Lowlands 2018 - Nieuws en geruchten

Heemstock

Gouden Tip
20 feb 2014
256
0
Morgen proberen kaarten te bemachtigen, for the frist time Lowlands. Verwachten jullie gekkenhuis en uitverkoop binnen het uur o.i.d.?

Ik verwacht zelf even topdrukte rond 11 uur, maar niet meteen uitverkocht huis.
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.338
1.784
Morgen proberen kaarten te bemachtigen, for the frist time Lowlands. Verwachten jullie gekkenhuis en uitverkoop binnen het uur o.i.d.?

Ik verwacht zelf even topdrukte rond 11 uur, maar niet meteen uitverkocht huis.

Verwacht inderdaad stevige drukte, maar hoop / denk niet dat het morgen meteen uitverkoopt. Ga ervan uit dat ik morgenmiddag kaartje heb.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.336
5.034
Dat denk ik niet hoor... hoor links en rechts toch best veel dat er te weinig "bands" staan. En ik denk da de hype om de Gorillaz wel een beetje gaan liggen is na die ZiggoDOme show.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.030
6.064
Dat denk ik niet hoor… hoor links en rechts toch best veel dat er te weinig “bands” staan. En ik denk da de hype om de Gorillaz wel een beetje gaan liggen is na die ZiggoDOme show.
momenteel is er een opvallende stilte rondom festival verkoop
de 4 die mij opvallen
-BKS dag-Arctic Monkeys dacht aan één kant wel een flinke run
-Zwarte Cross na aankondiging Volbeat de restkaartjes nog niet uitverkocht.
-Graspop nog niet uitverkocht ? met dit affiche, raaarrrrr?
-Rock Werchter opvallend dat de zaterdag nog niet uitverkocht is imo
 

JamesVlem

Support act
24 aug 2016
848
14
Verkoopt morgen toch niet uit, met dit affiche? Vorig jaar was de eerste worp véél sterker, en dat duurde ook maanden..
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.338
1.784
Indiaantje89 wrote:
Dat denk ik niet hoor… hoor links en rechts toch best veel dat er te weinig “bands” staan. En ik denk da de hype om de Gorillaz wel een beetje gaan liggen is na die ZiggoDOme show.

momenteel is er een opvallende stilte rondom festival verkoop
de 4 die mij opvallen
-BKS dag-Arctic Monkeys dacht aan één kant wel een flinke run
-Zwarte Cross na aankondiging Volbeat de restkaartjes nog niet uitverkocht.
-Graspop nog niet uitverkocht ? met dit affiche, raaarrrrr?
-Rock Werchter opvallend dat de zaterdag nog niet uitverkocht is imo

Iedereen zit gewoon te wachten op voorverkoop Lowlands morgen, kan niet anders. Mensen die er morgen naast grijpen vallen terug op de vier festivals die je noemt ;-)
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.338
1.784
Verkoopt morgen toch niet uit, met dit affiche? Vorig jaar was de eerste worp véél sterker, en dat duurde ook maanden..

Vorig jaar was de eerste worp wel al ergens in oktober of november dacht ik. Stuk eerder dan dit jaar in ieder geval. Dat scheelt wel in de voorverkoop.

Plus dat vorig jaar voor het eerst in jaren Lowlands uberhaupt weer eens uitverkocht was, en nog best lang voor aanvang van het festival. Denk dat veel mensen dit jaar het risico niet willen nemen om mis te grijpen. Kan leiden tot drukte. Maar misschien valt het allemaal wel mee. Ik hoop het wel in ieder geval.
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.317
1.326
Precies. De poster zal misschien niet geweldig zijn voor de muziekliefhebber, maar maar de hypetrain voor Lowlands loopt wel echt lekker. In mijn omgeving zijn al zo'n 15 man die nog nooit zijn geweest, ineens morgen klaar zitten voor kaartjes. Als dat overal zo is, zal het snel gaan.

Zelf ook wel weer echt goed zin in hoor.
 

Benjamin

Support act
20 mrt 2015
920
81
Om me heen inderdaad veel mensen die morgen klaar zitten voor een kaartje.
Voor onze groep (22 man) is het niet anders als anders eigenlijk, maar halen altijd allemaal meteen een kaartje.

Ik ben benieuwd morgen.
 

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.394
1.081
Morgen rond 10:00 niet in de gelegenheid om het via een laptop te doen.... dit keer maar via de app proberen. Ben benieuwd hoe dat gaat ?
 

Heemstock

Gouden Tip
20 feb 2014
256
0
Morgen rond 10:00 niet in de gelegenheid om het via een laptop te doen…. dit keer maar via de app proberen. Ben benieuwd hoe dat gaat
1f62c.svg

Ik zou om 11 uur proberen ;) Om 10 uur kun je kaarten voor Justin Timberlake kopen haha.
 

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.394
1.081
@Marc wrote:
Morgen rond 10:00 niet in de gelegenheid om het via een laptop te doen…. dit keer maar via de app proberen. Ben benieuwd hoe dat gaat
1f62c.svg


Ik zou om 11 uur proberen
1f609.svg
Om 10 uur kun je kaarten voor Justin Timberlake kopen haha.

???

Zal dan vast beter gaan. Rottijd voor mij..... hoop dat het dan gaat lukken
 

roluf

Geliefde act
11 feb 2015
1.544
835
Je kunt op je mobiele telefoon beter gewoon naar www.ticketmaster.nl dan via de app. Kleine concerten gaat heel goed via de app. Maar bij grote concerten loopt deze vaak vast. Dit is in iedergeval mijn ervaring.
 

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.394
1.081
Je kunt op je mobiele telefoon beter gewoon naar http://www.ticketmaster.nl dan via de app. Kleine concerten gaat heel goed via de app. Maar bij grote concerten loopt deze vaak vast. Dit is in iedergeval mijn ervaring.

Ok, dank je voor de tip. Ik ga mijn best doen. Wellicht tegelijk via allebei
 

roy-hekkens

Randprogramma
23 nov 2017
248
0
Het zou mij ook verbazen als het meteen uitverkoopt. Als dat wel zo is, dan is dat alleen vanwege de hype van vorig jaar. Vorig jaar was het affiche stukken beter rond deze tijd.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.030
6.064
Mensen succes met de vvk!!

Geef hier gerust een berichtje als je er bij bent!

 

Benjamin

Support act
20 mrt 2015
920
81
Wij hebben alle 22 tickets en ging zonder problemen eigenlijk, dus denk dat het niet heel druk was :)
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken