Lowlands 2018 - Nieuws en geruchten

El Branco

Gouden Tip
18 feb 2017
419
374
Nou laten we de verlanglijstjes er maar in gooien
The Wombats
Franz Ferdinand
Alter Bridge
Starsailor
Radiohead
Om maar een paar te noemen. :p
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.322
1.332
Zal helemaal mis met het direct uitverkopen, maar ik denk wel dat de servers ook gewoon beter zijn dan pakweg 5 jaar geleden.

Ben ook wel benieuwd hoe hoog de prijs van Kendrick nu ligt t.o.v. een aantal jaar geleden. Dit wordt de derde keer, 3x op Lowlands gezien. Eerst een middagje, toen een sub-headliner en nu headliner. Het zal wel een dure boeking zijn.
 

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.406
1.087
Nou laten we de verlanglijstjes er maar in gooien
The Wombats
Franz Ferdinand
Alter Bridge
Starsailor
Radiohead
Om maar een paar te noemen.
1f61b.svg

AB (Tremonti mag ook) en Radiohead graag, maar daar reken ik totaal niet op.

21 pilots
Royal Blood
Dead Cross (heerlijke plaat, met illustere leden in de bezetting)
APC (of Tool, maar weet ook dat dit niet gaat gebeuren)
Rico & Sticks
Slowdive
Highly Suspect
Moby (ik weet het.....)
Voorlopig maar even ?




 

Dennis1808

Geliefde act
28 aug 2014
1.651
105
Zo. Alle 27 pagina's nagelezen. Voor mij is het affiche nu al geslaagd en ik begin nu ik mijn kaarten heb alvast het volgende lijstje te maken:

Must See's:
Gorrilaz - Kendrick Lamar - Spinvis - BROCKHAMPTON - HO99O9

Graag zien:
The War on Drugs - Bonobo - Dropkick Murphy's - Grizzly Bear - Protomartyr

Misschien:
Bonobo - Little Simz - Zeal & Ardor

Ik hoop dat deze nog komen:
Billie Eilish - Patti Smith - King Gizzard & The Lizard Wizard - WHITE - Yung Internet - Run The Jewels - Lorde - The Wombats - Kraftwerk
 

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.406
1.087
Ja .Marc we hebben wat verwachtingen die er niet gaan komen. Maar dromen mag.
1f642.svg

Ha, ha, zeker..... maar gelukkig is er het realisme en is het in één keer niet goed en leuk meer als mijn wensen ontbreken....
 

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.406
1.087
Zo. Alle 27 pagina’s nagelezen. Voor mij is het affiche nu al geslaagd en ik begin nu ik mijn kaarten heb alvast het volgende lijstje te maken:

Must See’s:
Gorrilaz – Kendrick Lamar – Spinvis – BROCKHAMPTON – HO99O9

Graag zien:
The War on Drugs – Bonobo – Dropkick Murphy’s – Grizzly Bear – Protomartyr

Misschien:
Bonobo – Little Simz – Zeal & Ardor

Ik hoop dat deze nog komen:
Billie Eilish – Patti Smith – King Gizzard & The Lizard Wizard – WHITE – Yung Internet – Run The Jewels – Lorde – The Wombats – Kraftwerk

Mooie middagbesteding, maar je bent weer bij
 

brawljeff

Campingartiest
2 feb 2018
72
2
In 2016 kwam de tweede aankondiging (Muse) de eerste maandag van maart. Zal dit jaar 5 maart dan de meest logische dag zijn voor de tweede lading namen? Of in ieder geval rond die week.
 

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
2.881
1.820
In 2016 kwam de tweede aankondiging (Muse) de eerste maandag van maart. Zal dit jaar 5 maart dan de meest logische dag zijn voor de tweede lading namen? Of in ieder geval rond die week.

Muse was een uitzondering vanwege hun concerten die week. Je hoeft dus niks te verwachten.
 

roluf

Geliefde act
11 feb 2015
1.547
835
Ik verwacht in de week van 26 februari nieuwe namen... het zou ook de week erna kunnen zijn. Maar echt niet later.

Mijn wensenlijstje voor dit jaar.
Liam Gallagher, the kooks, parov stellar, kaleo, fink, fleet foxes en Sigrid.
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Must See’s:
Gorrilaz – Kendrick Lamar – Spinvis – BROCKHAMPTON – HO99O9

Graag zien:
The War on Drugs – Bonobo – Dropkick Murphy’s – Grizzly Bear – Protomartyr

Misschien:
Bonobo – Little Simz – Zeal & Ardor

Dit is ook zo goed als mijn lijstje.
Bizar veel zin in Brockhampton. Heerlijk van die hype acts op Lowlands!
Misschien kan de eventueel 'rustige' kaartverkoop nog wat grote namen binnen slepen?

The Libertines blijft mijn uberwens.
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.354
1.809
Mijn must sees so far:

Gorillaz / Kendrick Lamar / War On Drugs / Stormzy / Bicep / Brockhampton / Ho99o9 (mits niets tegelijkertijd, afgelopen jaar ook al gezien) / Protomartyr (idem)

Categorie heel leuk:

Bonobo / Fatima Yamaha / Grizzly Bear / Spinvis / Floating Points / David August

Little Simz en Suicideboys moet ik nog even beter luisteren.

Verder hoop ik op Liam Gallagher / Vampire Weekend / Sleaford Mods / Amadou & Mariam / Lykke Li / Wolf Alice / Patti Smith (op basis van wat er momenteel reeds bekend is van andere festivals in augustus). St Vincent en Fever Ray zouden leuk zijn, maar zie ik normaal gesproken ook al op DTRH.

Perfume Genius, Arca (zo graag), Destroyer, Baxter Dury, King Krule, Mount Eerie, Mount Kimbie, Luwten, John Maus, Peaking Lights zou ik ook heel mooie namen vinden. Al zijn sommige daarvan niet waarschijnlijk.

NERD hoeft van mij dan weer niet.

En in de categorie 'durf te dromen' Arcade Fire alsnog. In dezelfde categorie, niet erg realistisch: Bon Iver en Frank Ocean (want staan nog nergens in Europa tot dusverre). Van een kleiner kaliber, maar wel heel gewenst: Kate Tempest (staat ook nergens tot dusverre).
 

Benjamin

Support act
20 mrt 2015
920
81
Ik heb eigenlijk maar 1 grote wens die voor mij het affiche af maakt en dat is Tame Impala, die staan echt bovenaan mijn wensenlijstje :)
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.354
1.809
Ik heb eigenlijk maar 1 grote wens die voor mij het affiche af maakt en dat is Tame Impala, die staan echt bovenaan mijn wensenlijstje
1f642.svg

Jaaa, die was ik helemaal vergeten. Hoort ook op mijn lijstje te staan.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.355
5.049
MiJn durf te dromen is Lorde…
Ja eens, had ik veel liever gezien dan Dua Lipa, beide prima pop dames. Maar dan vind ik Lorde stukken beter. Morgen komt Reading en Leeds met hun eerste namen. Benieuwd of we daar nog wat van mee kunnen snoepen.

En de meeste zullen het er niet mee eens zijn , maar ik zou Iris van Goo Goo Dolls nog eens live willen horen, en aangezien ze aan het touren zijn tegen die tijd, zijn ze wat mij betreft welkom voor een spot overdag in de Heinken.
 

roluf

Geliefde act
11 feb 2015
1.547
835
Lorde dit jaar gezien in de 013. Ik had er niet zulke hoge verwachtingen bij. Maar was kwalitatief echt een goede show! Chick heeft echt super veel energie!
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken