Lowlands 2018 - Nieuws en geruchten

Lawrice Lane

Playlistbediener
12 jan 2016
36
10
Ben Howard is zojuist aangekondigd voor Mad Cool Festival in Madrid. Die zal wel nieuwe muziek meebrengen.
 

roluf

Geliefde act
11 feb 2015
1.529
817
Ben Howard stond een paar jaar geleden nog als headliner. Dus alstjeblieft niet. Ik zie veel liever andere namen op hogere spots.

We zullen op nieuwe namen moeten wachten tot eind februari/begin maart.
 

Benjamin

Support act
20 mrt 2015
920
81
weer snel trek een een nieuwe lichting. Ik hoop nog op o.a. N.E.R.D. (misschien toch als headliner?),

Ik denk niet dat Lowlands voor 3 "Hiphop" headliners gaat, dus dat lijkt me heel sterk. Maar misschien wel voor een Gorillaz of kendrick :)
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.285
1.285
Heel blij met nieuwe muziek van Bennie(ik mag hem zo noemen)! Misschien een exclusief optreden, hij houdt namelijk helemaal niet van het podium. Hij zal nu echter lang niet headliner alpha staan hoor. Maar na zijn release van zijn tweede plaat, samen met zijn debuutplaat kon je daar eigenlijk niet omheen. Dat jaar was ook erg schaars wat betreft grote bands die op tour waren. Dus. :p

Anyway, Dua Lipa verhaal; een spot voor Kendrick is gewoon goed mogelijk.
 

festivalddictsam

Gouden Tip
15 jan 2017
351
0
Dua Lipa heeft ook redelijk grote spot bij Mad Cool(zelfde budget categorie als Snow Patrol als ik de poster moet geloven). Denk dat ze co headliner is met nog een naam
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.226
4.810
Ja, al is Snow Patrol bijna nergens zo groot dan als in Nederland. Beetje wat Editors ook met NL/BE heeft. Maar ze zal wel hoog op het affiche staan ja.
 

JamesVlem

Support act
24 aug 2016
848
14
Dua Lipa was vorig jaar op Werchter echt een absoluut dieptepunt, één van de slechtste optredens die ik ooit heb gezien. Maar Ben in de bravo a la Elbow afgelopen jaar, overlappend met Dua Lipa? Lijkt me op zich wel een mooie oplossing.
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.315
1.747
Dua Lipa was vorig jaar op Werchter echt een absoluut dieptepunt, één van de slechtste optredens die ik ooit heb gezien. Maar Ben in de bravo a la Elbow afgelopen jaar, overlappend met Dua Lipa? Lijkt me op zich wel een mooie oplossing.

Op Lowlands zijn er altijd mooie oplossingen ;-).

Het enige waar geen mooie oplossingen voor bestaan zijn die momenten waar je uit twee, of soms wel drie toffe acts tegelijkertijd moet kiezen. Maar goed, luxeproblemen.
 

JamesVlem

Support act
24 aug 2016
848
14
Heel blij met nieuwe muziek van Bennie(ik mag hem zo noemen)! Misschien een exclusief optreden, hij houdt namelijk helemaal niet van het podium. Hij zal nu echter lang niet headliner alpha staan hoor. Maar na zijn release van zijn tweede plaat, samen met zijn debuutplaat kon je daar eigenlijk niet omheen. Dat jaar was ook erg schaars wat betreft grote bands die op tour waren. Dus.
1f61b.svg


Anyway, Dua Lipa verhaal; een spot voor Kendrick is gewoon goed mogelijk.

Als Dua Lipa als headliner kan dan kan Ben Howard toch zeker..
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.285
1.285
Toen wel, nu niet meer. Afgelopen 5 jaar hebben we niks van Howard gehoord.
 

brawljeff

Campingartiest
2 feb 2018
72
2
The Prodigy staat een week voor Lowlands in Duitsland en een week na Lowlands in de UK op een festival. Zou dat een potentiële derde headliner zijn of zijn Dua Lipa en The War of Drugs tegenwoordig grotere acts?
 

roluf

Geliefde act
11 feb 2015
1.529
817
Staan ook al op we are electric. Maar TWOD is gewoon headliner. Zelfde verhaal als the XX vorig jaar. Misschien niet groot genoeg maar wel goed genoeg.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.226
4.810
Staan ook al op we are electric. Maar TWOD is gewoon headliner. Zelfde verhaal als the XX vorig jaar. Misschien niet groot genoeg maar wel goed genoeg.
Toch heb ik het idee dat The XX een stuk groter is dan The War On Drugs. Maar je kan ook gewoon gelijk hebben hoor.
 

roluf

Geliefde act
11 feb 2015
1.529
817
Ik heb geen idee of ik gelijk heb Haha.
Maar vorig jaar hebben we ook zitten wachten oo iets groters maar dat kwam niet. En lowlands is gewoon niet van de hele grote namen. En met kendrick en the gorillaz hebben we stiekem toch al twee flinke headliners.
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.285
1.285
The XX vorig jaar pakte wel enorm goed uit als headliner, trouwens. Toch een enorm swingende show.

Ben bang dat TWOD een beetje het zelfde effect als Elbow' zijn headlinerspot een aantal jaar geleden gaat krijgen. Ben enorm fan van TWOD hoor, maar een afsluiter mag van mij persoonlijk wel wat meer energieke muziek brengen - ik zie bijvoorbeeld liever een Tame Impala daar staan. Maargoed, wie ben ik. :)
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.315
1.747
Ik schat The Xx ook in als een iets geschiktere headliner dan The War On Drugs. Maar desondanks kijk ik uit naar het optreden van The War On Drugs.

The Prodigy lijkt me redelijk ver weggezakt de laatste jaren.
Denk niet dat die nog in beeld zijn, aangezien er zat andere interessante dance beschikbaar is.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.226
4.810
Komen ze met nieuw werk? Anders misschien wel leuk voor de Bravo afsluiterspot, of toch een Alpha headline slot combinatie met The War On Drugs? Paar jaar terug op Rock Am Ring vond ik ze nog erg goed.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken