop gesproken, iemand hier de docu the defiant ones gezien? Wat een baas die Dr. Dre. Kwam onze vriend Kendrick ook nog even langs op het einde. Aanrader
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.336
5.034
Ik hoop het ja. mag wel weer wat bijkomen. De laatste lichting was fijn, maar op een of andere manier ga ik me minder inluisteren op die techno namen dan de band acts.
 

Dillinger

Dagopener
14 jan 2016
657
0
Ik luister ook nauwelijks in op dance namen. Ik beluister wat fragmenten om een indruk te krijgen of het wat is maar dat is het dan wel. Zeker geen hele albums zoals bij bands.
Die nieuwe namen mogen wel eens komen ja. Omdat de eerste lichtingen nogal tegenvielen wat onze core business (indierock) betreft ( eigenlijk alleen Protomartyr, WOD, Patti Smith, King Gizzard, Grizzly Bear en Rolling Blackouts Coastal Fever) twijfelen we nog. We zien Lowlands de laatste jaren vooral als vriendenweekend, vanwege de nostalgie, de goede sfeer en die paar goede bands die er dan toch altijd wel staan. Lowlands is veranderd omdat andere muziek nu populair is en we begrijpen dat onze favo muziek dan ook minder geprogrammeerd wordt maar nu is het tot dusver wel erg karig. En dan wordt het wel een erg duur vriendenweekend.
 

Sjoerd

Support act
5 dec 2013
869
21
Ik hoop ook dat er minstens volgende week nieuwe namen komen. Ben er wel weer aan toe :) Heel benieuwd wat ze nog uit hun hoge hoed kunnen toveren!
 

hanskazan

Randprogramma
11 jan 2018
149
24
The Vaccinnes en Django Django op ITGWO. Wat betekent dat normaal voor Lowlands, kanshebbers of juist niet meer?
 

DadRock

Sunset slot
6 dec 2013
2.585
585
The Vaccinnes en Django Django op ITGWO. Wat betekent dat normaal voor Lowlands, kanshebbers of juist niet meer?

Protomartyr staat dit jaar ook op beide festivals, maar verwacht zeker in het geval van The Vaccines geen dubbeling. Django ook niet denk ik.
 

roluf

Geliefde act
11 feb 2015
1.544
835
Ik weet alleen nog dat in de week van Koningsdag er vorig jaar namen waren. Maar toen waren we al een worp verder.
 

El Branco

Gouden Tip
18 feb 2017
419
374
Sofi tukker net beluisterd klink wel weer lekker net als hun vorige ep. Kans dat dit nog wel eens een leuke verassing wordt. Klink lekker feestelijk en ritmisch.
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
The Vaccinnes en Django Django op ITGWO. Wat betekent dat normaal voor Lowlands, kanshebbers of juist niet meer?

Ik denk dat nu onze kansen verkeken zijn. Verwacht persoonlijk The Vaccines nog wel vaker in het land. Hoop zelf op het gratis festival Bruis in Maastricht. Die delen wel vaker namen :)
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.338
1.785
Dat rijtje namen van Into The Great Wide Open doet wel pijn. Julia Holter, Kelly Lee Owens, The Vaccines, Yo La Tengo en METZ had ik heel graag in Biddinghuizen gezien. Hele fijne namen.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.336
5.034
Ja staat op hun website iddm, nice find. Ik ken ze niet echt. Maar volgende week maar dus weer een nieuwe lichting?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken