Lowlands 2018 - Nieuws en geruchten

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.317
1.326
.
Komen ze met nieuw werk? Anders misschien wel leuk voor de Bravo afsluiterspot, of toch een Alpha headline slot combinatie met The War On Drugs? Paar jaar terug op Rock Am Ring vond ik ze nog erg goed.
.

Precies wat je zegt; een paar jaar terug. Is het niet al lang vergane glory?
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.338
5.034
2015 was dat, en toen was net The Day Is My Enemy uit. En dat vond ik nog een prima album hoor, stonden echt wel wat knallers op. Zou het niet heel erg vinden, wilde ze nog in 013 zien, alleen toen thuis gebleven ivm de extreme weersomstandigheden.

Maar goed met We Are Electric in het achterfhoofd, gaan ze niet komen denk ik. Dan zou ik liever Justice op Lowlands zien verschijnen.
 

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.394
1.081
Toen Prodigy op LL in de Alpha speelde ging het dak er af. Ik denk dat ze nu een beetje over hun hoogtepunt heen zijn. Los van het feit dat het nog steeds live steengoed kan zijn.
Zou TWOD niet een zelfde positie krijgen als Elbow afgelopen editie in de Bravo?
Ik denk ook, dat ze qua naam met KL en Gorillaz al 2 grote hebben.
The XX was afgelopen keer fantastisch, had ik op voorhand niet gedacht. Ik schat daarom ook TWOD lager in, maar goed, dat zegt helemaal niks ?
 

Benjamin

Support act
20 mrt 2015
920
81
Wat mij betreft is The Prodigy ALTIJD welkom . Laatste keer in de Alpha was echt grandioos, echt 1 van de tofste optredens die ik gezien heb op Lowlands.

Maar inderdaad, of het nog zo groots is weet ik niet, zet ze lekker als afsluiter in de bravo of misschien wel Heineken :) ik ben voor :)
 

roluf

Geliefde act
11 feb 2015
1.544
835
Ik denk dat the prodigy gewoon nog de hele alpha volspeelt. De 013 was letterlijk in 1 minuut uitverkocht. En iedereen die wel eens bij the prodigy is geweest wil er nog een keer bij zijn. Heb ze twee keer gezien en twee keer was het publiek uitzinnig.

Maar ik zie liever iets anders komen Haha.
 

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.394
1.081
Ik denk dat the prodigy gewoon nog de hele alpha volspeelt. De 013 was letterlijk in 1 minuut uitverkocht. En iedereen die wel eens bij the prodigy is geweest wil er nog een keer bij zijn. Heb ze twee keer gezien en twee keer was het publiek uitzinnig.

Maar ik zie liever iets anders komen Haha.

Wat zie je dan liever komen?
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.941
8.584
The Prodigy is wel een beetje afgegleden ja. Die shows zijn ook altijd exact hetzelfde. Tot aan de 'bindteksten' toe, a la "where are my warriors at?". Als je hun tourschema ziet, merk je dat die meer en meer kleine/middelgrote festivals doen genre Mallorca Live Festival, Victorious Festival en Mera Luna Festival. Alleen de Duitse grote majors lijken ze nog te boeken.
 

brawljeff

Campingartiest
2 feb 2018
72
2
Is het eigenlijk al bekend of Bonobo zelf draait of zijn band meeneemt? Hoop dat hij hoe dan ook in de Bravo speelt. Ik verwacht met band rond het tijdstip van Mura Masa vorig jaar.
 

roluf

Geliefde act
11 feb 2015
1.544
835
Op het stukje van de band op de LL site staat een omschrijving. In dat stukje word omschreven dat bonobo speelt met een veelkoppig ensemble.
 

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.394
1.081
Op het stukje van de band op de LL site staat een omschrijving. In dat stukje word omschreven dat bonobo speelt met een veelkoppig ensemble.

Ok beter, ben heel benieuwd.
 

brawljeff

Campingartiest
2 feb 2018
72
2
Er staat dat hij is uitgegroeid tot dance-act met veelkoppig ensemble, niet per se dat hij dat op Lowlands ook gaat doen. Hij doet nog steeds vaak DJ-sets op festivals. Ik verwacht overigens ook wel dat hij met band ergens in de middag/begin avond speelt.
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.317
1.326
Gewoon met band. Anders staat er tussen haakjes 'dj-set' achter natuurlijk, bijvoorbeeld op Dimension in Kroatie: https://www.residentadvisor.net/events/1064596
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.338
5.034
Ja die komt gewoon live. Staat nog hoog op mijn favorieten lijst voor dit jaar. Morgen maar eens de kaarten bestellen met een Lowlands playlist op de achtergrond en een bak koffie erbij. Heerlijk.
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.338
1.785
Ik denk ook dat Bonobo er met band staat.

Boomtown (week voor LL in UK) vandaag ook met affiche. Naast Gorillaz Limp Bizkit en Die Antwoord als headliners. Mag hopen dat die ons bespaard blijven. Verder best aardige (voornamelijk) kleinere namen die ik best (weer) eens wil zien. Sleaford Mods (is al weer een tijdje geleden), Jimmy Cliff, Amadou & Mariam, Omar Souleyman. Ook Soul 2 Soul staat daar trouwens. Wist niet dat die nog iets deden.
 

Thijsvdn

Campingartiest
7 feb 2017
65
7
Bonobo zou best naast zijn live-show ook een DJ-set kunnen doen. Dat doet hij op andere festivals ook. Lowlands liet dat Chase&Status 2 jaar terug ook nog doen trouwens.
 

esther

Playlistbediener
25 jan 2018
21
0
Ik zou persoonlijk Die Antwoord liever (voor de 4e keer) zien dan The Prodigy (voor de 3e keer) haha. Al doen ze nog 30 keer hetzelfde kunstje; ik heb het prima naar mijn zin bij die mafkezen. Enter the Ninja! ?
 

esther

Playlistbediener
25 jan 2018
21
0
Mijn vriend opteert voor Sleaford Mods. Twee of drie jaar geleden per toeval op LL gezien en meteen een plaat van gekocht. Vwb de kleine acts opteren we voor Cocaine Piss. Alleen al voor de naam (en het rare meisje), haha.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.338
5.034
Limp Bizkit nog een optie voor Lowlands?
Kan altijd... maar heeft al best veel NL shows op het programma staan. Het hoeft voor mij niet echt zo (omdat ik ze ook op Graspop al ga zien). Op Boomtown zie ik overigens weinig acts die ik perse op Lowlands wil zien.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken