Mijn must sees so far:
Gorillaz / Kendrick Lamar / War On Drugs / Stormzy / Bicep / Brockhampton / Ho99o9 (mits niets tegelijkertijd, afgelopen jaar ook al gezien) / Protomartyr (idem)
Categorie heel leuk:
Bonobo / Fatima Yamaha / Grizzly Bear / Spinvis / Floating Points / David August
Little Simz en Suicideboys moet ik nog even beter luisteren.
Verder hoop ik op Liam Gallagher / Vampire Weekend / Sleaford Mods / Amadou & Mariam / Lykke Li / Wolf Alice / Patti Smith (op basis van wat er momenteel reeds bekend is van andere festivals in augustus). St Vincent en Fever Ray zouden leuk zijn, maar zie ik normaal gesproken ook al op DTRH.
Perfume Genius, Arca (zo graag), Destroyer, Baxter Dury, King Krule, Mount Eerie, Mount Kimbie, Luwten, John Maus, Peaking Lights zou ik ook heel mooie namen vinden. Al zijn sommige daarvan niet waarschijnlijk.
NERD hoeft van mij dan weer niet.
En in de categorie 'durf te dromen' Arcade Fire alsnog. In dezelfde categorie, niet erg realistisch: Bon Iver en Frank Ocean (want staan nog nergens in Europa tot dusverre). Van een kleiner kaliber, maar wel heel gewenst: Kate Tempest (staat ook nergens tot dusverre).