Denk dat de drie headliners voor de alpha nu al wel bekend zijn: Dua Lipa, Gorillaz en Kendrick Lamar.
War On Drugs zal de Heineken wel een keer afsluiten. Verder zie ik onder deze namen niet direct kanshebbers om Heineken en Bravo af te sluiten (al kan ik dat bij dancenamen altijd lastig inschatten). Of onderschat ik bands die tot dusverre bekend zijn gemaakt?
Lijstje van Roluf is verder vrij compleet denk ik, al staan er wel wat namen op die ook al DTRH staan. Enige overlap is er altijd natuurlijk, maar dat zal tot een handjevol beperkt blijven.
Staan overigens niet heel veel acts tussen waar ik heel blij van zou worden. Liam Gallagher, Lykke Ali, Cigarettes After Sex, Wolf Alice, Sigrid, Everything Everything, Helena Hauf. Dat is het wel zo'n beetje wat mij betreft; hoe dan ook geen namen waarvan ik hard zou juichen. Misschien hebben we het beste al gehad in de eerste lichting. Al vertrouw ik er altijd op dat Lowlands komt met leuke verrassende, nieuwe namen.
Ik denk overigens ook dat het aandeel indiemuziek steeds kleiner zal worden op Lowlands. Zou de verwachtingen wat dat betreft niet te hoog leggen.